Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «نامه نیوز»
2024-05-07@14:46:25 GMT

در انتظار محو حرف T از کاور رضاییان!+ عکس

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۹۵۰۸۸۳

در انتظار محو حرف T از کاور رضاییان!+ عکس

رامین رضاییان برای پیوستن به اوستنده تلاش بیشتری به کار بسته و سعی در لژیونر شدن دارد. به گزارش نامه نیوز ، این مدافع راست بعد از دو فصل حضور در پرسپولیس که البته سال گذشته آن با حواشی زیادی همراه بود کهبیش از 10 بازی به میدان نرفت، برای لیگ جدید تصمیم گرفته فوتبال خود را خارج از ایران و به دور از حواشی دنبال کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با وجود شایعات مبنی بر پیوستن رضاییان به استقلال، این بازیکن از روز دوشنبه هفته گذشته در اردوی اوستنده بلژیک شرکت داشته ولی با وجود حضور مستمر و فعال در تمرینات و همچنین بازی یک نیمه‌ای در دیدار دوستانه دیروز مقابل استئائو بوکارستی رومانی هنوز قراردادی امضاء نکرده است.


رضاییان که برخلاف هفته قبل فعلا رقیبی برای پیوستن به اوستنده ندارد، در تمرینات این تیم بلژیکی با کاور و پیراهن‌هایی که روی آن کلمه T درج شده کار می‌کند ولی امیدوار است با سخت‌کوشی بالا بتواند نظر مثبت سرمربی این تیم را جلب کرده و فصل 18-2017 را در لیگ بلژیک پشت سر بگذارد.

منبع: نامه نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namehnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نامه نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۵۰۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خونریزی مغزی رنه آدلاید پس از برخورد توپ به سرش در لیگ بلژیک!

 بازیکن فرانسوی پس از برخورد توپ به سرش در لیگ برتر بلژیک از هوش رفت.

به گزارش تسنیم و به نقل از اکیپ فرانسه؛ جف رنه آدلاید، فوتبالیست فرانسوی تیم مولن بلژیک پس از اصابت توپ به سرش در جریان مسابقه لیگ این کشور از هوش رفت و در بیمارستان بستری شد.

این حادثه در جریان بازی مولن در هفته سی‌وپنجم لیگ برتر فوتبال بلژیک برابر شارلوا (3 بر یک) رخ داد. در پایان نیمه نخست یک ضربه محکم توپ به سر رنه آدلاید ساله برخورد کرد. رنه آدلاید حدود 10 دقیقه بیهوش بود. او را با برانکارد بردند و به دلیل خونریزی مغزی مشکوک به بیمارستان منتقل کردند. بعداً تیم پزشکی گزارش داد که این هافبک فرانسوی مشکل خاصی ندارد.

رنه آدلاید از سپتامبر 2023 برای مولن بیک بازی می‌کند. او در این فصل 27 بازی انجام داد، سه گل به ثمر رساند و دو پاس گل داد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • استقبال دنزل دومفریز از پیوستن به منچستریونایتد
  • بمب پرسپولیس خنثی شد! | چراغ‌سبز اوسمار اثر خود را از دست داد؟
  • انرژی‌ای که رامین در نقش جهان هم نیاز دارد (عکس)
  • روستای تاریخی فهرج در چند قدمی پیوستن به دهکده‌های جهانی گردشگری
  • وضعیت باورنکردنی پوشش زنان در خیابان‌های بروکسل بلژیک
  • خونریزی مغزی رنه آدلاید پس از برخورد توپ به سرش در لیگ بلژیک!
  • رضاییان: ویسی توهین نکرد/ از حق قانونی فولاد کوتاه نمی‌آییم
  • عکسی متفاوت از بروکسل، پایتخت بلژیک
  • وضعیت جالب پوشش زنان در خیابان‌های بروکسل بلژیک | عکس
  • فلش بک؛ اولین مصاحبه صلاح پس از پیوستن به لیورپول؛ آرزویم بازی در این تیم بود / زیرنویس فارسی