Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوانازاهواز، مدیریت بحران استانداری خوزستان اعلام کرد: باعنایت به پیش بینی وقوع دمای بالا و باتوجه به درخواست شرکت برق، زمان اتمام کار کلیه ادارات و بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان (به‌جز مراکزخدماتی، عملیاتی و درمانی) مورخ ۱۹ تا ۲۱ تیرماه ساعت ۱۳ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این زمان اتمام کار ادارات در روزهای شنبه و یک‌ شنبه هفته‌ جاری ساعت ۱۳ اعلام شده بود.


انتهای پیام/م

افزایش دما و کاهش ساعت کاری اداری

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۵۶۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیسیون اجتماعی مجلس با تعطیلی شنبه موافق است/ منتظر پاسخ استعلام از دفتر رهبری هستیم

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسکانیوز؛ مدتی است دولت سیزدهم و مجلس یازدهم شورای اسلامی به دنبال تعطیلی یک روز در کنار روز جمعه جهت افزایش تعطیلات پایان هفته هستند اما مساله چالش‌برانگیر در این میان انتخاب یکی از روزهای شنبه است. بخش خصوصی و فعالان اقتصادی بزرگ‌ترین مخالفان تعطیلی روز پنجشنبه هستند زیرا معتقدند تعطیلی پنج‌شنبه، ایران را یک روز کاری از جهان عقب می‌اندازد و نتایج زیانبار اقتصادی زیادی دارد؛ از سوی دیگر مخالفان تعطیلی روز شنبه می‌گویند تعطیلی این روز از جهت شباهت با آیین یهودیت پذیرفتنی نیست.

بیشتر بخوانید؛ نامه خانه صمت به مجلس درباره تعطیلی شنبه

درباره آخرین وضعیت افزایش تعطیلات پایان هفته و تعیین تکلیف تعطیلی شنبه یا جای پنج‌شنبه با سید سلمان ذاکر؛ عضو کمیسیون اجتماعی مجلس یازدهم شورای اسلامی گفتگو کرده‌ایم که در ادامه می‌خوانید:

سید سلمان ذاکر به خبرنگار پارلمانی ایسکانیوز گفت: کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در ابتدا اظهار نظری درباره تعطیلی روزهای شنبه یا پنجشنبه نکرد و تصمیم‌گیری درباره این مساله را به دولت واگذار کرد اما سرانجام روز یکشنبه هفته جاری قریب به یک و ساعت نیم این موضوع در کمیسیون اجتماعی مود بحث و بررسی قرار گرفت که در این جلسه اعضایی از مرکز پژوهش‌های مجلس و اتاق بازرگانی حضور داشتند.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: در کمیسیون اجتماعی مجلس درباره تعطیلات پایان هفته روی دو موضوع گفتگو کردیم؛ یکی قطعیت تعطیلی دو روز برای پایان هفته و دیگری تصمیم‌گیری برای انتخاب روز شنبه یا پنج‌شنبه برای تعطیلی پایان هفته بود.

نماینده ارومیه در ادامه افزود: سرانجام به این نتیجه رسیدیم که تعطیلی روز شنبه قدم خوبی برای افزایش درآمد سرانه کشور و استمرار روابط تجاری با سایر کشورهای همسایه و جهان است و روی معیشت مردم تاثیر مستقیم دارد. البته برخی اشکالات کلامی درباره تعطیلی شنبه مطرح شد از جمله اشتراک آن با آیین یهودیت، که اعضای اتاق بازرگانی گفتند از نظر علمای عظام در این زمینه منعی وجود ندارد و قرار شد اعضای اتاق بازرگانی از دفتر مقام معظم رهبری هم استعلام بگیرند.

ذاکر تصریح کرد: درباره تعطیلی پایان هفته در کشور تبعیض وجود دارد؛ پنجشنبه‌ها در برخی موسسات تهران تعطیل است و در برخی شهرستان‌ها تعطیل نیست و این تشتتی که برای دو روز تعطیلی وجود دارد، نوعی بی‌احترامی به قانون و افکار عمومی است بنابراین در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی خواهان تعطیلی قطعی دو روز در هفته هستیم و روزهای مورد نظر ما و اعضای اتاق بازرگانی که در جلسه بودند، جمعه و شنبه است تا مردم هم به مناسک مذهبی برسند و هم امور اقتصادی روی زمین نماند اما رای‌گیری نشد تا استعلام‌های لازم را از مراجع و دفتر رهبری گرفته شود و نظر نهایی کمیسیون را به مجلس اعلام کنیم.

ذاکر گفت: رای اعضای کمیسیون برای تعطیلی دو روز پایان هفته لب مرزی بود اما مجلس باید به این موضوع به عنوان یک مطالبه ملی تن دهد، به همین علت آقای قالیباف گفتند این موضوع دو شوری باشد تا بیشتر چکش‌کاری شود و به نظر من رای آوردنش در این مجلس قدری سخت خواهد بود.

ذاکر درباره ایرادات طرح شده درباره تعطیلی روز شنبه نیز گفت: این ایرادات شبهه است و هیچ عالمی نگفته که تعطیلی شنبه اشکال شرعی دارد. اعضای اتاق بازرگانی گفتند از چهار نفر از علما استعلام گرفتیم که منعی در این زمینه اعلام نکرده بودند البته حساسیت‌هایی وجود دارد که منتظر استعلام از دفتر مقام معظم رهبری هستیم.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسکانیوز؛ پیشتر پیشتر ولی اسماعیلی؛ رییس کمیسون اجتماعی مجلس درباره جلسه یکشنبه این کمیسون با اعضای اتاق بازرگانی گفته بود: نظر نهایی و کارشناسی اتاق بازرگانی به عنوان متولی اصلی تجارت خارجی کشور این بود که اگر پنجشنبه تعطیل شود در مجموع ۴ روز تعطیلی با دنیا داریم که سالانه نزدیک به ۲۲ میلیارد دلار در مناسبات اقتصادی کشور تاثیر منفی می‌گذارد. پیشنهاد مشخص اتاق بازرگانی در این نشست هم این بود که با توجه به شعار سال و در جهت کمک به تولید شنبه تعطیل باشد که حداقل یک روز بیشتر بتوانیم با دنیا ارتباط و مناسبات اقتصادی داشته باشیم.

انتهای پیام/

فاطمه نورنژاد کد خبر: 1228233 برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی

دیگر خبرها

  • کمیسیون اجتماعی مجلس با تعطیلی شنبه موافق است/ منتظر پاسخ استعلام از دفتر رهبری هستیم
  • اظهارات عجیب معاون رئیسی درباره تعطیلات آخر هفته/ تعطیلی پنجشنبه‌ها بهتر از ‌شنبه‌هاست؟
  • واکنش معاون وزیر کار به مسأله کاهش حقوق/تکلیف حقوق کارگران در صورت تعطیلی ۵ شنبه چیست؟
  • کاهش حقوق کارگران در صورت تعطیلی ۵ شنبه تخلف است
  • تعطیلات پایان هفته پس از پاسخ نامه اتاق، تعیین تکلیف می شود
  • تعیین تکلیف تعطیلات پایان هفته
  • فعالیت سامانه بارشی در کرمانشاه تا پایان امروز ادامه دارد
  • پیش‌بینی اتمام مرمت پل خاتون تا پایان سال ۱۴۰۳
  • حضور سر جیم رتکلیف در ماراتن لندن + عکس
  • تکلیف تعطیلی پنج‌شنبه‌ بانک‌ها مشخص شد / مصوبه کاهش ساعت اداری شامل چه افرادی نمی‌شود؟