Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-18@23:06:03 GMT

یکصدا احداث پتروشیمی در داراب را پیگیری می کنیم

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۹۶۰۹۷۱

یکصدا احداث پتروشیمی در داراب را پیگیری می کنیم

در سال های اخیر با مطرح شدن ایجاد پتروشیمی در داراب بارقه های امیدی در جوانان ایجاد شد و از روزهای آغازین تاکنون بسیاری از جوانان تحصیل کرده آماده به کار متقاضی استخدام در این پروژه هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از داراب انلاین با افزایش آمار جوانان تحصیل کرده دانشگاهی روز به روز به آمار بیکاران نیز افزوده می شود و در شهرستان هایی مانند داراب که پایه اقتصادش کشاورزی است و سال های اخیر در اثر خشکسالی بیش از شهرستان های دیگر با این معضل دست و پنجه نرم می کند بیشتر به چشم می خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر تنها صنعت فعال و اشتغال زای شهرستان داراب شرکت سیمان است که به طور مستقیم قریب 500 نفر را مشغول کار کرده است که به هیچ وجه جوابگوی خیل عظیم بیکاران شهرستان نیست.


در سال های اخیر با مطرح شدن ایجاد پتروشیمی در داراب بارقه های امیدی در جوانان ایجاد شد و از روزهای آغازین تاکنون بسیاری از جوانان تحصیل کرده آماده به کار متقاضی استخدام در این پروژه هستند.


در ابتدا پتروشیمی داراب، فسا، جهرم و استهبان در حد یک تابلو نصب شده بودند اما در ادامه از سال 88 به بعد اجرای پروژه به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) سپاه واگذار شد و رفته رفته تاسیساتی را ایجاد کردند.


اما این روزها خبرهایی به گوش میرسد که امیدهای جوانان جویای کار دارابی را نا امید کرده است. طبق گفته رضا انصاری نماینده داراب و زرین دشت، با تصمیم کرم پور نماینده فیروزآباد، پتروشیمی این شهرستان که وظیفه تامین خوراک چهار پتروشیمی فارس را برعهده داشت به عسلویه منتقل می شود و با این تصمیم عملا پتروشیمی های داراب، فسا، جهرم و استهبان رو به تعطیلی خواهد رفت.


هنوز علت این تصمیم به طور واضح مطرح نشده است اما انصاری نماینده داراب و زرین دشت در مجلس از مردم و مسئولان خواست یکدل و یکصدا این مطالبه را مطرح کنند.


داراب آنلاین، به عنوان رسانه مجازی شهرستان داراب برخود لازم میداند با توجه به درخواست های متعدد شهروندان جویای کار دلایل این تصمیم را تا رسیدن به نتیجه نهایی پیگیری نماید.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۶۰۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش شدید باران و آب‌گرفتگی سبب فوت کودک دارابی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدجواد مرادیان با اعلام این خبر گفت: صبح پنجشنبه در پی تماس شهروندان با اورژانس داراب و اعلام این خبر که یک کودک ۱۰ ساله به نام محمد عباسی در لایزنگان داراب در جریان بارش شدید باران و آب گرفتگی این منطقه گرفتار و غرق شده است فوراً یک دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام می‌شود.

رئیس اورژانس فارس افزود: متأسفانه عملیات درمان، احیا و نجات وی حین انتقال به درمانگاه رستاق داراب نیز بدون پاسخ می‌ماند و کودک غرق شده پیش از هرگونه اقدامی فوت می‌کند.

روستای لایزنگان یکی از روستاهای زیبای استان فارس و از جاذبه‌های گردشگری داراب است که در فاصله ۷۵ کیلومتری از این شهر قرار دارد. ‌

کد خبر 6082054

دیگر خبرها

  • بارش شدید باران و آب‌گرفتگی سبب فوت کودک دارابی شد
  • احداث ۸۶ کیلومتر راه روستایی طی سال ۱۴۰۲ در استان اصفهان
  • فوت و غرق شدگی کودک بر اثر آبگرفتگی در داراب
  • اشتغال بیش از ۴ هزار نفر در معادن شهرستان بردسکن
  • اخذ موافقت نامه اصولی احداث واحد اتانول سنتزی در پتروشیمی فارابی
  • ورود روان آب به روستای زین آباد داراب
  • ضرورت احیای دوچرخه سواری در تهران
  • احداث ۸ واحد جدید مرغداری در شهرستان فنوج
  • تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟
  • شهرک نیروگاه خورشیدی در همدان ایجاد می‌شود