Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@06:16:11 GMT

گردهمایی بزرگ «صیانت از حریم خانواده» در شفت

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۹۵۷۴۶۲

گردهمایی بزرگ «صیانت از حریم خانواده» در شفت

شفت- مسئول جامعه بسیج خواهران شفت از برگزاری گردهمایی بزرگ «صیانت از خانواده» همزمان با هفته عفاف و حجاب در این شهرستان خبر داد.

آمنه محمودی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آغاز هفته عفاف و حجاب از ۱۷ تیرماه، اظهار کرد: سپاه ناحیه شفت و حوزه بسیج خواهران این شهرستان برنامه های متنوعی با محتوایی آموزشی، علمی و تخصصی برای این هفته در نظر گرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تلاش شده تا در برنامه های این هفته اهمیت حفظ عفاف و حجاب برای خانواده ها، بانوان و دختران شهرستان شفت تبیین شود، افزود: همزمان با روز چهارشنبه ۲۱ تیر ماه که به نام روز عفاف و حجاب نامگذاری شده، گردهمایی بزرگ «صیانت از حریم خانواده» در شهرستان شفت برگزار می شود.

مسئول جامعه بسیج خواهران شفت با اشاره به اینکه در اجرای این برنامه ارگان های فرهنگی، سپاه ناحیه شفت و حوزه خواهران همکاری کرده اند، گفت: این گردهمایی ساعت ۱۰ صبح روز مذکور در سالن مجتمع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شفت برگزار می شود.

به گفته این مسئول قبل از شروع این گردهمایی نیز خواهران و بانوان محجبه شهرستان شفت در پیاده روی با همین عنوان از میدان شهر تا مجتمع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شفت شرکت می کنند.

وی در ادامه به برخی دیگر از برنامه های این هفته در سطح شهرستان اشاره و خاطرنشان کرد: اجرای برنامه «راهی به سوی زندگی» در سطح پایگاه های مقاومت بسیج خواهران، دیدار با مادران شهید که نماد عفاف و حجاب هستند، شرکت در نماز جمعه از جمله برنامه های این هفته است.

محمودی همچنین تجلیل از بانوانی که چادر را به عنوان حجاب برتر برگزیده اند را یکی دیگر از برنامه ها برشمرد و تصریح کرد: این هفته نشست های تخصصی با عنوان عفاف و حجاب و نمایشگاه ارائه لباس، چادر و ملزومات جانبی حجاب نیز برگزار می شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۵۷۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمایی بزرگ تاریخ علم

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، گردهمایی بزرگ تاریخ علم در دوشنبه ۱۰ اردیبهشت به کوشش انجمن علمی ژرفا برگزار می‌شود. هدف این گردهمایی شنیدن داستان تاریخ علم از زبان دو پژوهشگر سرشناس برای دستیابی به نگاهی صحیح‌تر به تاریخ علم است.

موضوعات گردهمایی
موضوع سخنرانی دکتر شانت باغرام عضو هیئت علمی دانشکده فیزیک دانشگاه صنعتی شریف، از انقلاب علمی تا علم مدرن است.
 دکتر امیرمحمد گمینی، عضو هیئت علمی پژوهشکده تاریخ علم دانشگاه تهران درباره انقلاب علمی و ورود علوم جدید به ایران سخنرانی خواهد کرد.
معرفی مهمانان
امیرمحمد گمینی، عضو هیئت‌علمی پژوهشکده‌ تاریخ علم دانشگاه تهران، فارغ‌التحصیل رشته‌ تاریخ و فلسفه‌ علم از مؤسسه‌ پژوهشی حکمت و فلسفه‌ ایران است.
از او آثاری چون کتاب «دایره‌های مینایی: پژوهشی در تاریخ کیهان‌شناسی در تمدن اسلامی» و کتاب «مواجهه با داروین» منتشر شده است. فعالیت پژوهشی او در زمینه‌ تاریخ نجوم در ایران و جوامع اسلامی است.
همچنین پژوهش‌هایی در زمینه‌ی تاریخ ورود علوم جدید، از جمله درباره‌‌ نظریه‌ تکامل و نجوم کپرنیکی، به ایران در مجلات پژوهشی داخلی و بین‌المللی منتشر کرده است.

شانت باغرام، کیهان­‌شناس و عضو هیئت علمی دانشکده فیزیک دانشگاه صنعتی شریف است. وی محقق پسا­دکتری در دانشگاه واترلو، موسسه فیزیک نظری پریمیتر در کانادا و همچنین پژوهشکده نجوم پژوهشگاه دانش‌های بنیادی بوده است.
باغرام برندۀ جایزه ابوریحان بیرونی فرهنگستانِ علوم ایران و جایزۀ مرکز فیزیک نظری عبدالسلام در تریسته ایتالیا شده است. او از سال ۱۳۹۳ در دانشگاه صنعتی شریف مشغول بآموزش و پژوهش است.
زمینه پژوهشی دکتر باغرام کیهان شناسی و مطالعه ساختارهای بزرگ مقیاس کیهانی برای فهم ماده تاریک و انرژی تاریک است.

این برنامه دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ساعت ۱۶:۳۰ در دانشگاه صنعتی شریف، دانشکده فیزیک، طبقه منفی ۱، تالار جناب برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان تا یکشنبه ۹ اردیبهشت فرصت دارند با تکمیل فرم زیر، در این برنامه عمومی و رایگان شرکت کنند.

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe0KHj9EGfrJu-et6NDmgs4v8-prvhjnuJF7uVYXKCYbJrIWA/viewform?usp=sf_link

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سردار رادان از نمایندگان مجلس برای حمایت از «طرح نور» تشکر کرد
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس برای حمایت از طرح نور
  • بیانیه نمایندگان مجلس در حمایت از فراجا برای اجرای طرح عفاف و حجاب
  • دشمنان برای رواج بی حیایی و بی عفتی در جامعه تلاش می کنند
  • گردهمایی بزرگ تاریخ علم
  • یاری شهروندان به پلیس در اجرای قانون حجاب
  • حجاب و عفاف یکی از ابعاد مهم حیات فرهنگی است
  • برخورد با متجاوزین به بیت‌المال باید بازدارنده باشد | امروز یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است
  • یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است
  • یکی از مسائل مهم کشور و مردم ما، مقوله عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است