Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین نمایشگاه عکس خبری در نگارخانه رضوان مشهد گشایش یافت به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، دبیر این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه 90 اثر از 30 عکاس خبری خراسان رضوی در معرض دید علاقمندان قرار گرفت.
وحید بیات افزود: عکسها در 3 بخش «خبری و مستند»، «مشهد پایتخت فرهنگی جهان اسلام در سال 2017 » و «آتش نشانی» به نمایش گذاشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یادآور شد: هیات انتخاب این آثار توسط 4 استاد عکاسی شامل آقایان فرامرز عامل بردبار، میثم دهقانی، محسن بخشنده و محمد زایر نیا مورد ارزیابی قرار گرفت.
نمایشگاه «عکس خبری» تا 22 تیرماه برای بازدید علاقمندان در نگارخانه رضوان مشهد، واقع در خیابان کوهسنگی 17 دایر است. دانلود دانلود

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۵۳۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری گنجینه‌های مهر نقاشان پشت شیشه/ «رنگ بهار» در شفق پیدا شد

به گزارش خبرگزاری مهر، «گنجینه‌های مهر» عنوان اولین جلسه عمومی گروه نقاشان پشت شیشه ایران و کانون وصف خیال است که عصر جمعه ۳۱ فروردین ماه در نگارخانه کلک خیال برگزار شد.

در این جلسه مشترک و عمومی هنرمندان شیشه نگار، بابک تن مدیر نگارخانه کلک خیال از حاضران در جلسه خواست تا با برنامه‌ریزی دقیق و پشتکار زیاد به خلق آثار بپردازند و در ایجاد آرامش روانی برای جامعه تلاش کنند.

سعید رضاخان مدیر گروه نقاشان پشت شیشه ایران نیز بر فعالیت‌های گروهی و انفرادی و برگزاری نمایشگاه‌ها و کارگاه‌های آموزشی توسط اعضا تاکید و عنوان کرد: پیگیری تمام هنرمندان در زمینه ثبت وقایع هنری و گردآوری هر مطلبی در ارتباط با نقاشی پشت شیشه لازم است. از آنجا که منبع مطالعاتی چندانی در این رابطه وجود ندارد، تمام اعضا باید تلاش خود را به کار ببرند تا تک‌تک رخدادهای این هنر به ثبت برسد و در شکل و شمایل کتاب چاپ شود.

بهزاد نقاش به عنوان سومین سخنران این برنامه از ثبت آیین سرخرمن خوانی در استان البرز به عنوان میراثی ماندگار خبر داد و اشاره ای به پیشینه آن کرد. وی از هیأت‌ مدیره و اعضای انجمن خواست تا جلسات این گروه طبق یک تقویم کاری منظم تشکیل شوند تا به این ترتیب گروه از انسجام بیشتری برخوردار باشد.

شمیم لیاقتی مدیر کانون وصف خیال نیز، برنامه‌های سال ۱۴۰۳ را برای حاضران شرح داد. تحقیق، یادداشت برداری و چاپ کتاب، بازدید پیشکسوتان عرصه هنر، بازدید گروهی از موزه‌ها، نقد آثار، نشست‌های علمی _ پژوهشی، بازاریابی برای آثار هنری، عضویابی و عضوگیری از جمله کارهایی بودند که او به آنها اشاره کرد.

«رنگ بهار» در شفق پیدا شد

نمایشگاه گروهی نقاشی هنرمندان اقلیم هنر با عنوان «رنگ بهار ۱»» روز شنبه اول اردیبهشت ماه در نگارخانه شفق برپا شد.

در این نمایشگاه ۳۵ اثر به هنرمندی عسل عابدینی، آویسا ذکی‌خانی، شیوا شعبانی، صبا سلمان زاده، سیده تبسم یحیی زاده، ماریا صالحی زاده، شیلان لامعی، الینا عدمی، یکتا خان محمدی، عسل عابدینی، پریا خانمحمدی، هلیا بامداد پیرمحله و سوگل قنبری در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.

آثار به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه با موضوع آزاد در ابعاد ۲۰، ۳۰ و ۴۰ با استفاده از تکنیک رنگ روغن، پاستل و مداد رنگی، آبرنگ و گواش است.

این نمایشگاه تا ۵ اردیبهشت ماه از ساعت ۹ تا ۱۷ در نگارخانه شفق میزبان علاقه‌مندان است که برای بازید از آثار نمایشگاه می توانند به نگارخانه شفق واقع در خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی (یوسف‌آباد)، خیابان بیست ویکم، بوستان شفق، فرهنگسرای خانواده مراجعه کنند.

کد خبر 6083712

دیگر خبرها

  • سومین نمایشگاه آثار هنرمندان تجسمی برای حمایت از کودکان غزه
  • گشایش نمایشگاه مشاغل در الوند + فیلم
  • نخستین پرواز زائران عمره از فرودگاه مشهد انجام شد
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در سوم اردیبهشت‌
  • «سیر تحول هنرهای قرآنی بعد از پیروزی انقلاب» بررسی می‌شود
  • اجرای ۱۶ طرح برای جبران کسری آب مشهد
  • دیار کویری خراسان، لب‌تشنه‌تر از همیشه
  • پلمب ۴ واحد صنفی پوشاک در مشهد
  • وزش باد گرد و غبار را وارد خراسان رضوی کرد
  • برگزاری گنجینه‌های مهر نقاشان پشت شیشه/ «رنگ بهار» در شفق پیدا شد