Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور گفت: بعضی از مدیران حاضر نیستند کارهای دولتی را به مردم واگذار کنند و مردم اگر در جایی بدانند که باید کمک کنند با تمام وجود به صحنه می‌آیند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حجت‌الاسلام سید‌رضا تقوی امروز عصر در مراسم یادبود و بزرگداشت مرحوم حاج سید‌رضا نیری سرپرست اسبق کمیته امداد امام خمینی‌(ره) کشور در کرمان اظهار‌داشت: انسان باید در اجتماع زندگی کند تا بخشی از استعدادهایش در این فضا شکوفا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه برای زندگی در اجتماع باید توان شناسایی افراد را داشته باشیم گفت: چاره‌ای جز زندگی در اجتماع نیست چرا که بخشی از نیازهای ما باید از طریق دیگران تامین شود.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور با بیان اینکه انسانها ناعلاج به ارتباط با یکدیگر هستند افزود: ما باید در ارتباط با سایر انسان‌ها، آنها را به خوبی بشناسیم تا توقعاتمان را بر اساس این شناخت تنظیم کنیم.

وی با اشاره به اینکه دو راه گفتار و کردار برای شناسایی افراد مدنظر است خاطر‌نشان کرد: انسان با گفتارش وزن خود را نشان می‌دهد و با رفتارش ارزیابی می‌شود.

تقوی با بیان اینکه گفتار و رفتار آئینه تعقل انسان است با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی گفت: اینکه امام‌(ره) فرمود، بهشتی یک ملت بود برای ملت برای آن بود که بهشتی فکر و اندیشه‌اش بسیار بلند بود.

وی با اشاره به اینکه انسان باید از خود بیرون بیاید و منیت را کنار بگذارد در ارتباط با شخصیت مرحوم حاج سید‌رضا نیری سرپرست اسبق کمیته امداد امام خمینی‌(ره) کشور افزود: مرحوم نیری مردم دوست بود و به شدت به مردم احترام می‌گذاشت و دیگران را بر خود مقدم می‌دانست.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور با بیان اینکه مرحوم نیری بیش از سه هزار میلیارد تومان پول در مجموعه خیرین سلامت از سراسر کشور جمع‌آوری کرد گفت: 265 مجتمع سلامت و صدها خانه بهداشت با پیگیری مرحوم نیری احداث شد.

وی با اشاره به جلسه با رزم‌حسینی استاندار کرمان تصریح کرد: روحیه استاندار کرمان، مردمی کردن اقتصاد است و اگر مردم به صحنه بیایند، بسیاری از مشکلات کشور حل می‌شود.

تقوی با بیان اینکه مردم ما مردم بسیار خوب و با صفایی هستند افزود: بعضی از مدیران حاضر نیستند کارهای دولتی را به مردم واگذار کنند و مردم اگر در جایی بدانند که باید کمک کنند با تمام وجود به صحنه می‌آیند.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ عاشورا و انتظار است که ما را در ادامه مسیر انقلاب موفق می‌کند اظهار‌داشت: اتکا به توان داخلی تنها راه پیروزی کشور در بحث اقتصادی است.

انتهای پیام/

R7860/P1377/S6,67/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۵۳۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب قانون رفع تحریم‌های ظالمانه از کارهای مهم مجلس است

دریافت 10 MB کد خبر 6097310

دیگر خبرها

  • حل مسائل نرم افزاری و سخت افزاری هرمز اولویت مدیران دولتی است
  • لاوروف: غرب و اوکراین برای مذاکره جدی با روسیه آماده نیستند
  • در صحن شورای شهر همدان چه گذشت؟
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • تصویب قانون رفع تحریم‌های ظالمانه از کارهای مهم مجلس است
  • تکذیب شد: توخل هم حاضر نیست در بایرن بماند
  • هم‌اینک دنیا فلسطین را به عنوان یک کشور مستقل دارای حقوق‌ بین‌الملل به رسمیت می‌شناسد
  • وداع مردم خراسان شمالی با پیکر مرحوم عیسی بخشی
  • گریمور سینمای ایران در اردبیل تشییع شد
  • یکپارچه‌سازی ۶۵ هزار هکتار زمین کشاورزی به سرمایه‌گذار چینی واگذار شد