Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای شهر ورامین بیان کرد: مسئولین حداقل ها را رعایت نکرده و آنها را در نظر نمی گیرند به همین دلیل نیز مشکلاتی به وجود آمده است، از سوی دیگر مسئولین در جلسات به دنبال آن هستند که وضع موجود را تثبیت کنند و به جای اینکه اقدامات اشتباه را اصلاح کنند، به دنبال اصلاح نقشه هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید رضا احمد رئیس شورای شهر ورامین در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ورامین ما بیان کرد: بازگشایی زیرگذر جایگزین پل پانزده خرداد غیر اصولی و غیر فنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اصلاً نباید بازگشایی این زیرگذر انجام می شد، افزود: درست است که قبل از این بازگشایی عموم مردم زیر فشار بودند و بعد از آن روند عبور و مرور تسریع شد، ولی از نظر فنی و ترافیکی این مسئله که هم کارگاه مشغول فعالیت باشد و هم‌اینکه خودروها در حال تردد باشند درست نیست و می‌تواند مشکل‌ساز باشد.

رئیس شورای شهر ورامین تصریح کرد: فضایی را به عنوان کنارگذر داریم که پیمانکار مشغول فعالیت در آن بوده و قیرپاشی آن را انجام می‌دهند و می‌خواهند آن را آسفالت کنند در صورتی که نامه‌های مختلف و گوناگونی مکاتبه شده است که این دوربرگردان غیر فنی و غیر اصولی است.

احمدی اظهار داشت: تصمیم گیری بر این شده بود که مشاوران طرح تحقیقات را انجام داده و نظرات خود را به استانداری اعلام کنند و تا آن زمان هیچ اقدامی از سوی پیمانکار صورت نگیرد ولی امروز شاهد هستیم که اقدامات بدون توجه به مکاتبات در حال انجام بوده و روند آسفالت ریزی آن نیز در حال انجام است.

وی افزود: عملاً در حال حاضر شهرداری و شورای شهر دستشان خالی از آن است که جلوی این اقدام غیر اصولی و غیر فنی را بگیرند زیرا عملاً همه همراه شده‌اند تا این اقدام غیر فنی انجام شود و هیچکس کمک نداد تا بتوانیم جلوی این اقدام را بگیریم.

رئیس شورای شهر ورامین گفت: جلسه ای در استانداری با حضور معاون عمرانی استاندار انجام شد که مصوباتی نیز داشت و این پروژه حتی طبق آن مصوبات نیز پیش نمی‌رود.

احمدی خاطرنشان کرد: در حال حاضر زیرگذر و روگذرها در حال اجرا است تا اصلاحیه‌ها اجرایی نشود و کار غیر اصولی که در حال انجام آن هستند را به عنوان طرح جدید مصوب کنند و پس از آن اعلام کنند که طرح جدید اجرا شده است.

وی با بیان اینکه می‌خواهند با این اقدام به جای اصلاح کار غیر فنی خود، نقشه قبلی را اصلاح کنند، گفت: اگر قرار بر این باشد مسیری که به عنوان دوربرگردان در حال اجرا است را اجرایی کنند، عملاً زیرگذری که بازگشایی شده است غیر فنی می باشد زیرا اقدامات کارگاهی در بالا و تردد خودروها در پایین هم زمان در حال انجام است و مشکل ساز خواهد شد.

رئیس شورای شهر ورامین بیان کرد: اینکه در حال تکمیل دوربرگردان اجرایی خودشان هستند یعنی اینکه از اصلاح نقشه و پروژه صرف نظر کرده اند و می‌خواهند شهرداری و شورای شهر ورامین را در عمل انجام شده قرار دهند تا دوربرگردان اصلاح نشود و این مسئله برای حال و آینده شهر مشکل ساز است.

وی اظهار داشت: نظر مشاوران را به صورت مکتوب به استانداری ابلاغ کرده و خواستار اجرای طرح مصوب قبلی شده ایم.

