Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت مدیره انجمن اپک در پیامی به مهندس بیژن زنگنه، وزیر نفت، امضای قرارداد توسعه فاز 11 پارس جنوبی را تبریک گفت.

به گزارش شانا، در متن بهزاد حضرتی خطاب به مهندس بیژن زنگنه آمده است: احتراما لازم می دانم که از طرف خود و اعضای انجمن اپک از زحمات شبانه روزی جنابعالی در پیشبرد و امضای اولین قرارداد عظیم نفتی در دوران پسابرجام تقدیر و تشکر نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی شک امضای قرارداد فاز 11 پارس جنوبی علیرغم تمام مشکلات موجود بدون حمایت‌های بی شائبه مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهوری و تلاش‌های شبانه روزی جنابعالی و سایر مدیران ارشد آن وزارت خانه میسر نمی گردید.

امضای این قرارداد که اولین قرارداد بزرگ صنعت نفت در دوران پسابرجام است نشانه موفقیت دیپلماسی نفتی و نشانه ای برای بازگشت سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی اروپا و آسیا به میهن عزیزمان است. اکنون که در حال چیدن ثمرات برجام، هستیم امیدواریم با انعقاد قراردادهای مشابه در آینده نزدیک شاهد تحول عظیم صنعت نفت در همه زمینه‎ها باشیم.

انجمن شرکت‌های مهندسی و پیمانکاری نفت، گاز و پتروشیمی (اپک) با بیش از 240 عضو که در شرایط سخت تحریم در اکثر پروژه‌های صنعت نفت کشور از جمله پارس جنوبی فعال بوده و اثرات خوبی از خود به یادگار گذاشته اند، آمادگی خود را برای هرگونه همکاری در اجرای بخش داخلی این پروژه را اعلام داشته و پشتیبانی خود را از اقدام‌های مهم جنابعالی اعلام می دارد.



منبع: شانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۵۶۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزیره قشم میزبان گروه پزشکان جهادی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ رئیس انجمن خیریه حمایت پزشکی از بیماران بی بضاعت ایران گفت: این گروه پزشکی به مدت سه روز بیش از هزار و 200 بیمار را در روستاهای باسعیدو، کانی، مرادی، دوستکو و گورزین شناسایی، و رایگان درمان می کنند.
میثم عزیزی افزود: تخصص پزشکان این گروه جهادی در زمینه های قلب و عروق، زنان و زایمان، سرطان سینه، گوش و حلق و بینی، مغز و اعصاب، اطفال و چشم است.

بیشتر بخوانید؛ ارائه خدمت رایگان دندانپزشکی در شهرستان رودان
وی گفت: برخی از بیماران برای معالجه به مرکز استان و شماری نیز به تهران اعزام شدند و همه ی هزینه ها بر عهده انجمن خیریه است.
رئیس انجمن خیریه حمایت پزشکی از بیماران بی بضاعت ایران افزود: هزینه برپایی این دوره خدمت رسانی پزشکی، بیش از سه میلیارد و 500 میلیون تومان است.

دیگر خبرها

  • محرمانگی قرارداد با چین به دلیل تحریم‌ها است
  • نشست پریچهره با رئیس کنفدراسیون سپک تاکرای آسیا
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در جزیره قشم
  • جزیره قشم میزبان گروه پزشکان جهادی
  • امضای تفاهم‌نامه و رونمایی از پوستر برگزاری آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی
  • قدردانی وزیر بهداشت از تلاش جامعه مامایی در اجرای سیاست‌های جوان‌سازی جمعیت
  • اصفهان؛ میزبان اولین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای
  • چهار هزار و ۶۰۰ کارگر ساختمانی قم تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند
  • قدردانی وزیر بهداشت از تلاش ماماها برای جوان‌سازی جمعیت
  • رئال مادرید برای امضای قرارداد با کیلیان ام باپه آماده می‌شود