Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@19:31:53 GMT

آلکس ستاره‌های فوتبال ایران را دور زد

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۹۵۹۵۳۲

آلکس ستاره‌های فوتبال ایران را دور زد

سفر مربی ایرانی الاصل وردربرمن به همراه تعدادی از مدیران باشگاه سرشناس آلمانی به تهران برای تماشای بازی تیم ملی شایعات زیادی در خصوص خرید بازیکن توسط برمن ها رقم زد.

به گزارش "ورزش سه"، آلکساندر نوری بعد از فصل درخشان در بوندس لیگا در تعطیلات تابستانی و در حین بازی های ملی در مقدماتی جام جهانی 2018 بعد از نزدیک به 12 سال راهی سرزمین پدری شد تا علاوه بر دیدار با بستگان با حضور در ورزشگاه آزادی در جشن صعود ایران به روسیه نیز شرکت داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حضور تعدادی از مدیران وردربرمن در این سفر شائبه هایی رقم زد مبنی بر این که ممکن است زمینه خرید یکی دو ستاره جوان ایرانی توسط باشگاه آلمانی فراهم شود. سوژه ای که آلکساندر نوری را وادار به واکنش کرد و این مربی ایرانی الاصل مدعی شد باید هم سو با سیاست های باشگاه پیش رفت و قطعا اگر فضا مهیا باشد این اتفاق را رقم خواهد زد تا از ستاره های مستعد ایرانی در تیم خود بهره ببرد.


در شرایطی که صحبت های آلکساندر امیدها برای داشتن لژیونر در سطح اول فوتبال آلمان آن هم بعد از سال ها غیبت ستاره های ایرانی در بوندس لیگا را افزایش داد اما به یکباره خبر رسید باشگاه وردربرمن با یک بازیکن چینی برای همکاری قرارداد امضا کرده تا به این ترتیب به گشت و گذار خود در بازار آسیایی پایان دهد.


خرید ژانگ چینی در حالی انجام شد که آلکساندر نوری و فرانک بائومن مدیر باشگاه مدعی شده بودند برنامه ای در بازار نقل و انتقالات آسیا ندارند . سایت فوسبال آلمان مدعی شد خرید این بازیکن چینی از شانگهای تنها در راستای انعقاد قراردادی جدید با اسپانسر چینی برای درآمدزایی بیشتر صورت گرفته است و از نظر فنی چندان مد نظر مربی ایرانی الاصل و مدیران باشگاه نیست.


شرکت چینی Heji18 با انعقاد قراردادی سه ساله با باشگاه با این پیش شرط که فضا برای ورود بازیکنان چینی به ترکیب اصلی باز شود قراردادی سنگین از نظر مالی با باشگاه آلمانی منعقد کرد که سالانه بین 10 تا 15 میلیون یورو می توانست از نظر مالی برای آنها سوددهی داشته باشد از همین رو زمینه برای ورود بازیکنی به نام ژانگ در جمع شاگردان نوری باز شد.


به این ترتیب امیدواری ها برای پیوستن ستاره های ایران به بوندس لیگا و باشگاه وردربرمن با حضور ژانگ چینی در جمع شاگردان آلکساندر نوری بسته شد چون بعید است این مربی و مدیران باشگاه برمن دیگر حاضر به سرمایه گذاری روی بازیکن آسیایی باشند. اتفاقی که نشان می دهد این مربی ایرانی الاصل هم از ابتدا برنامه ای برای جذب بازیکن ایرانی نداشت و در سفر اخیر خود به تهران تنها برای دلخوشی و بالا بردن انگیزه ها مدام از بازیکنان تیم ملی تعریف و تمجید کرده بود!

وردربرمن الکساندر نوری

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۵۹۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیکبخت کاندیدای خوش پوش ترین مربی ایران (عکس)

علیرضا نیکبخت واحدی به مانند دوران بازی در دوران مربیگری هم نگاه‌ها را به خود معطوف می‌کند.

به گزارش ورزش ‌سه, از هفته دهم لیگ سه فوتبال کشور که مرحله نهایی خود را پشت سر می‌گذارد، تیم‌های شادکام و خورشید طلایی چالوس ظهر امروز از ساعت ۱۳ در ورزشگاه تختی مشهد به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان شاگردان نیکبخت واحدی با نتیجه سه بر صفر حریف خود را شکست دادند. 

نکته قابل توجه مسابقه اینکه دو گل شادکام با تعویض‌های علیرضا نیکبخت واحدی سرمربی این تیم رقم خورد و ناصر ترابی و علی دهقان پس از ورود به زمین توانستند برتری تیمشان را به شکل قابل توجهی افزایش دهند.

اما آنچه که تیم شادکام را طی ماه‌های اخیر بیشتر مورد توجه اهالی فوتبال قرار داده، حضور نیکبخت واحدی ستاره سابق تیم ملی و سرخابی‌های پایتخت به عنوان سرمربی این تیم است؛ واحدی که در دوران بازی به شدت به دلیل چهره، قامت بلند و تیپ خاصش مورد توجه اهالی فوتبال قرار داشت و حتی در یکی از مصاحبه‌ها خودش را به عنوان یکی از محبوب‌ترین چهره‌های جهان فوتبال معرفی کرد، حالا در دنیای مربیگری هم همان‌قدر خاص و منحصر به فرد است و لنز دوربین عکاسان را در زمین فوتبال به عنوان چهره ویژه مسابقه و بالاتر از بازیکنان به راحتی جلب خود می‌کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • فیلمی از درگیری شدید ستاره فوتبال جهان با مربی‌اش وسط مسابقه
  • عکس| نیکبخت خوش تیپ ترین مربی ایران
  • نیکبخت کاندیدای خوش پوش ترین مربی ایران (عکس)
  • اتفاقی که باعث شد مورایس مسلمان شود
  • ماجرای مسلمان شدن مورایس؛ ازدواج با دختر ایرانی
  • حادثه‌ای که زندگی ژوزه را تغییر داد؛ مورایس چگونه مسلمان شد
  • جزئیات یک تصمیم پرسروصدا؛ ژوزه مورایس چگونه مسلمان شد؟
  • پشت پرده مسلمان شدن مورایس سرمربی سپاهان
  • غافلگیری بزرگ باشگاه سپاهان؛ مورایس چطور مسلمان شد؟ | یک حادثه و یک نفر!
  • تصمیم بزرگ: مورایس چگونه مسلمان شد