Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-19@22:02:00 GMT

جزئیات بخشش اضافه خدمت انضباطی و سنواتی

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۹۵۱۸۶۲

جزئیات بخشش اضافه خدمت انضباطی و سنواتی

جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا از بخشش اضافه خدمت سنواتی و انضباطی مشمولان سربازی خبر داد.
به گزارش جهان نيوز، سردار ابراهیم کریمی جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا در برنامه زنده تلویزیونی، اظهار کرد: اضافه خدمت سنواتی مشمولان غایبی که تا ۲۲ بهمن ماه سال ۹۶، خود را برای انجام خدمت سربازی معرفی کنند، بخشیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: اکنون شرایطی فراهم شده که آن دسته از سربازانی که اضافه خدمت انضباطی دریافت کرده‌اند نیز مشمول بخشش‌ها شوند.
جانشین سازمان وظیفه عمومی در خصوص وضعیت مشمولانی که دارای هشت سال غیبت یا بیشتر هستند، تصریح کرد: در حال حاضر امکان معافیت از سربازی با پرداخت جریمه ریالی وجود دارد، اما افرادی که بخواهند به سربازی بروند نیز می‌توانند از این فرصت استفاده کرده و نسبت به رفع اضافه خدمت خود اقدام کنند.
کریمی با تاکید بر اینکه فرصت بخشش مشمولان غایب تکرار شدنی نیست، تصریح کرد: توصیه می‌شود افراد برای بهره مندی از فرصت بخشش، هر چه سریع‌تر اقدام کنند.
وی با اشاره به فراخوان متولدین ۷۸ برای حضور در خدمت سربازی گفت: در حال حاضر متولدین ۷۸ فراخوان شده اند و می‌توانند هر ماه که به ۱۸ سالگی تمام می‌رسند برای حضور در خدمت سربازی اقدام کنند.

منبع:باشگاه خبرنگاران

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۵۱۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام دستگاه‌ها در سفر دولت به سمنان میزخدمت دارند؟

میز خدمت دستگاه‌های اجرایی در آستانه سفر ریاست جمهور به استان سمنان آغاز به‌کار کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، آیت‌الله رئیسی روز پنجشنبه سی‌ام فروردین برای دور دوم سفرهای استانی به استان سمنان سفر می‌کند و در این راستا 30 میز خدمت دستگاه‌های اجرایی امروز آغاز به‌کار کرد.

در این میز خدمت که نمایندگان تام‌الاختیار از وزارتخانه‌های مختلف حضور دارند، مدیران دستگاه‌های اجرایی پاسخگوی مشکلات مردم خواهند بود.

این میز خدمت از امروز آغاز و تا جمعه سی و یکم فروردین‌ماه در مکان‌های مشخص شده برپا بوده و مردم برای طرح مشکلات خود می‌توانند مراجعه کنند.

"وزارت آموزش و پرورش"، "وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات"، "وزارت اطلاعات"، "وزارت امور اقتصادی و دارایی"، "امور خارجه"، "بهداشت، درمان و آموزش پزشکی"، "تعاون، کار و رفاه اجتماعی"، "جهاد کشاورزی"، "تعزیرات حکومتی"، "وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح"، "فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران"، "وزارت راه و شهرسازی"، "وزارت صنعت، معدن و تجارت"، "وزارت علوم، تحقیقات و فناوری"، "وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی"، "وزارت کشور"، "وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی"، "وزارت نفت"، "وزارت نیرو"، "وزارت ورزش و جوانان"، "سازمان اداری و استخدامی کشور"، "بنیاد شهید و امور ایثارگران"، "سازمان حفاظت محیط زیست"، "معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور"، "بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران"، "صندوق کارآفرینی امید"، "کمیته امداد امام خمینی (ره)"، "جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران" و "سازمان تأمین اجتماعی و سازمان بهزیستی کشور" از جمله دستگاه‌های اجرایی هستند که مدیران آن در قالب میز خدمت پاسخگوی مردم خواهند بود.

انتهای پیام/361/

دیگر خبرها

  • سربازی امام زمان(عج) در این روزگار هزینه دارد
  • قانون کاهش مدت سربازی از کی اجرایی می‌شود؟
  • این افراد به خدمت سربازی اعزام می شوند
  • کدام دستگاه‌ها در سفر دولت به سمنان میزخدمت دارند؟
  • شنبه آخرین مهلت ثبت نام برای امریه سربازی دانشگاه تهران
  • احضار رضاوند به کمیته انضباطی
  • زیرمیزی پزشکان روی میز تعزیرات
  • فرصت دوباره برای جاماندگان از ثبت‌نام کنکور
  • تاریخ اعزام به خدمت مشمول تا پایان خدمت برادر تمدید شد
  • رسیدگی فوری به پرونده‌های زیرمیزی پزشکان