Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، پیرو اطلاعیه مورخ 96/4/4 به اطلاع داوطلبان گروه آزمایشی هنر دارای شرایط خاص در آزمون سراسری سال 1396، به منظور شرکت در آزمون عملی رشته های ذیربط میبایست به انتخاب حداکثر دو مجموعه از مجموعه های رشته‌های تحصیلی مربوط منحصراً به صورت اینترنتی از تاریخ 1396/4/17 تا 1396/4/22 از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

sanjesh.org اقدام کنند.

لازم به ذکر است با توجه به اینکه پذیرش دانشجو در رشته‌های تحصیلی مورد نظر در آزمون سراسری سال 1396 بصورت متمرکز و با شرایط خاص صورت می‌پذیرد، داوطلبانی که اقدام به انتخاب یک مجموعه از مجموعه‌ رشته‌های تحصیلی برای شرکت در آزمون عملی اقدام می‌ کنند باید نسبت به پرداخت مبلغ 25.000 (دویست و پنجاه هزار) ریال بابت هزینه آزمون عملی در هر یک از مجموعه‌های ذیل به صورت اینترنتی به وسیله کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب، از تاریخ فوق اقدام کنند.

همچنین داوطلبان در صورتی که متقاضی و علاقه مند به شرکت در آزمون عملی دو مجموعه از مجموعه‌ رشته‌های تحصیلی هستند، باید نسبت به پرداخت مبلغ 500.000 (پانصد هزار) ریال بصورت اینترنتی اقدام کنند.

قابل توجه است عدم اعلام علاقه مندی و عدم پرداخت هزینه آزمون عملی وعدم شرکت درجلسه آزمون در تاریخ تعیین شده به منزله عدم امکان پذیرش آنان در این رشته‌ها خواهد بود.

200/202

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۵۱۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ثبت نام بدون آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، مهلت ثبت نام بدون آزمون (ویژه استعدادهای درخشان) دکتری تخصصی سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت تمدید شد.

داوطلبان با مراجعه به سامانه ثبت نام الکترونیکی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به آدرس www.azmoon.org پس از مطالعه دفترچه راهنما و در صورت داشتن شرایط ویژه استعدادهای درخشان مقطع دکتری تخصصی ابتدا نسبت به خرید کارت اعتباری اقدام و سپس با ورود به سامانه نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته / محل های درخواستی اقدام کنند.

داوطلبان لازم است پس از انتخاب رشته/محل، کد رهگیری و نسخه چاپی ثبت نام خود را تهیه و تا زمان اعلام نتایج نزد خود حفظ کنند.

کد خبر 6092913 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • ۸۸ هزار داوطلب آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ انتخاب رشته کردند
  • مهلت ثبت نام بدون آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری تا 12 اردیبهشت 1403
  • اعلام رشته‌محل‌های جدید آزمون ورودی دکتری (Ph.D.) نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳
  • اصلاحات جدید دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری اعلام شد
  • تغییرات دفترچه‌ راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری اعلام شد
  • جزئیات جدید نحوه ارزش‌یابی امتحانات کشوری «ریاضی» و «علوم» پایه ششم
  • مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار دوم تمدید شد / جزییات
  • تمدید دوباره مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