Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-05@19:58:31 GMT

۹مرکز مخابراتی فردا مختل می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۹۵۱۷۷۷

۹مرکز مخابراتی فردا مختل می‌شود

ارتباط تلفنی مراکز مخابراتی شهید لطیفی، الغدیر، شهید یزدان پناه، شهدای چیتگر، شهید تندگویان، شهر قدس، جماران، مارلیک و اندیشه برای انجام عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل از فردا مختل می شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین، بر اساس گزارش مخابرات منطقه تهران، ارتباط تلفنی مشترکان در مرکز مخابرات شهید لطیفی با پیش شماره های 2293 تا 2298، 2691و 2675 در محدوده خیابان های آزادی، شمشاد، هادی مازندرانی و بهشت به مدت 48 ساعت با اختلال روبرو می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مرکز مخابرات الغدیر با پیش شماره های 3368تا 3373، 3300تا 3304، 3343و 3662 در محدوده

خیابان های شهید قاسم مهاجر، وران، شهید عابدینی، 17 شهریوراختلال ایجاد می شود.

در مرکز مخابرات شهید یزدانپناه با پیش شماره های 4480 تا4487 در محدوده خیابان های سیمون بولیوار، سرحدی، ستاری، میدان دانشگاه آزاد اسلامی، بلوار صبا اختلال بروز می کند.

در مرکز مخابرات شهدای چیتگر با پیش شماره های 4418، 4419، 4478و 4479 در محدوده جاده مخصوص کرج، ساختمان آرمان، آبان5، 52، شرکت مسعود مارک، کارخانه ارم به مدت 72 ساعت با اختلال همراه است.

در مرکز مخابرات شهید تندگویان با پیش شماره های 2230 تا 2233، 2250 تا2253، 2630تا 2632و 2614 در محدوده خیابان های شهید عراقی، شهید ملکی نسب، بنفشه اختلال خواهیم داشت.

در مرکز مخابرات شهرقدس با پیش شماره های 4681 تا 4689 در محدوده خیابان های شورا، کلهر، جاده شهریاراختلال ایجاد می شود.

در مرکز مخابرات جماران با پیش شماره های 2228، 2229، 2280 تا 2283و 2610 تا 2614 در محدوده

خیابان های شهید سباری، مجتمع عرش به مدت 3 روز بااختلال همراه می شود.

ارتباط تلفنی و دیتای مشترکان در مراکز مخابرات مارلیک و اندیشه از ساعت 2 بامداد به مدت 4 ساعت با اختلال همراه است.

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۵۱۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انشعاب برق ۱۶۰ مرکز تجاری در محدوده بازار تهران ایمن سازی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ"آمنه جمالو" مدیر منطقه برق خیام با اعلام اینکه طرح ایمن سازی انشعابات برق بازار بزرگ تهران و محدوده‌های مجاور با توجه به قدمت تاریخی و فرسودگی بناهای تجاری این محدوده با سرعت در حال اجرا است از همکاری نکردن برخی از مالکان و مستأجران به عنوان بزرگ‌ترین مانع در اجرای این طرح نام برد و گفت: علیرغم همه مشکلات، با پیگیری‌های انجام شده توسط همکاران ما و جلب همراهی صاحبان اصناف و مالکان، تاکنون ۹ هزار انشعاب برق مربوط به ۱۶۴ مجتمع و سرای تجاری واقع در بازار بزرگ تهران و محدوده‌های مجاور، بهسازی شده و ایمن و به روز سازی وضعیت شبکه، تابلوها و انشعابات برق سایر بخش‌های تجاری بازار نیز به صورت مستمر در حال انجام است.

عضو کارگروه ساماندهی شبکه و انشعابات بازار تهران؛ در خصوص شرح اقدامات انجام شده در این حوزه افزود: با پیگیری‌های مکرر همکاران منطقه برق خیام و جلب همراهی مالکان و مستأجران، ۵ هزار و ۸۵۶ انشعاب برق نصب شده در ۱۰۶ مجتمع تجاری واقع در بازار بزرگ تهران و ۳ هزار و ۱۸۲ انشعاب برق نصب شده در ۵۸ مجتمع تجاری در محدوده‌های مجاور بازار بزرگ تهران تاکنون به صورت کامل ساماندهی شده و فرآیند اصلاح و ایمن سازی بالغ بر یک هزار انشعاب برق متعلق به ۱۲ مجتمع تجاری واقع در بازار بزرگ و محدوده‌های مجاور نیز در مرحله اجرای ایمن سازی شبکه داخلی برق است.

"جمالو" ابراز امیدواری کرد در صورت همکاری سایر مالکان به ویژه مالکان حقوقی واحدهای تجاری بازار بزرگ تهران به زودی شاهد ایمن سازی کامل انشعابات برق این مجموعه بزرگ تاریخی و اقتصادی کشور باشیم.

کد خبر 6097151 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • توسعه زیرساخت‌های مخابراتی، شرط تحقق شهر هوشمند
  • بیش از ۶۰۵ هزار شماره تلفن ثابت در کردستان دایر شده است
  • انشعاب برق ۱۶۰ مرکز تجاری در محدوده بازار تهران ایمن سازی شدند
  • اختلال‌های ارتباط مخابراتی در کهگیلویه و بویراحمد برطرف شد
  • تداوم پایداری ارتباطات مخابراتی خوزستان
  • ترافیک صبحگاهی تهران پس از تعطیلات ۳ روزه
  • پایداری ارتباطات مخابراتی خوزستان با وجود بارندگی‌های اخیر
  • درگیری مسلحانه اشرار در خیابان های زاهدان + جزئیات
  • درگیری مسلحانه اشرار در زاهدان
  • برای خرید میکروآپارتمان در شهر تهران چقدر باید هزینه کرد؟