Web Analytics Made Easy - Statcounter

بخشهایی از اظهارات او را می خوانید:

*پیش از انتخابات پیش‌بینی کرده بودم آقای حسن روحانی با رأیی بالاتر از دور نخست انتخاب خواهد شد؛ تحلیلی داشتم مبنی بر اینکه به نظر می‌آید رهبر معظم انقلاب اسلامی مخالف ادامه کار آقای روحانی برای دور بعد نباشد، ولی قرائن این تحلیل را به دست می‌داد که عده‌ای از اصولگرایان بخصوص اعضای برخی نهادها، نزد رهبر معظم انقلاب رفته و این گونه عنوان کرده باشند که ما می‌توانیم در روندی قانونی آقای روحانی را در انتخابات شکست بدهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*اصولگرایان در یک سال منتهی به انتخابات مدام تبلیغ کرده بودند که«آقای روحانی کاری نکرده است» و آنقدر این موضوع را مطرح کرده بودند که خودشان هم باورشان شده بود که«آقای روحانی کاری نکرده» و عملکرد قابل دفاعی ندارد. واقعیت این است که تا حدی هم این را در جامعه جا انداخته بودند که «روحانی کاری نکرده»؛ تا آنجا که از زبان عده‌ای از اصلاح‌طلبان هم شنیده می‌شد «آقای روحانی کاری نکرده تا بتوانیم از او دفاع کنیم».

*طیف تندرو اصولگرا، با این رویکرد وارد انتخابات شدند که اولاً همه را مجاب کنند از کاندیدای واحد حمایت کنند و بعد هم انتقاداتشان علیه روحانی را شدت ببخشند و دست آخر هم یک پیروزی «تمیز» به دست بیاورند و برای همیشه طومار اصلاح‌طلبان و اعتدالگرایان را در هم بپیچند. به نظر می‌آید این برنامه‌شان بود، ولی این ایده نگرفت و نتیجه نداد. یک دلیلش این بود که تبلیغات علیه آقای روحانی را خیلی زود و تقریباً یک سال مانده به انتخابات شروع کردند و صدا و سیما هم خیلی با آنها همراهی کرد. تمام حرف‌هایی را که می‌خواستند علیه روحانی مطرح کنند تا آستانه انتخابات زده بودند و دیگر حرف جدیدی نداشتند. در حالی که وقتی آقای روحانی شروع به دفاع کرد، حرف‌هایش تازه بود و جاذبه داشت.

*موج تبلیغاتی که علیه آقای روحانی صورت داده شده بود، یک ماه مانده به انتخابات به نقطه اوج رسید و عملاً موج وارونه‌اش به انتخابات رسید. اصولگرایان فضای جامعه را از تبلیغاتشان اشباع کرده بودند و دیگر حرف‌های آنها شنیده نمی‌شد؛ اما حرف‌های آقای روحانی شنیده می‌شد. البته کاندیدای واحدی که آنها به صحنه آوردند چندان شناخته شده نبود و آنها هم به همین دلیل سراغ او رفته بودند و فکر می‌کردند همین موجب خواهد شد که رأی منفی کمتری داشته باشد. اما اجتماع افراطیون پشت سر او مردم را ترساند. ترس و نگرانی مردم، خودش را در افزایش مشارکت مردم در انتخابات نشان داد.

*مخالفت های طیف مقابل دولت به دو منظور است؛ یکی برای اینکه نیروهای خودشان را در صحنه نگه دارند؛ آنها اگر هدفی برای زدن نداشته باشند، ممکن است نیروهایشان پراکنده شود. می‌خواهند به نیروهای خود انگیزه بدهند تا حرف بزنند؛ در میدان باشند، بیکار نمانند و از دست نروند. دومین هدفشان این است که آقای روحانی را وادارند کابینه‌اش را محافظه کار‌تر بچیند.

* بخشی از اصلاح‌طلبان می‌گفتند آقای روحانی به مطالبات پاسخ نداده، اما بدنه اصلی اصلاح‌طلبان می‌گفتند آقای روحانی کارش را خوب انجام داده و بگذارید ادامه دهد. ما در 4 سال دولت اول آقای روحانی دیدار چندانی نداشتیم؛ یک دیدار جدی همان اوایل بود و دیدارهای بعدی تشریفاتی شد؛ بعد از انتخابات هم دیداری با آقای روحانی نداشتیم؛ ایشان هر سال ما را به یک افطاری دعوت می‌کرد که امسال دعوت نکرد. ما ناراحت نیستیم؛ نوع تعاملی که اصلاح‌طلبان با روحانی داشتند، نتیجه داد و چون جواب داده، نیازی نیست تغییر کند.اصلاح‌طلبان از آقای روحانی حمایت کردند و از آقای روحانی هم خواستند که خودش باشد؛ هرگز از آقای روحانی نخواسته‌اند که اصلاح‌طلب شود؛ اصلاح‌طلب شدن آقای روحانی مزیتی ایجاد نمی‌کند؛ آقای روحانی باید خودش باشد.برای ما مهم است آقای روحانی همین طور آهسته و پیوسته و رو به جلو حرکت کند. وقتی حرکت ایشان را می‌بینیم آرامش پیدا می‌کنیم. از سال 92 همینجور بوده و ادامه می‌دهد؛ همین برای ما کفایت می‌کند و ما هم حمایتمان را از وی دریغ نکرده و نمی‌کنیم.

