Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-03@20:37:45 GMT

اولین تجربه رسمی جادوگر در قامت یک سرمربی(عکس)

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۹۵۲۶۰۱

اولین تجربه رسمی جادوگر در قامت یک سرمربی(عکس)

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال نفت تهران از دقایقی قبل در اولین دیدار تدارکاتی خود پیش از آغاز لیگ هفدهم به مصاف تیم پاراگ رفت.

علی کریمی سرمربی جدید این تیم برای اولین بار به عنوان سرمربی از کنار خط تیمش را هدایت کرد. این یک اتفاق جالب برای فوتبال ایران خواهد بود.

باید دید جادوگر می تواند در سمت جدید موفق باشد یا اتفاق دیگری رخ می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۵۲۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی بعدی لیورپول: الان هم می‌توانید تبریک بگویید

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه این توافق توسط هیچ یک از باشگاه‌ها علنی نشده اما تقریبا قطعی شده که همه چیز آماده است تا آرنه اسلوت جانشین یورگن کلوپ در آنفیلد شود.

او در کنفرانس مطبوعاتی امروزش با سوالاتی درمورد آینده و احتمال پیوستن به لیورپول صحبت کرد. اسلوت به خبرنگاران گفت:"فکر می‌کنم بهتر است تا تمام پاسخ‌های مربوط به این سؤالات را در پایان فصل بدهم. چون من هنوز در اینجا به فاینورد تعهد دارم و لیورپول نیز همچنان مشغول کار خودش است."

اسلوت در پاسخ به این سوال که آیا در حال حاضر می‌توان انتقال او به لیورپول را تبریک گفت یا نه، پاسخ داد:"شما همیشه می‌توانید به من تبریک بگویید، اما بهتر که در پایان فصل و وقتی واقعا رسمی شد، این کار را انجام دهید."

اسلوت به شوخی گفت که اگر روزنامه‌نگاران فقط در مورد لیورپول سوال کنند، به یک کنفرانس مطبوعاتی "ناخوشایند" تبدیل می‌شود اما او تایید کرد که "اطمینان دارد" این معامله تکمیل می شود.

این مربی 45 ساله گفت:"هنوز هیچ توافقی به صورت رسمی وجود ندارد و اینجا با نشان فاینورد روی لباسم نشسته‌ام، بنابراین قصد این است که سوالات درباره فاینورد باشد، اما به هر حال شما خبرنگاران تلاش خواهید کرد. هنوز اطمینان دارم که همه چیز خوب پیش خواهد رفت، اما واقعاً نمی‌توانم پاسخ بیشتری بدهم."

دیگر خبرها

  • سرمربی بعدی لیورپول: الان هم می‌توانید تبریک بگویید
  • چهره اولین سرمربی زن در فوتبال مردان آلمان
  • اقدامات هیئت امنای با تجربه؛ جهش خوبی برای احیای موقوفات
  • اوسمار با صلیب مقابل سپاهان در آزادی (عکس)
  • جواد نکونام: خوشحالم مالکان جدید خیلی زود فهمیدند چه کسانی مخل آسایش استقلال هستند
  • واکنش جالب جواد نکونام به برکناری خطیر
  • واکنش نکونام به برکناری خطیر: استقلال به ساحل آرامش رسید/همه خوشحال شدیم!
  • جواد نکونام: استقلال امشب به ساحل آرامش رسید/همه خوشحال شدیم!
  • واکنش جواد نکونام به برکناری خطیر - اختصاصی
  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور