Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد ادریس درگفت و گو با خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) سوریه نه تنها در مقابل گروه های تروریستی ایستاده است بلکه با توطئه نظامی و دستگاه های اطلاعاتی برخی کشورها بویژه آمریکا مقابله می کند.
وی با محکوم کردن حمایت آمریکا از تروریست ها در سوریه اضافه کرد : پشتیبانی آمریکا از تروریسم نتوانسته است از پایداری و مقاومت ملت سوریه بکاهد و از شکست تروریست ها و حامیان آن ها جلوگیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ادریس اظهار داشت : پایداری سوریه دربرابر این توطئه ها، غرور و زورگویی غربی ها و توطئه های رژیم صهیونیستی که منطقه عربی را هدف قرارداده است درهم شکست.
وی بیان کرد : بمباران های ائتلاف آمریکایی درسوریه، تروریست ها را هدف قرار نمی دهد بلکه زیر ساخت های این کشور را نابود و از گروه های تروریستی هم پیمان خود را پشتیبانی می کند.
رئیس حزب سوسیالیست العمل مصر گفت: این ائتلاف بارها به کشتار شهروندان بی گناه سوری اعتراف کرده است و آمریکا خواستار پایان یافتن بحران سوریه نیست.
ادریس افزود: سوریه بدون توجه به تلاش ها و توطئه های آمریکا و تروریست های هم پیمان، پیروزی های خود را در مناطق مختلف کشور ادامه می دهد.
آمریکا و چند کشور همپیمان آن، از ماه اوت 2014 به بهانه مبارزه با گروه تروریستی داعش، خارج از چارچوب سازمان ملل و بدون هماهنگی با دولت سوریه ائتلافی موسوم به بین المللی تشکیل داده است.
این ائتلاف تاکنون بسیاری از شهروندان بی گناه سوری را در استان های الرقه، دیرالزور و حلب به خاک و خون کشیده و بسیاری از زیر بناهای این کشور را تخریب کرده است.
خاورم**6116 ** 1064 انتشار دهنده : فرشاد محسن زاده

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۵۹۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاندیدا‌های شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد

مجید فروردین گفت: شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب در فارس (شانا)، آقایان سید اسماعیل حسینی و ابراهیم عزیزی را دو کاندیدای مورد حمایت در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شیراز و زرقان معرفی کرده است.

او گفت: اطلاعیه رسمی شانای کشور نیز در خصوص اعلام حمایت از این دو کاندیدا تا فراد اعلام خواهد شد.

رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب در فارس (شانا) افزود: در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد نیز شانا هنور فرد مورد حمایت خود را اعلام نکرده و به احتمال زیاد صبح فردا اعلام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس حشد شعبی با بشار اسد
  • هشدار رییس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ تن/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام دو پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده‌های روسیه
  • هشدار رئیس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ نفر/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده های روسیه
  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • کاندیدا‌های شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد
  • روسیه: ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کردیم
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کرد
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه را منهدم کرد
  • ۲ پایگاه متعلق به تروریست‌ها در سوریه منهدم شد
  • انهدام ۲ پایگاه متعلق به تروریست‌ها در سوریه