Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات هندبال نونهالان دختر استان فارس با قهرمانی تیم شیراز به پایان رسید. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مسابقات هندبال نونهالان دختر استان فارس با حضور شش تیم در شیراز برگزار شد که در پایان تیم‌های شیراز، فیروزآباد و وحدت خور لار مقام‌های اول تا سوم را بدست آوردند.
در پایان این رقابت‌ها دو تیم شیراز و فیروزآباد بعنوان نمایندگان استان فارس جواز حضور در مسابقات منطقه هشت کشور شرکت را بدست آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مریم طهرانی نایب رئیس هیات هندبال استان فارس گفت: چندسالی بود که در هندبال بانوان خلا ایجاد شده بود، اما با توجه و تاکید هیات هندبال استان فارس مبنی بر توجه و رسیدگی به هندبال بانوان خوشبختانه خون تازه‌ای در رگ‌های این رشته ورزشی در فارس به جریان افتاده است.
طهرانی در پایان با اشاره به توانمندی بانوان هندبالیست فارس از حضور شهید چمران لارستان در باشگاههای آسیا و دو تیم از این استان در لیگ برتر و دو تیم در لیگ‌های دسته یک و دسته دو کشور خبر داد و افزود: هیچ استانی در حال حاضر به اندازه‌ی فارس در هندبال بانوان پتانسیل و قدرت ندارد و مسولان ورزش فارس باید قدر این داشته‌ها را بدانند چرا که هندبال بانوان پس از سال‌ها ورزش فارس را آسیایی کرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۵۱۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدفم پوشیدن پیراهن تیم ملی است/ دوست دارم لحظه تحویل سال در حرم امام رضا (ع) باشم

ایسنا/خراسان رضوی کاپیتان تیم ملی هندبال ساحلی ایران و بازیکن فعلی سپاهان گفت: مسابقات هندبال لیگ برتر تقریبا برای مدت ۲۰ روزی تعطیل شد و از ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ دوباره از سر گرفته می‌شود که این فاصله به نظر من در مقطع کنونی چندان واجب نبود.

امین کاظمی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص هدفگذاری برای سال ۱۴۰۳ اظهار کرد: فقط هدفم پوشیدن پیراهن تیم ملی است و تمام تلاشم را می کنم تا یک بار دیگر در اردوهای تیم ملی هندبال حاضر شوم.

بازیکن فعلی سپاهان گفت: بعد از مصدومیت سنگینی که برایم به وجود آمد، با قدرت برگشتم و خوشبختانه اوضاع بهتر شده‌ است. چندی پیش از ناحیه کمر مصدوم شدم و بعد از دوره درمانی، حالا در لیگ برتر برای سپاهان به میدان می‌روم.

وی در خصوص تعطیلات لیگ گفت: ابتدا در خصوص بازی حساسی که این هفته برگزار شد چند نکته را باید بگویم. مسابقات هندبال لیگ برتر تقریبا برای مدت ۲۰ روزی تعطیل شد و از ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ دوباره از سر گرفته می‌شود که این فاصله به نظر من در مقطع کنونی چندان واجب نبود. در بازی حساس این هفته هم که یکی از دربی های حساس و جذاب لیگ بود موفق شدیم تیم سپاهان نوین را شکست دهیم.

وی ادامه داد: با توجه به حساسیت بالای این مسابقه در چند جلسه آنالیزی، نقاط ضعف و قدرت این تیم را ارزیابی کرده بودیم و تمرینات خوبی را هم برای این منظور برگزار کردیم. همان طور که پیش بینی می‌شد مسابقه جذابی از کار درآمد و توانستیم ۲ امتیاز شیرین این مسابقه را به نام خودمان ثبت کنیم.

کاظمی در رابطه با آرزویش برای لحظه تحویل سال گفت: خیلی دوست دارم لحظه تحویل سال در حرم امام رضا (ع) باشم. حال و هوای نوروز مشهد را در برنامه‌های تلویزیونی دیده‌ام و همیشه دلم برای این لحظه پر زده است. امسال که بعید می‌دانم اما تمام تلاشم را می‌کنم تا یک بار لحظه تحویل سال نو را در مشهد و کنار بارگاه علی ابن موسی الرضا باشم. همه ما محتاج نگاه ویژه حضرت علی ابن موسی الرضا هستیم و ما ورزشکاران هم از این قاعده مستثنی نیستیم. امیدوارم سال جدید، سالی پر از خیر و برکت و سلامت برای تمام مردم سرزمینم باشد و رفاه و شادی سهم تمام سفره‌های ایرانی شود.

وی در پایان تصریح کرد: تمام تلاشم را می‌کنم تا در سال ۱۴۰۳ یک بار دیگر در اردوهای تیم ملی حاضر شوم و امیدوارم با برنامه ریزی‌هایی که فدراسیون انجام می‌دهد شرایط برگزاری مسابقات دوستانه و تورنمنت‌های بین‌المللی فراهم شود. حقیقتا از همان روز اول مصدومیت دلم برای تنها چیزی که تنگ شده بود، همین پیراهن تیم ملی است و مطمئنم یک بار دیگر هم آن را به تن خواهم کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پایان مسابقات بدمینتون نوجوانان در سمنان
  • جشنواره قرآن و عترت «باران وحی» در شیراز پایان یافت
  • پایان مسابقات وزنه برداری بانوان در سمنان
  • حالِ هندبال بانوان نصف‌جهان بهتر می‌شود
  • هادی چوپان قهرمان مسابقات جهانی بدن سازی انگستان
  • هدفم پوشیدن پیراهن تیم ملی است/ دوست دارم لحظه تحویل سال در حرم امام رضا (ع) باشم
  • بانوی ملایری؛ بهترین دروازه بان لیگ برتر هندبال ایران
  • مددی: بانوان بدمینتون‌باز 2 سفر خارجی در پیش دارند
  • مددی: بانوان بدمینتون‌باز ۲ سفر خارجی در پیش دارند
  • مسابقات شطرنج جام فجر تا رمضان در بیضا