Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@12:45:22 GMT

نبود زمین تمرین مناسب، دغدغه بانوان سافتبال‌باز

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۹۵۷۴۷۸

نبود زمین تمرین مناسب، دغدغه بانوان سافتبال‌باز

مربی تیم ملی بیسبال گفت: متاسفانه با وجود پتانسیل بالایی که در بخش بانوان در رشته سافتبال داریم، اما نبود زمین تمرین مناسب سبب شده تا این مشکل به دغدغه اصلی علاقه‌مندان به این رشته تبدیل شود.

عادل مشیریان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا، در خصوص شرایط هیات بیسبال، اظهار کرد: هر ساله در تابستان بحث استعدادیابی را برای علاقه‌مندان به این رشته داریم، خوشبختانه طی چند روز گذشته در بخش آقایان نزدیک به 180 نفر برای حضور در جلسات تمرینی و استعدادیابی ثبت‌نام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: استقبال در بخش سافت‌بال نیز قابل قبول بوده و تاکنون حدود 100 نفر ثبت‌نام کرده‌اند که با توجه به محدودیت‌هایی که برای بانوان وجود دارد، آمار خوبی است.

مربی تیم بیسبال خراسان رضوی تصریح کرد: سال گذشته در رشته سافت‌بال، بانوان خراسانی قهرمان ایران شدند. در سال جاری نیز تلاش کردیم تا شرایط خوبی برای این تیم فراهم کنیم. تنها مشکل رشته سافت‌بال در استان خراسان رضوی، نبود زمین تمرین است. به همین دلیل باید این تیم در سالن ورزشی تمرینات خود را ادامه دهد.

وی ادامه داد: امیدوارم در آینده نزدیک، این محدودیت‌ها به پایان برسد. با توجه به صحبت‌هایی که با مدیریت مجموعه ورزشی تختی انجام داده‌ایم امیدوارم که بانوان بتوانند در زمین شماره یک این مجموعه تمرینات خودرا دنبال کنند.

مشیریان در خصوص حضور ملی‌پوشان خراسانی در بخش آقایان و بانوان، عنوان کرد: در سال 95 در بیسبال شاهد حضور شش ملی‌پوش و یک مربی در اردوی تیم ملی بودیم، ضمن اینکه در بخش سافت‌بال نیز پنج ملی‌پوش داریم.

مشریان ادامه داد: توانایی ملی پوشان خراسانی بالا است و می‌توانند در سطوح ملی فعالیت داشته‌باشند. در حال حاضر اردوهای تیم ملی هنوز برگزار نشده است، اما با برگزاری اردوهای تیم ملی می‌توانیم نتایج قابل قبولی به‌دست‌آوریم.

مشیریان ادامه داد: از نظر مالی شرایط سختی داریم، ولی امیدوارم در ادامه بتوانیم با جذب اسپانسر شرایط‌مان را بهبود بخشیم. لیگ در بخش آقایان هر سال با شرکت تیم‌های مختلف از سراسر کشور برگزار می‌شود، ولی تا این لحظه در سال 96 مسابقات کشوری برگزار نشده‌است.

وی خاطرنشان کرد: در بخش نوجوانان و جوانان در شهریورماه مسابقات کشوری برگزار می‌شود و امیدوارم نمایندگان استان در این مسابقات به نتایج قابل قبولی دست یابند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۵۷۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت قرآنی ۶۰۰ دانش آموز استان مرکزی

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: این مسابقات در سه روز و در شکل اردوی تفریحی و رقابتی برای دانش آموزان پسر و دختر به صورت مجزا در حال برگزاری است.

مولوی افزود: حدود ۳۰۰ دانش آموز پسر و ۳۰۰ محصل دختر در این دوره به رقابت می‌پردازند.

او با اشاره به اینکه این مسابقات در قسمت‌های و رشته‌های تحقیقی و آوایی برگزار می‌شود، ادامه داد: رشته‌های آوایی شامل حفظ قرآن کریم، ترتیل، قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی قرآن، اذان و مداحی مخصوص پسران در حال برگزاری است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: رشته‌های پژوهشی نیز شامل تفسیر یا فهم قرآن کریم، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، احکام و انشاء نماز است.

مولوی ادامه داد: این دوره از مسابقات به دلیل حضور دانش آموزان در اردوگاه شامل فوق برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و تفریحی متنوع است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • تسهیلات مناسب به بانوان فعال در حوزه صنایع‌دستی اختصاص می‌یابد
  • پرستاری یک شغل سخت و دشوار است/ ۷۵ درصد پرستاران ایران زن هستند
  • شغل پرستاری ماهیت سخت و دشواری دارد
  • حمایت بانوان قزوینی از طرح نور
  • رقابت قرآنی ۶۰۰ دانش آموز استان مرکزی
  • رقابت ۶۰۰ محصل استان در مسابقات قرآن
  • طبقه بندی مشاغل باید به صورت ویژه پیگیری شود
  • هاشمی: امیدواریم بیش از ۳۵ سهمیه بگیریم/ رشد بودجه زیاد نیست
  • ببینید l بازدید میلیونی زمین خوردن یک ربات/ انسان‌نماها زمین خوردن را تمرین می‌کنند؟
  • ضرورت ایجاد ساختار مناسب برای پیاده‌سازی علوم انسانی با جهان‌بینی الهی