Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-05-05@21:40:08 GMT

بدهی ۸۰۰ میلیارد تومانی دولت به سپاه در بوشهر

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۹۵۵۱۵۸

بدهی ۸۰۰ میلیارد تومانی دولت به سپاه در بوشهر

نماینده ولی‌فقیه در بوشهر با بیان اینکه تخریب سپاه و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص)، مظلومیت انقلاب و نظام را می‌رساند، گفت: بنده اطلاع دارم تمام درآمدی که قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) به‌دست می‌آورد خرج محرومیت‌زدایی در کشور می‌شود. به گزارش جنوب نیوز، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر به هجمه های اخیر علیه سپاه و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا اشاره کرد و اظهار داشت: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا سپاه، یک نعمت عظیم برای نظام به ویژه تمامی دولت ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امام جمعه بوشهر افزود: تمام وجود سپاه و این قرارگاه سبب توسعه و پیشرفت ایران اسلامی شده که از نمونه های آن را می توان به پالایشگاه ستاره خلیج فارس که سبب خودکفایی بنزین کشور شده و تعداد زیادی از فازهای پارس جنوبی اشاره کرد.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا، 24 هزار میلیارد تومان از دولت طلب دارد، تصریح کرد: تنها در یک مورد در سال های اخیر، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا بیش از 800 میلیارد تومان به دولت در استان بوشهر کمک کرده است که بسیاری از این پول هنوز برگشت داده نشده است.

وی افزود: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در استان بوشهر خدمات بسیار زیادی انجام داده ولی متاسفانه تاکنون به صورت گسترده رسانه ای نشده و برای مردم بیان نشده است.



نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تأکید کرد: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا این همه به کشور خدمت می کند، چرا از آنها قدرشناسی نمی شود؟ چرا با این عزیزان این گونه برخورد می شود؟

وی با اشاره به درآمدهای قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا، ادامه داد: بنده اطلاع دارم، تمام درآمدی که قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا به دست می آورد خرج محرومیت زدایی در کشور می شود.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در خدمت مردم است، تأکید کرد: تخریب سپاه و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا، مظلومیت انقلاب، نظام و مقام معظم رهبری را می رساند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا سپاه، یک نعمت برای مردم است، اظهار داشت: باید قدردان این نعمت باشیم و آن را تضعیف نکنیم و همه در کنار هم، دولت در کنار سپاه، سپاه نیز در کنار دولت، با وحدت زیر سایه مقام معظم رهبری عمل کنیم.

آیت الله صفایی بوشهری در پایان افزود: ما در استان بوشهر قدردان این عزیزان هستیم و تضعیف این عزیزان تضعیف نظام است.

وی در ادامه ضمن تشکر صمیمانه از تلاش های اعضای این ستاد، گفت: بازده کار ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر تا سال گذشته فوق العاده رشد چشمگیری داشته و الحمدالله ابتکارات خوبی نیز در این ستاد صورت گرفته است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزود: در استان بوشهر در ستاد امر به معروف و نهی از منکر کارهای بسیار بزرگی صورت می گیرد که باید بازخورد داشته باشد و این انعکاس و بازخورد می تواند در شاخص پیشرفت استان موثر واقع شود.

وی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر دارای ظاهر و باطن است، گفت: در امر به معروف و نهی از منکر، اولویت و قدم اول، ظاهر است به همین خاطر باید کار را از ظاهر شروع کنیم.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه در حال حاضر دشمن بر روی مسأله آزادی های نامشروع، کارهای زیادی انجام داده و تبلیغات گسترده ای می کند، تصریح کرد: این مسأله جدی است و در صورت عدم مدیریت، سبب ایجاد لطمات جدی به نظام خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر بیان داشت: حوزه اجرای امر به معروف و نهی از منکر، تنها بر عهده این ستاد نیست بلکه کارِ تمامی نیروهای اجرایی و غیر اجرایی، نیروهای انقلابی و همه مردم است.

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۵۵۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش الظلم


به گزارش خبرگزاری صداوسیما، قرارگاه سپاه قدس جنوب شرق در اطلاعیه از دستگیری چند نفر از عوامل گروهک تروریستی جیش الظلم با همکاری اداره کل اطلاعات استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

این اطلاعیه به این شرح است:
به اطلاع امت شهیدپرور ایران اسلامی می‌رساند بامداد امروز رزمندگان قرارگاه قدس طی یک عملیات مشترک اطلاعاتی و عملیاتی با اداره کل اطلاعات استان سیستان و بلوچستان چند تن از عوامل تامین و پشتیبانی کننده که نقش محوری در دو عملیات گروهک تروریستی جیش الظلم در تاریخ‌های ۲۴ آذر ۱۴۰۲ در ستاد انتظامی و ۱۶ فروردین سال جاری در سپاه شهرستان راسک را داشته و در مدرسه دینی انوارالحرمین روستای پشامگ از توابع این شهرستان مخفی شده بودند را با همکاری مردم شریف منطقه شناسایی و دستگیر کردند.

دیگر خبرها

  • سرلشکر رشید: ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل در وعده صادق کمک کرد
  • بدهی‌های آب و فاضلاب استان بوشهر پرداخت شد
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی استان برای اجرای هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی استان برای اجرای یک‌هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی
  • تسویه ۱۹۰ میلیارد تومان از بدهی‌های آب و فاضلاب بوشهر
  • بهره‌گیری از ظرفیت قرارگاه خاتم الانبیا در اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن
  • بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌ الظلم
  • بازداشت عوامل پشتیبانی گروهک جیش الظلم در راسک
  • عوامل پشتیبانی جیش العدل در راسک بازداشت شدند
  • بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش الظلم