Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@09:22:11 GMT

با این اسموتی‌ها همیشه شاد باشید

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۹۵۵۸۲۷

با این اسموتی‌ها همیشه شاد باشید

به گزارش خبرنگارحوزهکلینیکگروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اسموتی نوعی نوشیدنی مغذی است که می‌توان به عنوان میان وعده هم از آن استفاده کرد، اسموتی از مخلوط انواع میوه و سبزیجات تهیه می‌شود، برای تهیه آن به غذاساز یا مخلوط کن نیاز دارید.

میوه یا سبزیجات را داخل غذاساز بریزید و پس از خرد شدن تکه‌های یخ را اضافه کنید تا خرد و پوره شوند، اسموتی یکی از راه‌های ساده برای اضافه کردن میوه به برنامه غذایی افراد و مخصوصا کودکان است ما در این بخش اسموتی‌هایی را برای تنظیم فشار خون برای شما معرفی کرده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در این بخش اسموتی‌هایی را برای شما معرفی می‌کنیم که انرژی شما در طول روز را بالا می‌برد و به کار کردن شما کمک می‌کند.


اسموتی توت فرنگی و گرانولا

این یکی از خوشمزه‌ترین اسموتی‌های یخ زده‌ای است که تاکنون دیده ام. طعم ملس توت فرنگی با شیرینی گرانولا (Granola) ترکیب می‌شود و ترکیبی فوق العاده و غلیظ می‌سازد که از آن لذت خواهید برد. با مقدار زیادی کربوهیدرات و پروتئین، یک اسموتی پر کالری خواهید داشت که برای شروع یک روز خوب، مناسب است.

مواد لازم:

توت فرنگی یخ زده ۵/۱ فنجان
شیر ۲ فنجان
گرانولای خانگی


طرز تهیه:

توت فرنگی‌ها را همراه با ۱ ٫ ۵ فنجان شیر در مخلوط کن بریزید. گرانولا را هم اضافه کنید و تا پوره شدن کامل مواد، هم بزنید. اگر پوره خیلی غلیظ و سفت بود، کمی شیر به آن اضافه کنید تا نوشیدنی تان رقیق شود.

اسموتی پینا کولادا

مواد لازم:

آناناس نصف ۱ عدد
شیر نارگیل نصف فنجان
آب نارگیل ۱ فنجان


طرز تهیه:

نصف آناناس را خرد کرده و در فریزر بگذارید. شیر نارگیل و آب نارگیل را در مخلوط کن بریزید. سپس آناناس‌های یخ زده را اضافه کنید تا مایعی یکدست و غلیظ به دست آید. اگر تمایل دارید، یک قاشق غذاخوری عسل به اسموتی اضافه کنید تا کمی شیرین‌تر شود.


انتهای پیام/

با این اسموتی صندوق انرژی بدنتان را پر نگه دارید!

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۵۵۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی اردبیل برای میزبانی از رقابت‌ های بین المللی کشتی فرنگی «جام صفوی»

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ این رقابت‌ ها روز‌های پنجم وششم اردیبهشت در سالن رضازاده اردبیل برگزار خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فال قهوه روزانه؛ فال قهوه امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سوالات عجیب گوگل هنگام مصاحبه کاری
  • فال قهوه روزانه؛ فال قهوه امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سوالات عجیب گوگل هنگام استخدام کارکنان خود
  • شرایط ملی پوش شدن ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی تیم ملی کشتی فرنگی اعلام شد
  • افزایش ۲۰‌درصدی کشت بهاره در ساوجبلاغ
  • ۱۷ هزار تن توت فرنگی در مازندران تولید می‌شود
  • این کیک کرامبل توت فرنگی را با روشی متفاوت بپزید
  • آمادگی اردبیل برای میزبانی از رقابت‌ های بین المللی کشتی فرنگی «جام صفوی»
  • این کیک کرامبل توت فرنگی را با روشی متفاوت بپزید