*بعد از راهپیمایی روز قدس بدنه حامی آقای روحانی نشان داد در حمایتش جدی، پای کار و تأثیر‌گذار است. ظاهر کار این است افرادی در خانه نشسته و در شبکه مجازی توئیت کرده اند؛ اما همین اصلاً کار کوچکی نیست؛ در دنیای امروز همین‌ها مهم است؛ همین‌ها به آقای روحانی و اصلاح‌طلبان دلگرمی می‌دهد که «همه با هم هستیم».

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۵۶۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره بعد از یکسال

سرمربی تیم ملی فوتبال هفت نفره از آغاز اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره برای شرکت در مسابقات جهانی اسپانیا بعد از یک سال خبر داد.   علیرضا رعدی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: مسابقات جهانی فوتبال هفت نفره آبان به میزبانی اسپانیا برگزار می‌شود که برای حضور هر چه قویتر در این مسابقات 55 ورزشکار را به اردوی انتخابی دعوت کردیم که این فوتبالیست‌ها در 3 گروه 18 نفره به مدت 12 روز به رقابت خواهند پرداخت. در پایان 14 نفر از فوتبالیست‌ها برتر شناسایی و به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد.   وی افزود: نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی هر ماه تا زمان اعزام به مسابقات جهانی اسپانیا به مدت 10 روز اردو خواهند داشت که در طی این اردوها، 12 ورزشکار اعزامی به اسپانیا معرفی می‌شوند.   سرمربی تیم ملی فوتبال هفت نفره در پاسخ به این پرسش که آیا بازیکنانی که سال گذشته در مسابقات آسیا - اقیانوسیه استرالیا به مقام قهرمانی دست یافتند نیز در اردوی انتخابی حضور خواهند داشت؟ تصریح کرد: با توجه به این که بعد از مسابقات آسیا - اقیانوسیه استرالیا هیچ تورنمنت و اردوی آماده سازی نداشتیم و تنها یک مرحله مسابقات قهرمانی کشور برگزار کردیم و بازیکنان یک سال از تمرینات دور بودند، برای مشخص شدن ترکیب تیم اصلی اعزامی به جهانی اسپانیا، باید تمام بازیکنان در اردوی انتخابی شرکت کنند تا بهترین‌ها را برای این تورنمنت شناسایی کنیم.   بنابراین هیچ گونه نگاه سلیقه‌ای در انتخاب بازیکنان نخواهیم داشت و هر ورزشکاری که از نظر بدنی و فنی در بهترین شرایط آمادگی قرار داشته باشد عازم اسپانیا می‌شود.   وی در پایان درباره وضعیت تیم برای کسب عنوان قهرمانی در جهانی اسپانیا، تصریح کرد: این تیم تاکنون عناوینی همچون نایب قهرمانی جهان، نایب قهرمانی و سومی پارالمپیک پاریس و... را در کارنامه خود دارد و تاکنون موفق به کسب عنوان قهرمانی در جهان نشده است، سعی داریم این دوره قهرمان جهان شویم و ویترین موفقیت‌های این تیم را با قهرمانی تکمیل کنیم. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • انتقاد عضو حزب اعتدال و توسعه از شورای نگهبان
  • اعلام فهرست کاندیداهای شورای وحدت اصولگرایان برای دور دوم انتخابات مجلس
  • نامه سوم روحانی به شورای نگهبان درباره ارائه مستندات ردصلاحیتش
  • آغاز اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره بعد از یکسال
  • مهدی نصیری; زیر تیغ اصلاح‌طلبان و اصولگرایان/ توهم یا شوخی یا پروژه هدفمند؟! +جدول
  • اصولگرایان در مجلس آینده یک فراکسیون تشکیل می‌دهند
  • ایجاد منطقه آزاد مغان راپیگیری می‌کنم/کشاورزی شاه‌کلید توسعه مغان
  • یکی از مطالبات مردم در دور اول انتخابات مجلس موضوع تحول بود
  • رقابت جدی ۷ نفر برای کرسی ریاست مجلس به روایت نوری قزلجه /اصولگرایان مجلس دوازدهم «یک فراکسیون سیاسی» نخواهند داشت
  • توهین جنجالی مجری تندرو صداوسیما به اصلاح طلبان و اصولگرایان /حسام الدین آشنا: بی ادب نباشید؛ چه برای سیدخندان و چه برای پاورقی