Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز |

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان با بیان اینکه قطار همدان_ مشهد ( ۲۰ تیر) جاری راه اندازی می شود، گفت: خبرنگاران و خانواده های شهدا نخستین مسافران قطار همدان_ مشهد هستند.

فرهاد فرزانه، مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان به خبرنگار شبستان گفت: قطار همدان- مشهد از قطارهای شرکت راه آهن است که با نخستین حرکت آن خبرنگاران و خانواده های شهدا به مشهد مقدس مشرف می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه واگن‌های این قطار چهار تخته با کیفیت مناسب است، افزود: در حال حاضر ایستگاه راه آهن در منطقه رباط شورین همدان است و همچنین طراحی ایستگاه درون شهری نیز در حال انجام می باشد.

وی تصریح کرد: بعد از اولین سفر، اواخر تیرماه و یا در نهایت اوایل مردادماه آژانس‌های مجاز به فروش بلیت مشخص خواهد شد و مردم می‌توانند برای خرید بلیت به این آژانس‌ها مراجعه کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان در خصوص پروژه راه آهن تهران_همدان_ سنندج نیز گفت: این پروژه به طول 410 کیلومتر به صورت یک خطه با سرعت 160 کیلومتر در ساعت برای مسافران و 120 کیلومتر در ساعت برای باری طراحی شده است.

فرزانه خاطرنشان کرد: قطار تهران_همدان_سنندج در مسیر خود از شهرهای تهران، رباط کریم، ساوه، فامنین، همدان، بهار، قروه و سنندج عبور می کند.

وی ابراز داشت: عملیات اجرایی این پروژه از سال 80 آغازشده و 9700 میلیارد تومان هزینه در برداشته است که افزایش ظرفیت جا به جایی مسافر 2 میلیون نفر و بار 4 میلیون تن است.

وی بیان داشت: کاهش سوانح و تلفات جاده ای، کاهش زمان سفر، اتصال استان های همدان و کردستان به شبکه راه آهن سراسری از جمله مزایای این طرح است.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۵۱۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین نشست کارگروه مدیریت پسماند استان همدان در سال جدید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، معاون عمرانی استاندار همدان در این نشست بر ضرورت برگزاری مستمر جلسات با دستگاه‌های متولی و مشخص کردن وظایف هر دستگاه تاکید کرد و گفت: از شرکت‌های دانش بنیان برای تحقیق بررسی و ارائه خدمات جایگزین برای تفکیک زباله دعوت شده است تا طرح‌ها و ایده‌های خود را ارائه دهند

یوسفیان افزود: تفکیک زباله از مبدأ از جمله طرح‌هایی مهم است که با وجود اقدامات و فرهنگ سازی‌های لازم و داشتن صرف اقتصادی، متأسفانه هنوز در کشور محقق نشده است.

او تصریح کرد: مشارکت پایین مردم در همراهی این مهم به تاکید کارشناسان، نیازمند بررسی علمی است.

معاون عمرانی استاندار همدان گفت: در خصوص زباله‌های الکترونیکی هماهنگی‌های برای واگذاری پیمانکاری برای بازیافت و جمع آوری آن در استان انجام شده است که اطلاعات تکمیلی در جلسات بعد ارائه خواهد شد

در پایان این نشست مشاور طرح مدیریت پسماند ناحیه شمال شرقی استان با ارائه گزارش در خصوص تحقیقات و اقدامات انجام شده پرداخت.

دیگر خبرها

  • نخستین نشست کارگروه مدیریت پسماند استان همدان در سال جدید
  • هرآنچه باید از مشخصات و امکانات قطار میلاد بدانید
  • پایان سفر پرماجرای مسافران قطار تهران - گرگان
  • راه اندازی چهارمین قطار مسافربری پنج ستاره قم مشهد + عکس
  • سیلاب برای قطار تهران-گرگان دردسرساز شد
  • سیل جلوی قطار را گرفت؛ انتقال مسافران با اتوبوس
  • سیل جلوی قطار تهران - گرگان را گرفت | انتقال مسافران در راه مانده با اتوبوس
  • سیلاب؛ قطار تهران- گرگان را مجبور به توقف کرد
  • سیلاب قطار تهران- گرگان را مجبور به توقف کرد
  • نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود