Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش ویژه فرهنگیان سراسر کشور چهاردهم تیرماه در جوار بارگاه ملکوتی امام هشتم آغاز شد. این رقابت‌ها در چهار رشته قرائت، حفظ، نهج‌البلاغه و روش تدریس احکام با حضور 256 متسابق از سراسر کشور در دو بخش برادران و خواهران برگزار شد که از هر رشته 5 نفر به عنوان برگزیده انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسامی برگزیدگان این دوره مسابقات بدین شرح است:

در رشته قرائت برادران آقایان مختار دهقان از خراسان رضوی، محمود رنگرز از زنجان، ابوالفضل زیبایی از گیلان، مصطفی قاسمی از مازندران، احسان بیات از همدان به ترتیب نفرات اول تا پنجم را به خود اختصاص دادند.

در رشته حفظ برادران نیز آقایان مهرزاد اسماعیل‌زاده از مازندران، مجتبی قدبیگی شهرستانهای تهران، مصطفی اصفهانیان از اصفهان، سعید شاهرخی از کرمان، سعید امانلو از زنجان به ترتیب به مقام اول تا پنجم دست یافتند.

در رشته نهج‌البلاغه برادران آقایان حامد شیرکوند شهرستانهای تهران، ابوالفضل صادقی از قم، حسن حیدرپور از خراسان شمالی، غلامرضا شاه‌نوید از استان مرکزی و احمد دهقانیان از همدان به ترتیب مقام اول تا پنجم این رشته را کسب کردند.

در رشته روش تدریس احکام براداران نیز محسن منصوری از مرکزی به عنوان نفر نخست و حمید محمدی از شهرستانهای تهران، سعید کازانی از قزوین، علیرضا رضی از یزد و یعقوب وزیری از استان گلستان به ترتیب رتبه دوم تا پنجم را از خود کردند.

در بخش خواهران در رشته قرائت به ترتیب خانم‌ها نزیه دونامی از خوزستان، مریم سماعی از دزفول، مرضیه فیروززاده از فارس، معصومه صحرایی از اصفهان و طاهره عبداللهی از قزوین رتبه‌های اول تا پنجم این رشته را کسب کردند.

در رشته حفظ خواهران نیز خانم‌ها سیده زینب تقواپور از گیلان، عاطفه محمودزاده از کرمان، نجمه ملک‌پور از خراسان رضوی، ربابه زرین از آذربایجان غربی و هدی صرافها از قزوین در رشته حفظ 10 جزء قرآن کریم به عنوان برگزیده انتخاب شدند.

در رشته نهج‌البلاغه خانم‌ها زینب‌سادات موسوی از قم، تیبه زیایی از یزد، مریم نساج از اصفهان، مژده موفق از سمنان، و الهام قلیچ‌افشاری از قزوین نفرات برتر انتخاب شدند. همچنین در رشته روش تدریس احکام خواهران نیز فریبا فرامرزی از خوزستان، زهره شهرآئینی از شهر تهران، زینب سلطانی از قزوین، سولماز رضویان از آذربایجان غربی و مریم نظری از اصفهان به ترتیب حائر رتبه اول تا پنجم این رشته شدند.

یادآور می‌شود مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات هم اکنون در سالن همایش‌های آستان قدس رضوی در حال برگزاری است.

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۵۰۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه دومین دوره لیگ فوتسال مهاجرین + فیلم

مراسم اختتامیه دومین دوره لیگ فوتسال مهاجرین شهرستان آران و بیدگل با عنوان "جام شهدای مدافع حرم" درسالن شهدای فرهنگی شهرستان آران وبیدگل برگزار شد.

 در این مسابقات 24 تیم از دی ماه سال گذشته با هم به رقابت پرداختند.

تیم منتخب مهاجرین این شهرستان قرار است در مسابقات انتخابیه تیم ملی مهاجرین افغانستان که در خرداد ماه سال جاری برگزار می شود اعزام شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در گراش
  • رقابت ۱۸۰ فرهنگی در مسابقات قرآن و عترت درمبارکه
  • رقابت‌های قرآنی دانش‌آموزی استان مرکزی
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزی استان مرکزی
  • اختتامیه دومین دوره لیگ فوتسال مهاجرین + فیلم
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در سپیدان
  • آیین تجلیل از برگزیدگان یازدهمین دوره مسابقات دانش آموزی در همدان
  • مسابقه های قرآن، عترت و نماز در کرمانشاه
  • برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و اساتید قرآن و عترت ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و اساتید قرآن و عترت ارتش جمهوری اسلامی ایران در مشهد