Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهناز افشار به مناسبت برپایی نمایشگاه عکس «یک تکه زندگی» درباره همکاری‌اش با عباس کیارستمی گفت: «حضور در فیلم «شیرین» برای من یک زندگی و تجربه‌ای خاص بود.» آفتاب‌‌نیوز : به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مهناز افشار در حاشیه برپایی نمایشگاه 77 عکس از 77 هنرمند برای سالگرد تولد عباس کیارستمی، درباره همکاری‌اش با این کارگردان بزرگ در فیلم «شیرین» سخن گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«یک تکه زندگی»، عنوان نمایشگاهی از آثار هنرمندانی است که روایت خود از زندگی را در قالب عکسی به کیارستمی تقدیم کرده‌اند. این نمایشگاه در گالری ایوان برپا شده است.
مهناز افشار درباره نگاهش به سینمای کیارستمی به خبرآنلاین گفت: «اگر بخواهم ساده درباره آقای کیارستمی بگویم، اصلا آقای کیارستمی را نباید وارد این دسته‌بندی سَبک‎ها کرد. به نظرم ایشان فراتر از این هستند. حداقل برای من این‌طور است و نمی‌توانم آقای کیارستمی را محدود به سبکی کنم. ایشان یک زندگی هستند که من توانستم یک تجربه‌ای را در زندگی هنری ایشان لمس کنم و اصلا تفکیک سبک را در مورد ایشان درست نمی‌دانم و آنقدر فراتر از این ماجرا هستند که در این طبقه‌بندی قرارشان نمی‌دهم.»
او ادامه داد: «آن تجربه همکاری که در فیلم «شیرین» با ایشان داشتم، هم در ذیل همین موضوع قرار می‌گرفت و تجربه یک زندگی برای من بود.»
افشار در مورد تاثیرگذاری آثار عکاسی کیارستمی توضیح داد: «به نظرم چون معنی زندگی را کاملا می‌توانیم در آثار ایشان حس کنیم، برای همین در همه جهان نه فراموش می‌شود و نه تاریخ مصرف دارد. همیشه حضور دارند.»
این بازیگر درباره تاثیرگذاری عکاسی کیارستمی در فیلمسازی‌اش گفت: «بله این عکاسی به طور مشخص و محسوسی در کارهای سینمایی ایشان دیده می‌شد و اگر این‌طور نبود ما و این تعداد علاقه‌مندان در اینجا و در تمام نقاط دنیا درباره او و آثارش صحبت‌ نمی‌کردیم.»
او در پایان درخصوص آثار به نمایش گذاشته شده در نمایشگاه «یک تکه زندگی» گفت: «خیلی کارهای خوبی بود و بسیار لذت بردم و حال و هوای آقای کیارستمی در اینجا حس می‌شود.»

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۵۶۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ششمین کنگره ملی شعر خلیج فارس برگزار می‌شود

حسین افشار با اشاره به پیشینه تاریخی خلیج فارس گفت : تاریخ گواه بر سکونت قوم پارس حدود ۷۰۰ سال پیش از میلاد در کنار خلیج فارس است .

او افزود: خلیج فارس با تمدن ایرانیان گره خورده و در طول تاریخ با نام‌هایی از جمله خلیج فارس ، بحرفارسی و پرشین گلف در دنیا شناخته شده است .

 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان ادامه داد: در دوران دفاع مقدس نیز شهدای بزرگواری را تقدیم اسلام و انقلاب کردیم یاد آنها را گرامی می داریم .

آقای افشار گفت : کنگره شعر خلیج فارس برای ششمین بار بصورت سراسری بر روی اسکله صیادی بحرکان بندر هندیجان واقع در خلیج نیلگون فارس ۸ صبح روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه سال جاری همزمان با سالروز ملی خلیج فارس با حضور مسئولین استانی و کشوری برگزار خواهد شد .

او  از تلاش‌های امام جمعه و فرماندار شهرستان در جهت پیگری امور این کنگره تقدیر و تشکر کرد .

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • برنامه‌های هفته فرهنگی سنندج در قالب ۱۹ عنوان برگزار می‌شود
  • برگزاری نمایشگاه استانی آثار کمتردیده شده موزه ملی ایران
  • برنامه‌های هفته فرهنگی سنندج اعلام شد
  • «سفر آخر» افتتاح شد/ عکس‌هایی از لحظات پایانی زندگی شهید آوینی
  • نشست هماهنگی نمایشگاه بین المللی کتاب با همکاری مدیریت شهری تهران برگزار شد
  • نشست هماهنگی نمایشگاه کتاب با همکاری مدیریت شهری تهران برگزار شد
  • رونمایی از کتاب پیامبر رحمت در نمایشگاه کتاب سارایوو
  • ششمین کنگره ملی شعر خلیج فارس برگزار می‌شود
  • برپایی نمایشگاه اطلاع رسانی هفته سلامت در خراسان‌شمالی
  • رونمایی از تیزر سریال «هیس، هیچی نیس!»/ خواننده تیتراژ معرفی شد