احمدی در خصوص جلوگیری از فعالیت این پروژه توسط شهرداری و شورای شهر نیز گفت: متاسفانه بعضی از مسئولین داخل شهرستان با ما همراهی نمی کنند و اگر همه مسئولین شهرستان برای اجرا و انجام کار اصولی با یکدیگر همراه بودند هیچ زمانی این اتفاق نمی‌افتاد.

رئیس شورای شهر ورامین گفت: مکتابات مختلفی به ارگان‌ها و سازمان‌های مختلفی شده است ولی هنوز جواب مناسبی برای این نامه نگاری‌های صورت نگرفته به ما تحویل داده نشده است و این نشان دهنده آن است که کسی به دنبال اصلاح نیست.

وی خاطر نشان کرد: هیچ مسئولی پس از آن جلسات و نامه‌نگاری‌ها اعلام نکرده است که روند اجرای پروژه متوقف گردد تا بتوانیم بررسی های لازم را صورت دهیم تا اگر مشکلی در اجرای پروژه هست آن را اعمال کنیم.

احمدی اظهار داشت: قبلاً جلوی اقدامات عمرانی غیر اصولی گرفته شده بود ولی امروز مسئولینی وارد صحنه شده و کار را به دست گرفته اند که اصلاً این پروژه با آنها هیچ ارتباطی ندارد.

رئیس شورای شهر ورامین گفت: در خصوص پروژه‌هایی که درون شهر در حال اجرا است شهرداری مرجع صدور مجوز است ولی امروز شاهد هستیم که مسئول دیگری به صورت زبانی مجوزها را صادر می کند و این اقدامات غیر اصولی با هماهنگی جای دیگری صورت گرفته و مسیر باز می شود.

وی بیان کرد: درخواست رسیدگی قضایی به این موارد شده ایم تا بتوانیم از حقوق مردم در آینده شهر دفاع کنیم.

احمدی اظهار داشت: در شرایط فعلی اگر تصادف شدیدی در زیرگذر صورت گیرد، مردمی که قصد تردد از این زیرگذر را دارند نمی دانند چه اقدامی باید انجام دهند، ولی طرحی که توسط مشاوران طراحی و اعلام شده بود مشکل این ترافیک و سرگردانی را برطرف می کرد.

رئیس شورای شهر ورامین گفت: مسئولین حداقل‌ها را رعایت نکرده و آنها را در نظر نمی گیرند به همین دلیل نیز مشکلاتی به وجود آمده است، از سوی دیگر مسئولین در جلسات به دنبال آن هستند که وضع موجود را تثبیت کنند و به جای اینکه اقدامات اشتباه را اصلاح کنند، به دنبال اصلاح نقشه هستند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۵۹۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرمت فرونشست زمین زیرگذر میدان امام حسین(ع)

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، مدیر منطقه بافت تاریخی شهرداری یزد با بیان این که بررسی های اولیه از فرونشست زمین زیرگذر میدان امام حسین(ع) نشان از یک مسیر متروکه فاضلاب بود، اظهار داشت: مرمت و اصلاح فرونشست از ساعات اولیه بامداد روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت آغاز شد.

علیرضا نقوی افزود: زمین زیرگذر میدان امام حسین(ع) ورودی شهید باهنر به بلوار دانشجو که شب گذشته بر اثر بارندگی دچار فرونشست شده بود، با همکاری شرکت آب وفاضلاب و پلیس راهور و تلاش نیروهای منطقه در کوتاه ترین زمان مرمت و اصلاح شد و در اختیار شهروندان قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • آبگرفتگی زیرگذر سرداران رفع و پاکسازی انجام شد
  • ششمین دوره مجلس خبرگان یکم خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • احداث زیرگذر حصه شمالی در ۱۴۰۳
  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • عملیات اجرایی طرح رود دره خرداد ماه آغاز شود
  • مرمت فرونشست زمین زیرگذر میدان امام حسین(ع)
  • تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی - تجاری به علت گودبرداری غیراصولی
  • تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی_تجاری به علت گودبرداری غیراصولی
  • تخلیه ساکنان ۴ مجتمع مسکونی تجاری در قزوین به دلیل گودبرداری