Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوسیدن دست علما شاید الان کمتر در منظر عمومی دیده شود اما در گذشته عمومیت داشته است.

سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی می‌گوید: «نباید هر اقدام و عملی را سیاسی تفسیر و تعبیر کرد و آدم‌ها را زیر ذره‌بین برد و هر اقدام یا رفتار آنها را به یک نیت سیاسی‌ترجمه کرد. آقای آشنا خودش گفته نیتش از دست‌بوسی آیت‌الله جنتی ادای احترام بود پس نباید نیت خوانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

» به گزارش نامه نیوز عضو جبهه پایداری یادآور شد: «رابطه آشنا با روحانی هم مبتنی‌بر قرارداد است نه ایدئولوژیک. یک روایتی است که او دوره قبل انتخابات ریاست‌جمهوری مردد بود که با جلیلی کار کند یا روحانی. یعنی رفاقتی با آقای جلیلی داشت و پیش او رفت و ملاقاتی با هم انجام داشتند اما به توافق نرسید بعد رفت از آقای روحانی حمایت کرد.»

بخش هایی از گفت و گوی این عضو جبهه پادیداری با هفته نامه مثلث را در ادامه می خوانیم :

*بوسیدن دست علما شاید الان کمتر در منظر عمومی دیده شود اما در گذشته عمومیت داشته است.

*دست خود آقای روحانی را نیز خیلی‌ها بوسیدند بنابراین چه ربطی دارد.

* آقای آشنا تا به الان بیش از آنکه مشاور عمومی آقای روحانی باشد مشاور انتخاباتی‌اش بوده است.

* فکر نمی‌کنم خیلی ارتباط ایدئولوژیکی بین آقای روحانی و عناصر اطرافش وجود داشته باشد. یعنی وقتی این دولت و حامیانش را نگاه کنیم، نوع ارتباط شان را براساس قرارداد می‌بیند نه ایدئولوژیک.

·* حمایت جریان اصلاحات، کارگزاران و اعتدالی‌ها از آقای روحانی ایدئولوژیک نیست و هیچ رابطه مرید و مرادی یا گرمابه و گلستانی میان آقای روحانی و عناصر اطراف وجود ندارد. این مساله برخلاف رابطه احمدی‌نژاد با اطرافیانش یا آقای خاتمی با اطرافیانش است.

* در واقع رابطه آقای خاتمی و جریان اصلاحات، ایدئولوژیک و رابطه احمدی‌نژاد و تیمش، مرید و مرادی از نوع تند فداکاری، رفاقت، مرام و مردانگی بود. اما نه آقای روحانی برای کسی چنین مشیی را انجام می‌دهد و نه کسی برای آقای روحانی.

*من یک روایتی شنیدم که دوره قبل انتخابات ریاست‌جمهوری مردد بود که با جلیلی کار کند یا روحانی. یعنی رفاقتی با آقای جلیلی داشته و پیش او رفت و ملاقاتی با هم انجام داشتند اما به توافق نرسید بعد رفت از آقای روحانی حمایت کرد. حالا این روایت را چطور می‌شود تحلیل کرد؟ یعنی جلیلی کجا، روحانی کجا. بنابراین رابطه آقای آشنا با آقای روحانی مبتنی بر قرارداد است. در رابطه براساس قرارداد طرف به این نتیجه می‌رسد که با یک نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری کار کند چون آورده بیشتری برایش دارد و اگر این نامزد، رئیس‌جمهور شود ریاست مرکز مطالعات استراتژیک ریاست‌جمهوری را به او خواهد داد یا وزیر یا معاون وزیر خواهد شد، به این می‌گویند رابطه مبتنی بر قرارداد.

* اگر شخص دیگری رئیس‌جمهور می‌شد همین مشاور هم نبود.

منبع: نامه نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namehnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نامه نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۵۰۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجدید انتخابات جنجالی در فدراسیون دوومیدانی

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر و بعد از برگزاری جلسه اولیه کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی، اعتراض‌هایی به نحوه انتخاب رئیس و دبیر کمیسیون مطرح شد. 

حسین رسولی، قهرمان بازی‌های آسیایی مدعی شد که در انتخابات این کمیسیون تخلف صورت گرفته است: "طبق آیین‌نامه باید همه اعضای کمیسیون حضور فیزیکی داشته باشند و به‌صورت آنلاین نمی‌توانند رای بدهند اما آقای کیوان قنبرزاده و فرزانه فصیحی به‌صورت آنلاین رای دادند و یکی از بزرگترین تخلفات هم این بود که آقای تفتیان تماس گرفتند و رای آقای قنبرزاده را گرفتند."

در پی این اعتراض امروز پژمان معتمدی، سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی اشاره کرد که این انتخابات تکرار خواهد شد: "ما هر چیزی که وزارت برای ما ابلاغ کند مبنی بر لغو یا تأیید، انجام می‌دهیم. شکل برگزاری کمیسیون مشکل نداشته است، اما دو نفر در جلسه به‌صورت آنلاین حضور داشتند و نماینده وزارت هم گفت که ایرادی ندارد آنها رأی بدهند. در آیین‌نامه آمده است که جلسه با دو سوم اعضا تشکیل شود که این اتفاق رخ داده. رأی‌گیری هم دو بار انجام شد که تکرار این رأی‌گیری به دلیل ناآگاهی ورزشکاران بوده است. به هر حال تصمیم بر آن شده است که انتخابات کمیسیون ورزشکاران برای انتخاب نفرات حاضر در مجمع، مجدداً انجام شود."

از آنجایی که انتخابات فدراسیون دوومیدانی به زودی برگزار می‌شود، انتخاب اعضای کمیسیون ورزشکاران از حساسیت بالایی برخوردار خواهد بود و باید در جلسه بعدی ورزشکارانی که می‌توانند در انتخابات حاضر باشند نیز معرفی شوند.

دیگر خبرها

  • «طرح نور» بر اساس تکالیف قانونی است
  • تصویب نقشه راه اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • هشتصد و نوزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی برگزار شد
  • برگزاری هشتصد و نوزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • تجلیل از ۱۶ معلم ماندگار در استان یزد
  • کونسیسائو: مشکلی با رئیس جدید پورتو ندارم
  • تجدید انتخابات جنجالی در فدراسیون دوومیدانی
  • جلسه بودجه به حدنصاب نرسید و تعطیل شد+اسامی غایبان
  • لابی‌های سنگین در راهروهای مجلس برای صندلی ریاست