Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه امروز جوانان مورد هجمه‌های سنگین دشمنان هستند، گفت: کتاب دوم دبیرستان سعودی‌ها را مطالعه می‌کردم که در آن خون و مال زائران قبور را حلال شمرده بود و دانش‌آموزان را از همان سنین کودکی با افکار وهابیت آشنا می‌کرد. آیت‌الله ناصر مکارم‌شیرازی در دیدار حجت‌الاسلام‌والمسلمین سعید دسمی مدیر حوزه علمیه بقیه‌الله (عج) تهران و برخی از اساتید برجسته تهران،با اشاره به آیه نفی در سوره توبه افزود‌: جهاد علمی از جهاد نظامی بالاتر و با ارزش‌تر است و همیشه باید افرادی باشند تا در دین تفقه پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش نامه نیوز، وی با اشاره به کاربردی‌کردن تفقه در دین افزود: باید بتوانیم علوم حوزوی را در جامعه پیاده کنیم تا شاهد اثرگذاری آن باشیم و این علوم در کنج حوزه‌ها مغفول نماند.باید نیازهای جامعه امروز را درست بشناسیم و طلاب را طبق آن نیازها تربیت و سپس وارد جامعه کنیم.

ژمرجع تقلید شیعیان خاطرنشان کرد: طلبه‌ها باید به دو سلاح قلم و بیان مسلح شوند تا بتوانند در جامعه کارکرد داشته باشند و سخن خود را به گوش مخاطبان خود برسانند.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به خطرات موجود در فضای مجازی گفت‌: باید خطرات و راه‌های مقابله با آن را به طلاب آموزش داد و همچنین مشکلات جوانان و نحوه ارتباط‌گیری با جوان‌ها را به طلاب یاد داد چراکه امروز جوانان مورد هجمه‌های سنگین دشمنان هستند.

وی بابیان اینکه به‌زودی کتاب زادگاه تروریست انتشار خواهد یافت، ادامه داد: در این کتاب 80 دلیل و سند برای تروریست‌پروری سعودی‌ها و وهابی را بیان کردیم و نشان داده‌ایم که نشو و نموی این گروه‌های سلفی و تکفیری به پشتوانه حمایت‌های مالی و فکری کدام کشورها صورت می‌گیرد.

آیت‌الله مکارم‌شیرازی با اشاره به برخی از عناوین کتاب‌های درسی مدارس سعودی‌ها گفت: کتاب دوم دبیرستان سعودی‌ها را مطالعه می‌کردم که در آن خون و مال زائران قبور را حلال شمرده بود و دانش‌آموزان را از همان سنین کودکی با افکار وهابیت آشنا می‌کرد.

وی با اشاره به خطرات پیرامون طلاب و حوزه‌های علمیه گفت: فضای مجازی و نحوه ارتباط‌گیری با آن‌یکی از عرصه‌هایی است که حوزه‌ها را تهدید می‌کند همچنین باید هوشیار بود.

منبع: نامه نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namehnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نامه نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۶۰۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‏رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد

به گزارش قدس آنلاین، مصطفی قمری‌وفا در شبکه اجتماعی خود نوشت: رئیس کل بانک مرکزی ایران به منطور شرکت در پنجاهمین سالگرد تأسیس بانک توسعه اسلامی، تهران را به مقصد ریاض پایتخت عربستان ترک کرد.

دیدار و گفتگو با روسای بانک‌های مرکزی کشورهای مختلف از جمله عربستان در راستای توسعه مناسبات پولی و بانکی از جمله برنامه‌های رییس کل بانک مرکزی در عربستان است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • آیت الله مکارم شیرازی: مردم از گرانی، فوق العاده رنج می‌برند
  • آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی خطاب به سردار رادان: «طرح نور» را با قدرت ادامه دهید
  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور» | سست نشوید و...
  • آیت‌الله مکارم‌شیرازی: پلیس طرح نور را با قدرت ادامه دهد
  • آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان: درمورد «طرح نور» سست نشوید و محکم ادامه دهید
  • آیت الله مکارم خطاب به سردار رادان : درمورد « طرح نور » سست نشوید و محکم ادامه دهید
  • حمایت آیت‌الله مکارم از اقدام پلیس در اجرای طرح نور
  • آیت الله مکارم شیرازی: در اجرای طرح نور سست نشوید و محکم ادامه بدهید
  • حمایت آیت‌الله مکارم شیرازی از اقدام پلیس در اجرای طرح نور