Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@13:32:55 GMT

مسابقه زیباترین عکس از دختران محجبه برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۹۵۸۷۵۷

مسابقه زیباترین عکس از دختران محجبه برگزار می‌شود

قم - همزمان با هفته حجاب و عفاف، امور فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه(س)، مسابقه زیباترین عکس از دختران محجبه را برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آستان مقدس حضرت معصومه(س)، همزمان با هفته حجاب و عفاف امور فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه(س)، مسابقه زیباترین عکس از دختران محجبه را برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانواده‌های گرامی می‌توانند عکسی محجبه و زیبا از دختران ۳ الی ۱۰ ساله خود را در سایز A۵، به رواق کودک حرم مطهر واقع در بالکن شرقی شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر تحویل دهند.

آخرین مهلت تحویل عکس‌ها سه‌شنبه ساعت۲۰ خواهد بود.

همچنین علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۳۷۱۷۵۴۴۳ تماس بگیرند.

همایش بزرگ «من حجاب را دوست دارم» در آستان حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود

مسئول فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: اولین همایش بزرگ «من حجاب را دوست دارم» با مشارکت بانوان قمی و زائران آستان مقدس بانوی کرامت برگزار می شود.

مریم شهبازی با اشاره به اینکه حجاب نه یک حق و درخواست عمومی بانوان عفیف و با حیا بلکه یک فریضه و قانون واجب الهی و مطالبه به حق رهبر معظم انقلاب از بانوان است، گفت: باید این قانون الهی به صورت کامل و بدون هیچ چشم پوشی در جامعه و در تمام نقاط کشور رعایت شود.

وی افزود: امور فرهنگی خواهران حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها به مناسبت هفته حجاب و در راستای حمایت از پوشش کامل و احیای کرامت زن در پناه حجاب و عفت فاطمی، اولین همایش بزرگ «من حجاب را دوست دارم» را با مشارکت گسترده بانوان قمی و زائران آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها در روز چهارشنبه، ۲۱ تیرماه برگزار می کند.

وی افزود: این همایش بزرگترین تجمع وهمایش ویژه خواهران دغدغه مند و متدین انقلابی در عرصه حجاب و عفاف است که به میزبانی شبستان نجمه خاتون سلام الله علیها از ساعت ۱۹ الی ۲۰:۳۰ برگزار می‌شود.

مسئول فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها تصریح کرد: به این وسیله از تمامی خواهران گرامی دعوت به عمل می آوریم تا با حضور خود در این همایش خطیر بار دیگر با بانوی یگانه شهر قم، دختر مکتب حیا و عفت، حضرت معصومه سلام الله علیها در احیای این فریضه الهی تجدید میثاق کرده و قدمی به نفع ظهور دولت حق بردارند.

شهبازی با اشاره به اینکه متأسفانه عده‌ای به دنبال این هستند که در زمینه حجاب و عفاف به صورت کامل این فریضه الهی رعایت نشده و می‌خواهند پوشش چادر را به عنوان بارزترین نماد زن مسلمان به بهانه‌های مختلف از سر او بردارند، یادآور شد: حضور گسترده بانوان قمی در این همایش پاسخی دندان شکن به کسانی خواهد بود که بهدنبال حذف این پوشش آسمانی از سر بانوان مسلمان هستند.

یادآور می‌شود، آغاز این تجمع و همایش بزرگ از آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله ندایی گسترده برای دعوت از بانوان ایران اسلامی در راستای حمایت از فرهنگ مقدس حجاب و عفاف و یاری این فرهنگ مقدس در سراسر کشور است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۵۸۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمایی «دختران دانشجو» در قم برگزار ‌می‌شود

ایسنا/قم گردهمایی بزرگ دختران دانشجو به‌مناسبت روز میلاد حضرت معصومه(س) در حرم بانوی کرامت برگزار می‌شود.

گردهمایی بزرگ «دختران دانشجو» در آستانه فرا رسیدن روز میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) که به‌نام روز دختر نامگذاری شده در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار می‌شود.

این مراسم روز چهارشنبه، ۱۹ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۵:۳۰ در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.

این تجمع با اجرای نجم‌الدین شریعتی و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان همراه خواهد بود؛ حاج سعید حدادیان و محمد حسین حدادیان در این مراسم مداحی می‌کند و سیدحمیدرضا برقعی به شعرخوانی خواهد پرداخت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گردهمایی «دختران دانشجو» در قم برگزار ‌می‌شود
  • گردهمایی بزرگ دختران دانشجو در قم برگزار می شود
  • از درب طلای حرم امام رضا (ع) در دهه کرامت رونمایی می‌شود
  • اهدای درب طلای حرم امام رضا(ع) از طرف حرم حضرت معصومه(س)
  • «با شما سربلندیم» شعار محوری دهه کرامت شد
  • ایجاد دبیرخانه تکریم دختران و بانوان در حرم حضرت معصومه(س)
  • افتتاح چند هزار میلیارد پروژه شهری طی دهه کرامت در قم
  • دهه کرامت؛ فرصتی برای افزایش معرفت مردم به اهل بیت (ع)
  • «با شما سربلندیم» شعار دهه کرامت
  • شعار دهه کرامت ۱۴۰۳ «با شما سربلندیم» اعلام شد