Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون حقوقی و پارلمانی وزیر آموزش و پرورش گفت: در برنامه ششم توسعه و بودجه سال جاری همه نمایندگان مجلس برای افزایش اعتبارات آموزش و پرورش همیاری کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، یوسف نجفی امشب در آئین گرامیداشت یاد و خاطره 25 شهید دانشجو و معلم شهید دانشگاه فرهنگیان استان گلستان اظهار داشت: در برنامه ششم توسعه و بودجه سال جاری همه نمایندگان مجلس برای افزایش اعتبارات آموزش و پرورش همیاری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: واژه شهید و شهادت تنها در دین اسلام مقدس نیست بلکه در همه ادیان آسمانی این کلمه یک ارزش تلقی می‎شود.

معاون حقوقی و پارلمانی وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه جایی که خون در راه کیان و حفظ کشور ریخته شده ارزشمند می‎شود، گفت: خونی که در مسیر حقانیت ریخته شده باشد در تاریخ ماندگار باقی می‎ماند و براین اساس با وجود گذشته قرن‎ها از واقعه کربلا به علت حقانیت خون سیدالشهدا و یارانش جاودانه مانده است.

نجفی تاکید کرد: شهادت بهترین مرگ است که نصیب هر فردی نمی‎شود و افرادی که اخلاص، ایمان و ایثار داشته باشند می‎توانند به مقام شهید برسند.

وی گفت: در هر کجای دنیا که وجدان بیدار وجود داشته باشد شهادت ارزشمند می‎شود و همه آحاد مردم آن جامعه برخود تکلیف می‎دانند که راه این شهدا را ادامه دهند.

معاون حقوقی و پارلمانی وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: وقتی ما نسبت به خون شهدا مسئول هستیم باید هر دقیقه‎ای از خدمات ما در راه خدمت به کشور باشد.

نجفی با بیان اینکه شهدا برای استقلال و آزادی کشور جان دادند، گفت: اگر دیروز میدان جنگ بود امروز عرصه فناوری و تکنولوژی است و امروز بر معلمان و فرهنگیان این وظیفه نهاده شده که در ادامه مسیر شهدا و در مسیر علم و تربیت گام بردارند.

وی افزود: رسالت ما در برابر شهدا پاسداری و حفظ از استقلال و آزادی وطن است و وحدت یکی از مسیر‎های تحقق این مهم است که این استان پیش‎قراول در این زمینه است و باید این وحدت سرمشق کشور قرار بگیرد.

معاون حقوقی و پارلمانی وزیر آموزش و پرورش یادآور شد: پاسداری از فرهنگ انقلاب، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از دیگر راه‌های حفظ استقلال و آزادی است.

نجفی تاکید کرد: دانشجویان شهید به ما آموختند که یاد بگیریم و یاد بدهیم و امروز باید تربیت بشویم و تربیت کنیم و دوستی کنیم و دوستار باشیم و این پیام دانشجویان و معلمان شهید برای دانشجویان و معلمان امروز است.

در پایان این مراسم از خانواده شهدای دانشجو و معلم دانشگاه فرهنگیان استان گلستان تجلیل شد.

انتهای پیام/

R41471/P1377/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۵۳۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور استاندار همدان در منزل شهید محمد رنجنوش

استاندار همدان، نماینده مردم شهرستان‌های همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل بنیاد شهید استان شامگاه پنجشنبه در منزل شهید محمد رنجنوش، شهید تازه تفحص شده حضور یافتند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، استاندار همدان در دیدار با همسر و فرزندان شهید حاج محمد رنجنوش اظهار داشت: اگر امروز ایران‌اسلامی با قدرت و استقامت ایستاده و دشمنان نتوانستند به اهداف شوم خود دست یابند به برکت خون شهداست.

علیرضا قاسمی فرزاد تصریح کرد: اگر امروز در قلب آمریکا شعار مرگ بر اسرائیل به زبان فارسی طنین انداز می‌شود به برکت خون شهداست و ما مدیون شهدایی هستیم که خون پاک خود را در راه اسلام، قرآن، تمامیت ارضی و مانایی کشور فدا کردند.

وی با تاکید بر اینکه مهمترین وصیت شهدا این است که امام و ولی‌فقیه را هرگز تنها نگذاریم، عنوان کرد: تمام تلاش ما بر این است که شرمنده شهدا نشویم، شهدایی که در جوانی با خداوند معامله و رضایت او را کسب کردند.

استاندار همدان با بیان اینکه پیکر شهید رنجنوش نزدیک به 40 سال در غربت بود گفت: این شهید گرانقدر امروز به موطن خود بازگشته و ما خاک او را توتیای چشم خواهیم کرد.

به گزارش تسنیم، شهید محمد رنجنوش از شهدای جاویدالاثر تیپ 32 انصارالحسین(ع) است که 12 اسفند سال 65 در منطقه عملیاتی کربلای 5 در شلمچه به درجه رفیع شهادت نایل آمد و از طریق انجام آزمایشات DNA تعیین هویت شد و پیکر مطهر شهید روز شنبه 15 اردیبهشت‌ماه همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) از ساعت 10 صبح در میدان امام خمینی (ره) همدان بر روی دستان مردم مومن و شهیدپرور همدان تشییع و در گلزار شهدا خاکسپاری می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شهدا اصلی‌ترین قدرت فرهنگی ما هستند
  • حقوق کدام یک از ایثارگران امسال افزایش داشت؟
  • جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ + آخرین اخبار افزایش حقوق جانبازان
  • حقوق کدام یک از ایثارگران در سال ۱۴۰۳ افزایش داشت؟
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • کلید حل تمام مسائل کشور در دل تعلیم و تربیت نهفته است
  • در مسیر شهدا ثابت قدم باشیم
  • ایجاد تحول در آموزش و پرورش، پایه ایجاد تحول در کشور است/ نظرات مختلف کارشناسی باید منجر به گشایش شود
  • قالیباف: ایجاد تحول در آموزش و پرورش، موجب تحول در کشور است
  • حضور استاندار همدان در منزل شهید محمد رنجنوش