Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@11:06:53 GMT

کلاغ های سیاه داعش و جهاد نکاح/ببینید

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۹۵۲۵۶۲

کلاغ های سیاه داعش و جهاد نکاح/ببینید

به گزارش برنا،به نقل از روابط عمومی اداره کل پژوهش‌های اسلامی رسانه، سریال کلاغ‌های سیاه در ماه رمضان سال جاری در 20 قسمت از شبکه‌های mbc و ابوظبی پخش شده است.

این سریال که تولید بنگاه رسانه‌ای mbc متعلق به خاندان آل سعود است، به موضوع پیوستن زنان به گروهک تروریستی داعش و مقوله جهاد نکاح می­‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید محمدرضا خوشرو، مدیر گروه فرهنگ و هنر دینی رسانه این اداره کل درباره تحلیل و بررسی این سریال گفت: با توجه به حساسیت‌های خاص تولید و پخش این سریال توسط خاندان آل سعود که به نوعی خود از حامیان اصلی گروهک تروریستی داعش هستند، ضروری بود تا فرم، محتوا، روایت و مضامین اصلی این سریال مورد تحلیل قرار گیرد تا اهداف پنهان دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای خاندان آل سعود و حامیان و مشارکت‌کنندگان غربی آنان در تولید این اثر آشکار شود. اداره کل پژوهش‌های اسلامی رسانه با بهره مندی از پژوهشگران خبره در حوزه دین و رسانه که بعضا به زبان های خارجی نظیر عربی و انگلیسی نیز مسلط هستند، محصولات رسانه‌ای جریان های معاند را به صورت مستمر رصد و با تشخیص مسئولین امر، اقدام به تحلیل و بررسی این گونه آثار می‌کند.

وی پژوهشگر اصلی این تحقیق را حجت الاسلام علی رضایی آدریانی معرفی کرد که با بهره‌گیری از دیگر نظرات کارشناسان و صاحب‌نظران، این گزارش تحلیلی را به صورت فوری به سرانجام رسانده‌اند تا با پایان ماه مبارک رمضان در اختیار مدیران و مسؤولان مرتبط فرهنگی - رسانه‌ای کشور قرار گیرد.

سازمان و نهادهای مرتبط در صورت تمایل به بهره‌برداری از این گزارش می‌توانند با مدیریت ارتباطات اداره کل پژوهش های اسلامی رسانه و مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی irc.ir ارتباط برقرار کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۵۲۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | مرگ شهروند سیاه‌پوست آمریکایی پس از رفتار خشن پلیس اوهایو

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری رویترز، در این ویدیو، پلیس آمریکا در حال بازداشت فردی است که فریاد می‌زند: «نمی‌توانم نفس بکشم». طبق گزارش رسانه‌ها این مرد ساعاتی بعد، در بیمارستان جان خود را از دست داده است.

در فیلم مورد اشاره، مردی به نام فرانک تایسون ۵۳ ساله دیده می‌شود که به خاطر صحنه تصادف خودرو با رفتار نامناسب پلیس روبرو می‌شود.

اداره پلیس کانتون هنوز بیانیه‌ای درباره این ویدیو منتشر نکرده ولی ویدیوی منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی اعتراض بسیاری را برانگیخته است.

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



در ویدیو دیده می‌شود که افسران پلیس تایسون را روی زمین می‌کشند و به دستان وی دستبند می‌زنند و یکی از افسران حدود ۳۰ ثانبه زانوی خود را پشت گردن تایسون نگه می‌دارد.

در این ویدیو صدای تایسون شنیده می‌شود که بارها فریاد می‌زند: «نمی توانم نفس بکشم. نمی توانم... از گردنم بلند شوید».

طبق گزارش رسانه‌های آمریکایی، تایسون در یک بیمارستان محلی درگذشت. هنوز مسئولان بیمارستان علت اصلی مرگ تایسون را اعلام نکردند.

در سال ۲۰۲۰ پلیس آمریکا رفتار مشابهی در بازداشت جرج فلوید شهروند سیاه‌پوست آمریکایی نشان داده بود.

 

دیگر خبرها

  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • بازداشت چند داعشی در استانبول
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • بن گویر، دنده‌های شکسته، بیمارستان و سرنوشت سیاه آریل شارون!
  • پخش سریال «حشاشین» در ایران ممنوع شد
  • ۱۵ روستا در فریدن و نائین از آب شرب پایدار بهره‌مند می‌شوند
  • دستور دادستان بشرویه جهت ایمن سازی فوری استخر‌های کشاورزی
  • ببینید | مرگ شهروند سیاه‌پوست آمریکایی پس از رفتار خشن پلیس اوهایو
  • مرگ شهروند سیاه‌پوست آمریکایی پس از رفتار خشن پلیس اُوهایو
  • «نمی‌توانم نفس بکشم» ٢ در خیابان‌های آمریکا