Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بنا داریم با هدف افزایش عدالت اجتماعی خدمات بهداشتی و درمانی را در مناطق محروم این استان ارتقا دهیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، اورنگ ایلامی عصر امروز در نشست صیانت از حقوق شهروندی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: به طور حتم مهمترین اولویت دانشگاه علوم پزشکی در مدیریت جدید ارائه خدمات مطلوب به تک تک مردم این استان اعم از شهری و روستایی، برخوردار و کمتر برخوردار و برقراری عدالت اجتماعی در این حوزه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تشریخ برخی برنامه‌های در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی با هدف بهره‌مندی مردم روستاهای محروم کهگیلویه و بویراحمد از خدمات بهداشتی و درمانی عنوان کرد: ارتقا شاخص‌های بهداشتی و درمانی در مناطق محروم به طور حتم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده محقق می‌شود.

ایلامی ابراز کرد: در راستای صیانت از حقوق شهروندی و بهره‌مندی مناطق محروم دو دستگاه یونیت سیار دندانپژشکی در مناطق کمتر برخوردار این استان مستقر شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: سامانه پاسخگویی 1490 و 1590 برای پاسخگویی به سوالات بهداشتی، درمانی، مسمومیت‌ها...مردم در استان راه اندازی شده است.

ایلامی از تشکیل ستاد صیانت از حقوق شهروندی خبر داد و گفت: افزایش پزشکان متخصص در شهرستان‌های کمتر برخوردار در دستور کار بوده و به طور حتم این کار انجام می‌شود.

وی بیان کرد: دو اورژانس هوایی در یاسوج و گچساران راه‌اندازی کردیم و در صورت فراهم شدن زیرساخت‌های لازم ایجاد این اورژانس در شهرهای دیگر نیز انجام می‌شود.

انتهای پیام/

R41452/P1377/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۵۲۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشان‌دار شدن ۱۳۹۱ زوج نابارور در سامانه بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد

سرپرست بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد از نشان‌دار یک هزار و ۳۹۱ زوج نابارور در سامانه بیمه سلامت استان و استفاده از خدمات درمانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، فروغ شباهنگ، امروز_ چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یک هزار و ۳۹۱ زوج نابارور در سامانه‌های بیمه سلامت جهت دریافت خدمات درمان ناباروری نشان‌دار شده‌اند و ۳۰۴ مادر باردار از پوشش بیمه خدمات تخصصی درمان ناباروری استفاده کرد.

وی افزود: خدمات درمان ناباروری شامل ۶۶ قلم دارو، ۲۹ قلم لوازم و تجهیزات پزشکی، ۵۷ خدمت آزمایشگاهی و هفت خدمت تصویربرداری در تعهد سازمان بیمه سلامت است.

سرپرست بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد گفت: محدودیت تعداد در یکسال برای بسته‌های خدمتی IUI, IVF, ICSI ,FET برداشته شده و آزمایش‌های تشخیص ژنتیک برای مادران دارای سقط مکرر در تعهد بیمه پایه قرار گرفت.

وی نداشتن قرارداد پزشکان متخصص نازایی با بیمه‌های پایه را مشکل زوجین دانست و تصریح کرد: در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و با ابلاغ مصوبه هیئت وزیران در اسفند ۱۴۰۲ همه خدمات درمانی کودکان زیر هفت سال (به استثنای داروی سرپایی) در بخش دولتی دانشگاهی رایگان شد و ۱۰۰ درصد هزینه توسط سازمان بیمه سلامت قابل محاسبه و پرداخت است‌.

کد خبر 747490

دیگر خبرها

  • عملیات اجرای پانسیون پزشکان دالکی شهرستان دشتستان آغاز شد
  • دهگردشی و ارایه خدمات بهداشتی درمانی در روستا‌های صعب العبور طالقان
  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ سخت درمان از خدمات بیمه سلامت
  • نشان‌دار شدن ۱۳۹۱ زوج نابارور در سامانه بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد
  • عملیات ساخت پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» آغاز شد
  • راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران
  • فعالیت ۳۷ جایگاه عرضه سوخت مایع در کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای طرح نور در مراکز درمانی کهگیلویه و بویراحمد
  • بانک ملی ایران پیشگام در حمایت توسعه خدمات بهداشتی و درمانی
  • روزانه ۳ نفر در کهگیلویه و بویراحمد به سرطان مبتلا می شوند