Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرماندار شهرستان نی ریز بمناسبت هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر مطرح کرد؛ مواد مخدر زنگ خطری برای از بین بردن ارکان خانواده ها می باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نبض نی ریز؛ بمناسبت هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر،علی راهوار معاون فرماندار شهرستان نی ریز در نماز جمعه این هفته سخنرانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علی راهوار معاون فرماندار در نماز جمعه این هفته شهر نی ریز ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات نمازگزاران، به مناسبت هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر ، طی سخنانی مشارکت خانواده وجامعه را برای ریشه کن کردن این بلای خانمان سوز لازم دانست وافزود: یکی از اهداف مهم دولت مبارزه جدی با معضل خانمان سوز اعتیاد است و امروزه در کنار فقر و رشد جمعیت، نابودی محیط زیست و تهدیدات هسته ای مواد مخدر و روان گردان ها بحران چهارم جهان هستند.


راهوار ضمن برشمردن وضعیت اعتیاد در عرصه های جهانی ،منطقه ای وملی مهمترین عرصه فعالیت در حوزه داخلی را عرصه فرهنگی پیشگیری دانست وافزود:خانواده و والدین به عنوان نخستین نهاد اجتماعی تاثیر بسزایی بر رشد و تکامل شخصیت فرزندان دارند و تحکیم روابط خانوادگی مانع از اعتیاد در فرزندان می‌شود و آموزش خانواده ها در مورد روش‌های پیشگیری از اعتیاد ضرورت دارد.


وی ادامه داد : دستگاهای فرهنگی وظیفه دارند تا نسل جوان را نسبت به دست های پشت پرده اشاعه انواع مواد مخدر و ترویج بی بند و باری درجامعه آگاه سازند.


راهوار تاکید کرد: هدف دشمن، از بین بردن نظام خانواده ها است و در واقع مواد مخدر زنگ خطری برای از بین بردن ارکان خانواده ها می باشد.


معاون فرماندار در ادامه ضمن ارائه آمار وارقامی از رشد چشمگیر کشفیات مواد مخدر در شهرستان نی ریزدر سه ماهه اول سال جاری نام برد و از خدمات وتلاشهای نیروهای انتظامی و امنیتی در این خصوص تقدیر وتشکر نمود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۵۰۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) ادعای میرسلیم درباره ترفند افراد صادق خلخالی برای ریختن داخل خانه‌ها؛ پرت کردن مواد مخدر!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • تعیین‌تکلیف ۱۷۰ خودروی توقیفی ‌مبارزه با مواد مخدر در اصفهان
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • (ویدیو) ادعای میرسلیم درباره ترفند افراد صادق خلخالی برای ریختن داخل خانه‌ها؛ پرت کردن مواد مخدر!
  • بردن گیاهان دارویی و مواد اسیدی به عربستان ممنوع است
  • نشست اضطراری معاون وزیر با تاج درباره زنان تماشاگر
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • دستگیری قاچاقچی حشیش در تفت