Web Analytics Made Easy - Statcounter

بجنورد- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان شمالی گفت: اعتبارات سفر رهبر معظم انقلاب در بخش آب و فاضلاب روستایی در سال مالی جاری۱۰۰ درصد تخصیص پیدا کرد.

حمید روشن روان در گفتگو با خبرنگار اظهار کرد: در سال ۹۵از محل سفر معظم له ۸۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به در بخش آب و فاضلاب روستایی استان هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: این اعتبارت در قالب اسناد خزانه اسلامی تخصیص پیدا کرده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان شمالی گفت: اعتبارات پروژه دفع بهداشتی فاضلاب روستای طبر و تازه قلعه از طرح هایی است که از محل سفر رهبر تامین شده است.
وی افزود: برای دفع بهداشتی فاضلاب روستای طبر ۲میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و دفع بهداشتی فاضلاب روستای تازه قلعه یک میلیارد ریال هزینه شده است.
روشن روان اظهار کرد: اجرای پروژه مجتمع تکمران در شیروان و ناویا در جاجرم از جمله پروژه هایی است که از محل سفر رهبری اجرایی شده است.
وی افزود: آبرسانی به مجتمع زیدر-سرانی و قلعه حسن و برزلان شیروان، آبرسانی به مجتمع چری و زینکانلو در فاروج، آبرسانی به مجتمع سارمران و سیتان در اسفراین، آبرسانی به مجتمع سلولی در بجنورد، آبرسانی به مجتمع کرکولی در راز و جرگلان، اجرای مجتمع کلاته ابریشم در راز و جرگلان، آبرسانی به مجتمع کالیمانی- خرتوت و امند-گرماب در مانه و سملقان از پروژه هایی است که از منابع اعتباری سفر رهبری اجرایی شده است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۵۰۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه انفجار چاه فاضلاب یک مجتمع تجاری در تبریز

دریافت 9 MB کد خبر 6092043

دیگر خبرها

  • افزایش دو برابری ظرفیت انتقال آب به دیلم
  • هزینه ۱۰۵ میلیارد تومانی دولت به پروژه های آبفا در کردستان
  • رفع تنش آبی ۱۰ روستا از مجتمع نرژی چقابور
  • برخورداری بیش از ۵ هزار خانوار روستایی با اتمام طرح آبرسانی به مجتمع ۱۰۶ روستایی زون چایپاره
  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • پروژه آبرسانی به شهر ارکواز ملکشاهی امسال تکمیل می شود
  • لحظه انفجار چاه فاضلاب یک مجتمع تجاری در تبریز
  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است
  • اتمام پروژه کمربندی دوم شهر، نیازمند تخصیص اعتبارات ملی است