Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی کاشان گفت: ۹۴کیلوگرم انواع مواد مخدر در سه ماهه نخست امسال در کاشان کشف و ضبط شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کاشان اول؛ فرمانده انتظامی کاشان ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه بیان کرد: در سه ماهه نخست امسال مناسبت های ملی، مذهبی و آیینی متعددی مانند تعطیلات نوروز، انتخابات، فصل گلابگیری، ماه رمضان و تعطیلات عید فطر را شاهد بودیم و مأموریت های ویژه ناجا متناسب با آن برای ایجاد نظم و امنیت در جامعه انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی پور کاوه با بیان اینکه طی سه ماه نخست امسال بیش از یک میلیون گردشگر ایرانی و خارجی در کاشان حضور یافته اند، تصریح کرد: اقدامات موثری در جهت تامین نظم و امنیت در شهر صورت گرفته که نتیجه آن علاوه بر اینکه در وقوع کاهش و پیشگیری از جرائم تاثیر داشته موجب رضایت عمومی شهروندان و مسافران شده است.

وی ادامه داد: در سه ماهه نخست امسال شاهد کاهش 14درصدی وقوع سرقت از مغازه ها، کاهش 70درصدی جیب بری، کاهش دو درصدی از اماکن خصوصی و کاهش 62درصدی وقوع سرقت به عنف در شهرستان هستیم.

پور کاوه با اشاره به اینکه در سه ماه نخست امسال در مجموع 60درصد انواع سرقت ها با تلاش همکاران پلیس آگاهی کشف شده است، خاطر نشان کرد: دستگیری سارقان امسال نسبت به سال قبل از آن دو درصد بیشتر افزایش یافته است و سرقت موتور سیکلت، وسایل داخلی خودروو اماکن نیمه ساز از جمله مهمترین پرونده های مربوط به سرقت را تشکیل می دهد.

وی در ادامه اظهار کرد: در سه ماه نخست امسال 94درصد انواع مواد مخدر در شهرستان کاشان کشف شده است و پنج باند مواد مخدر نیز در این رابطه دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده اند و دستگیری فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر امسال نسبت به سال قبل از آن 27درصد افزایش یافته است.

فرمانده انتظامی کاشان با بیان اینکه با تلاش ماموران پلیس فتا 97درصد پرونده های تشکیل شده در این حوزه منتج به شناسایی و دستگیری مجرمان شده است، تاکید کرد: 17درصد امسال نسبت به سال قبل از آن افزایش تشکیل پرونده قضایی جرائم سایبری داشته ایم.

پورکاوه گفت: مزاحمت اینترنتی با 60درصد افزایش و جرائم اقتصادی با 15درصد افزایش و موضوعات هتک حیثیت با 19درصد کاهش رتبه بندی پرونده های جرائم سایبری را شامل می شود.

وی بیان کرد: 75درصد پرونده های قضایی که نیاز به مشاوره داشته اند با تلاش کارشناسان خانواده به صلح و سازش منجر شده است.

فرمانده انتظامی کاشان تصریح کرد: در سه ماهه نخست امسال بیش از 28هزار تماس تلفنی با 110 برقرار شده است که این آمار نسبت به سال قبل از آن 30درصد افزایش داشته است و به ترتیب تخلفات راهنمایی و رانندگی، مزاحمت و درگیری، ایجاد مزاحمت، مواد مخدر و وقوع سرقت بیشترین تعداد تماس ها را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۵۳۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۶ کیلوگرم مواد مخدر در اندیمشک کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمدقاسم رحیمی گفت: در راستای اجرای طرح امنیت محله محور و برخورد با سوداگران مرگ، مأموران انتظامی شهرستان اندیمشک با رصد اطلاعاتی ۲ دستگاه خودروی را شناسایی و در عملیاتی ضربتی آنها را توقیف کردند.

رئیس پلیس مواد مخدر خوزستان افزود: مأموران انتظامی در بازرسی از خودروهای توقیف شده مقدار ۶۶ کیلوگرم مواد مخدر را از نوع تریاک کشف کردند.

سرهنگ رحیمی تصریح کرد: در این ارتباط نیز سه نفر سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 6087005

دیگر خبرها

  • کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد
  • کشف حدود 25 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در مرز دوغارون
  • عملیات اجرایی بیمارستان عسلویه نیمه نخست امسال آغاز خواهد شد
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • مواد شیمیایی ماریجوانا 5 برابر سیگار
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • راهکار هایی برای کنترل اشتها
  • اسفند گذشته سرقت کاهش یافت/ سارقان عید امسال مرخصی نرفتند
  • ۶۶ کیلوگرم مواد مخدر در اندیمشک کشف شد
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون