Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاهرخ فروتنیان و افسانه چهره آزاد، زوج سینما و تئاتر در حال گشت و گذار و تفریح.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۵۵۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسماعیل هنیه: مقاومت مردم غزه افسانه ای بود | قطعنامه صادر شده نشان از انزوای اسرائیل دارد

«اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس در سخنان کوتاهی پس از دیدار و گفت‌وگو با امیرعبداللهیان در تهران گفت نبرد طوفان‌الاقصی وارد ششمین ماه خود شده است و مردم و مقاومت فلسطین در مقابله با نسل‌کشی و پاکسازی نژادی رژیم صهیونیستی ثابت‌قدم هستند.

هنیه گفت: «مردم غزه در طول ۶ ماه گذشته مقاومت افسانه‌ای از خود در برابر تجاوزات صهیونیست‌ها به نمایش گذاشتند. به رغم تمام هزینه‌های سنگینی که مردم غزه پرداختند، رژیم صهیونیستی شکست خورده و در حال از دست دادن حمایت سازمان‌های بین‌المللی است».

رهبر حماس به قطعنامه روز گذشته شورای امنیت سازمان ملل در مورد آتش‌بس در غزه اشاره کرد و گفت: «دیروز قطعنامه صادر شد، اگرچه با تاخیر اما نشان می‌دهد رژیم صهیونیستی دچار انزوای سیاسی شده است»

او در بخشی دیگر از صحبت‌های خود با تشکر از رهبر معظم انقلاب اسلامی، رئیس‌جمهور و مردم ایران به خاطر حمایت از جریان مقاومت فلسطین، به در پیش بودن روز قدس اشاره کرد و گفت: «امیدواریم ملت مسلمان در روز قدس حضور قدرتمندانه، انقلابی و شجاعانه داشته باشند و این موضوع می‌تواند گام بزرگی در آزادسازی مسجد الاقصی باشد».

هنیه با تاکید بر این‌که ایران در صف مقدم حمایت از آرمان و ملت فلسطین ایستاده است، گفت: «ما در حال گذر از یک مرحله تاریخی در روند مبارزه با رژیم صهیونیستی هستیم و طوفان الاقصی یک نقطه عطف در این زمینه است».

رئیس دفتر سیاسی حماس با بیان این‌که رژیم صهیونیستی نتوانست به هیچ یک از اهداف نظامی یا استراتژیک خود دست یابد، به حمایت‌های آمریکا از این رژیم در چند ماه گذشته اشاره کرد و گفت: «آمریکا نمی‌تواند اراده خود را بر جامعه جهانی تحمیل کند و اکنون اشغالگران با انزوای سیاسی بی‌سابقه‌ای مواجه شده‌اند».

کد خبر 840874 برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه فلسطین - حماس

دیگر خبرها

  • ماجرای سیلی خوردن بازیگر «زیرخاکی» از استاد سمندریان
  • مروری بر ۷ دهه حضور علی نصیریان در دنیای نمایش
  • مروری بر ۷ دهه حضور علی نصیریان در دنیای نمایش | از خاک حاصلخیز صحنه سنگلج
  • لحظه مصدوم شدن نیما شاهرخ شاهی در یک برنامه تلویزیونی (فیلم)
  • آئودی R8 به خط پایان رسید؛ پایان تولید سوپرکار افسانه‌ای آلمانی
  • اسماعیل هنیه: مقاومت مردم غزه افسانه ای بود | قطعنامه صادر شده نشان از انزوای اسرائیل دارد
  • تمجید هنیه از «مقاومت افسانه‌ای» مردم غزه در ۶ ماه گذشته
  • هنیه: مردم غزه مقاومت افسانه‌ای از خود به نمایش گذاشتند
  • دره ویژدرون؛ مکانی افسانه‌ای و حیرت‌انگیز در ایلام (فیلم)
  • دره ویژدرون؛ مکانی افسانه‌ای و حیرت‌انگیز در ایلام + فیلم