Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی از بررسی نحوه تامین امینت حجاج در جلسه صبح امروز (یکشنبه) این فراکسیون خبر داد. آفتاب‌‌نیوز : مهرداد لاهوتی در تشریح جلسه صبح امروز فراکسیون مستقلین مجلس اظهار داشت: امروز جلسه فراکسیون با رئیس سازمان حج و زیارت بود و نمایندگان نگرانی خود را در این مورد بیان کردند و بر این موضوع تاکید داشتند که با توجه به روابط سیاسی عربستان با ایران آیا اعزام حجاج به صلاح است و یا خیر؟

به گزارش ایسنا، وی افزود: در این جلسه رئیس سازمان حج گفت که با توجه به مذاکرات انجام شده با عربستان جای هیچ نگرانی نیست و تاکید کرد که در قراردادهایی که سال های قبل بین ایران و عربستان در مورد اعزام حجاج بوده است بندی به عنوان تامین امنیت از طرف عربستان در نظر گرفته نمی شد اما امسال بند قانونی در این قرارداد از طرف عربستان پذیرفته شده است و آن هم بحث تامین امنیت حجاج است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



لاهوتی در پایان ادامه داد: همچنین رئیس سازمان حج در این جلسه تاکید داشت که حتی مسئولان امنیت داخلی کشور نیز امنیت حجاج را بررسی کردند و اعزام حجاج تنها تصمیم سازمان حج نبوده بلکه تصمیم نظام است که قرار شد رئیس فراکسیون جمع بندی و نگرانی نمایندگان را به مبادی ذی ربط اعلام کند و اگر لازم باشد با مسئولین این مبادی جلسه برگزار کند.

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۵۸۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه علنی مجلس آغاز شد/ ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه

به گزارش خبرنگار مهر، دقایقی پیش جلسه علنی عصر امروز (دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد.

از صبح امروز بررسی جداول لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور در صحن مجلس آغاز شد و ادامه بررسی آن در دستورکار جلسه نوبت عصر مجلس قرار گرفت.

کد خبر 6092167 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • خبر رییس مجلس درباره حقوق اردیبهشت 1403/ قالیباف: دولت باید متناسب سازی حقوق بازنشستگان را این ماه اجرا کند
  • سهمیه ارز مسافران حج چقدر شد؟
  • جلسات قالیباف و رقبایش با منتخبان مجلس دوازدهم به روایت فرید موسوی /فعلا خبری از مرامنامه و مانیفست نیست
  • نوری قزلجه: فراکسیون مستقلین احتمالا برای ریاست مجلس و دیگر پُست ها کاندیدا دارد /تعداد اعضای فراکسیون ممکن است به ۱۰۰ نفر هم برسد
  • چند نفر به حج عمره اعزام می‌شوند؟
  • بعد از ۹ سال وقفه؛ چند نفر به حج عمره اعزام می‌شوند؟
  • آخرین اخبار حج تمتع ۱۴۰۳ / سهمیه ارز زائران اعلام شد + جزئیات
  • سهمیه ارز مسافران حج مشخص شد
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه
  • اعزام ۲۵۵ زائر از هرمزگان به حج عمره