Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی پرسپولیس با حضور مدافع - هافبک این تیم در اردوی تیم فوتبال امید ایران مخالفت کرد.

به گزارش قدس آنلاین، مسئولان باشگاه پرسپولیس در اوکراین برانکو ایوانکوویچ را در جریان تهدید محمدرضا ساکت در مورد عدم حضور ملی‌پوشان امید در تمرینات این تیم و احضار این نفرات به کمیته انضباطی گذاشتند، اما با این حال سرمربی سرخپوشان از موضع خود عقب‌نشینی نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برانکو تأکید کرده است که محرمی تا پایان اردوی اوکراین در محل اردوی تیمش بماند و تمرینات آماده‌سازی را به طور کامل پشت‌سر بگذارد. با این شرایط باید دید فدراسیون فوتبال و سازمان تیم‌های ملی چه واکنشی به این تصمیم برانکو و عدم حضور محرمی در اردوی تیم امید خواهند داشت.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۵۹۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عالیشاه به بازی سپاهان رسید

امید عالیشاه کاپیتان سرخپوشان ، شرایط حضوردر مسابقه حساس با سپاهان را پیدا کرده است. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ امید عالیشاه کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس می‌تواند تیمش را در بازی حساس با سپاهان همراهی کند. این بازیکن در بازی مقابل صنعت نفت آبادان دچار مصدومیت شد، ولی بعد از انجام مراحل درمانی، حالا به شرایط بازی رسیده است.

بر اساس این گزارش، عالیشاه از لحاظ پزشکی مشکلی برای بازی فردا با سپاهان ندارد، ولی اینکه او برای این بازی در لیست پرسپولیس قرار بگیرد یا نه، به تصمیم اوسمار لوس ویرا سرمربی برزیلی پرسپولیس مربوط می‌شود.با غیبت دانیال اسماعیلی فر و بیرانوند بازگشت عالیشاه می تواند خبر خوبی برای اوسمارباشد.

دیدار حساس  پرسپولیس - سپاهان اصفهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 19:300 فردا (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. 

دیگر خبرها

  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی با سپاهان
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار با سپاهان
  • عالیشاه به بازی سپاهان رسید
  • واکنش سرمربی پرسپولیس به استوری جنجالی نورافکن
  • محمود فکری به استقلال بازگشت! + عکس  
  • حضور غیرمنتظره کاپیتان استقلال در تمرین تیم نکونام
  • حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام
  • خبر خوب به اردوی پرسپولیس رسید | بیرانوند به ال کلاسیکوی ایرانی می‌رسد + جزئیات
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • دینامو بدون محرمی صدرنشین کرواسی شد