Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از فدراسیون تیراندازی با کمان، اسماعیل عبادی کماندار ملی پوش کشورمان ظهر امروز موفق شد در فینال بخش انفرادی کامپوند مردان، حریفی از مالزی را با نتیجه 148 بر 141 از پیش روی بردارد و مدال طلای این بخش را مقتدرانه به گردن آویزد.
پیش از این فرشته قربانی دیگر تیرانداز ایرانی شرکت کننده در رقابت های کاپ آسیا به فینال بخش انفرادی کامپوند زنان راه یافت اما با نتیجه نزدیک 142 بر 143 این رقابت را به حریف هندی واگذار کرد تا با کسب مدال نقره در جایگاه دوم این بخش بایستد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امروز صبح تیم تیراندازی با کمان ایران در دو بخش دیگر نیز مدال گرفت. تیم میکس کامپوند ایران با ترکیب پریسا براتچی و اسماعیل عبادی توانست در دیدار رده بندی مقابل تیم میزبان (چین تایپه ) برنده شده و مدال برنز این مرحله از رقابت ها را به نام خود ثبت کند.
تیم میکس ایران با نتیجه 154 بر 150 چین تایپه را شکست داد.
نخستین مدال تیم تیراندازی با کمان ایران امروز صبح توسط سه کماندار زن در بخش تیمی کامپوند نصیب کشورمان شده بود.
تیم ملی ایران در این مسابقات با شش کماندار شرکت کرده بود که با کسب چهار مدال رنگارنگ (اسماعیل عبادی طلای انفرادی، فرشته قربانی نقره انفرادی، فرشته قربانی، پریسا براتچی و افسانه شفیعی برنز تیمی بانوان، اسماعیل عبادی و پریسا براتچی برنز میکس تیم) به کار خود پایان داد.
رقابت های کاپ آسیا از 14 تا 17 خرداد ماه به میزبانی کشور چین تایپه در دو بخش زنان و مردان و رشته های ریکرو و کامپوند برگزار شد .

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۴۹۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با 11 مدال طلای کشتی، توقع یک طلا از تیم ملی، واقعا بی‌انصافی است

علیرضا دبیر و سایر مسئولان کشتی ایران اعلام می کنند اگر تیم ملی کشتی ما در المپیک پاریس بیشتر از یک مدال طلا بگیرد، کار بزرگی کرده است. با این حال باید گفت تیمی که در مسابقات گذشته المپیک و جهانی شش طلا بگیر داشته، چرا انتظارش در مسابقات المپیک 2024 باید تنها یک مدال طلا باشد؟

به گزارش طرفداری، در مسابقات گذشته جهانی و المپیک مردانی چون حسن یزدانی، محمدرضا گرایی، امیرحسین زارع، امین میرزازاده، محمدهادی ساروی و رحمان عموزاد موفق به کسب مدال طلا شده اند.

در این میان یزدانی 4 بار، زارع و گرایی 2 بار و سه کشتی گیر دیگر هر کدام یک بار مدال طلا را در آوردگاه جهانی و المپیک کسب کرده اند. به عبارتی این شش مرد طلایی ایران در آوردگاه های گذشته روی هم 11 مدال طلا گرفته اند و انتظار تنها یک مدال طلا از کسانی که روی هم 11 بار در جهان و المپیک طلایی شده اند، انتظار پایینی است. شاید هم علیرضا دبیر این گونه می گوید تا سطح توقع را از 11 مردی که فعلا سهمیه حضور در مسابقات المپیک 2024 را دارند، پایین بیاورد.

به هر حال کشتی ایران در دوره گذشته روی هم رفته یک طلا توسط گرایی، یک نقره توسط یزدانی و 2 برنز توسط ساروی و زارع به دست آورد و این بار می توانیم بیشتر از دوره گذشته روی مردانمان حساب کنیم. به خصوص روی امیرحسین زارع و امین میرزازاده که همین سال قبل در مسابقات جهانی موفق به کسب مدال طلا شدند.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • با 11 مدال طلای کشتی، توقع یک طلا از تیم ملی، واقعا بی‌انصافی است
  • درخشش بوکسور مراغه‌ای در مسابقات آسیایی
  • برای رسیدن به طلای آسیا برنامه داشتم/ اسپانسر دارم اما کافی نیست
  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • قطعی شدن مدال سلطانی و حذف شعبان در بوکس جوانان آسیا
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • دعوت ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ عبادی پور در لیست جایی ندارد
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد
  • ۱۸ بازیکن از فیلتر پائز رد شدند/ عبادی‌پور و سعادت غایبان مطرح تیم ملی والیبال
  • ۱۸ بازیکن از فیلتر پائز رد شدند/ عبادی‌پور و سعادت غایبان مطرح سرمربی تیم ملی والیبال