Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@15:07:28 GMT

محدودیت‌های تردد در 7 محور کشور

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۹۴۹۷۲۲

محدودیت‌های تردد در 7 محور کشور

به گزارش خبرنگارحوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛سرهنگ نادر رحمانی رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور اظهار داشت: تردد در آزادراه قم به تهران از 20 شهریور در محدوده عوارضی تا کیلومتر 12.5 در روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، چهارشنبه هر هفته از ساعت 08:00 تا 17:00 و روزهای سه شنبه از ساعت 08:00 تا 12:00 به استثنای روزهای پنج‌شنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و تنها در یک خط عبور اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تردد در محور کرج-چالوس از تاریخ 20 شهریور از محدوده میدان امیر کبیر تا تونل کندوان-کیلومتر صفر تا 75 در روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه هر هفته از ساعت 08:00 تا 17:00 و روزهای چهارشنبه از ساعت 08:00 تا 12:00 به استثنای روزهای پنج‌شنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و رعایت جوانب احتیاط اجرا خواهد شد؛ همچنین تردد در آزادراه رشت-قزوین از تاریخ20 شهریور در روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه هر هفته از ساعت 08:00 تا 18:00 و روزهای چهارشنبه از ساعت 08:00 تا 14:00 به استثنای روزهای پنج‌شنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و رعایت جوانب احتیاط اجرا خواهد شد.

سرهنگ رحمانی بیان کرد:‌ تردد در آزادراه قم به تهران از تاریخ 31 مردادماه در محدوده کیلومتر صفر تا 30 حدفاصل عوارضی حرم تا پل فرودگاه امام خمینی(ره) روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، چهارشنبه هر هفته از ساعت 08:00 تا 18:00 و روزهای سه شنبه و پنج شنبه از ساعت 08:00 تا 14:00 به استثنای ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و تنها در یک خط عبور اجرا خواهد شد و تردد در محور بوئین زهرا-اشتهارد حدفاصل انتهای حوزه تا محدوده شهری و محور اشتهارد-ماهدشت حدفاصل انتهای محدوده شهری تا پلیس راه ماهدشت و محور ماهدشت-کیانشهر از کیلومتر صفر تا 45 تا 20 شهریور در روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه هر هفته از ساعت 07:00 تا 17:00 به استثنای ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و تنها در یک خط عبور اجرا خواهد شد.

وی در پایان عنوان کرد:‌ تردد در محور دیزین-شمشک کیلومتر صفر تا 21 تا 30 آبان در روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه هر هفته از ساعت 07:00 تا 18:00 به استثنای ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به علت انجام عملیات راهسازی مسدود می شود.

گفتنی است، محور هراز در استان های مازندران و شرق تهران از ساعت:06:00 تا 18:00 تا 21 تیرماه روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه و روز چهارشنبه ساعت:06:00 تا 12:00 به علت انجام عملیات راهسازی مسدود است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۴۹۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند تا ۱۰ خردادماه

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی اجرای عملیات ترمیم و بهسازی پل دلیچایی در محور فیروزکوه - دماوند، محدودیت تردد در این محور اعمال می‌شود.

براساس این گزارش، بازه زمانی این عملیات از تاریخ (۲ اردیبهشت) تا (۱۰ خرداد) به صورت ۲۴ ساعته خواهد بود. موقعیت دقیق اجرای عملیات نیز از کیلومتر ۳۲( از مبدا فیروزکوه) الی ۳۳ است و تردد خودروها به صورت همزمان در مسیر (رفت و برگشت) از (پل محور دماوند) به فیروزکوه امکان پذیر خواهد بود.

کد خبر 6090199 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند تا ۱۰ خردادماه
  • اصرار شنبه‌ای‌ها و مقاومت پنجشنبه‌ای‌ها
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • هفته‌ جذاب در انتظار لژیونرها؛ ۹۰ دقیقه سرنوشت‌ساز طارمی و آزمون
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در هفتمین روز اردیبهشت
  • تردد این خودروها در جاده چالوس ممنوع شد
  • ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • خبر‌های رسانه پنج شنبه ۶ اردیبهشت
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران