Web Analytics Made Easy - Statcounter

ثبت‌نام دانش‌آموزان مهاجر افغانستانی از امروز در مدارس دولتی جمهوری اسلامی ایران کلید خورد و دارندگان مدارک اقامتی معتبر با مراجعه به مدارس می‌توانند ثبت‌نام کرده و همچنین گروه اول فاقدین مدرک از امروز به دفاتر کفالت مراجعه کنند.

خبرنگار حوزه مهاجرین، خبرگزاری تسنیم: صدور برگه حمایت تحصیلی ویژه اتباع افغانستانی فاقدمدرک در راستای اجرای فرمان تاریخی رهبر معظم انقلاب از امروز در دفاتر کفالت آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس اطلاعیه اداره‌کل اتباع خراسان رضوی دانش‌آموزان دارای مدرک معتبر اقامتی بدون نیاز به مراجعه به دفاتر کفالت می‌توانند جهت ثبت‌نام در مدارس اقدام کنند اما در مورد مهاجرین فاقد مدرک معتبر اقامتی تمهیداتی اندیشیده شده که جهت ثبت‌نام این افراد در چند گروه تعریف شده اند.

مهاجرین فاقد مدرککه در طرح سرشماری غیرمجازین شرکت کرده‌اند نیز می‌توانند از امروز با مراجعه به دفاتر کفالت جهت اخذ برگه ویژه حمایت تحصیلی اقدام کنندکه این گروه شامل چهار زیرگروهمی‌شود، یک قسمت کسانی که زن، ایرانی و مرد و فرزندان خارجی بوده و مدرک اقامتی معتبر نداشته‌اند، دوم والدین دانش‌آموزانی که در طرح سرشماری شرکت کرده بودند، سوم کسانی که زن یا مرددارای کارت آمایش بوده و دیگری فاقد کارت و چهارم کسانی که دارای گذرنامه خانواری با روادید منتفی (روادیدی که آخرین اعتبار آنها 31 خرداد 95) بوده است، این گروه‌ها از امروزبا مراجعه به دفاتر کفالت برگه سنجش سلامت اخذ تا برگه حمایت جهت ثبت‌نام به مدارس برای آنها صادر شود که مهلت مراجعه برای این گروه از امروزتا 31 تیر ماه به مدت دو هفته است.

گروه دیگر افراد فاقد مدرکشامل مهاجرینی است که کلا غیرمجاز بوده و تا به حال در هیچ طرحی شرکت نکرده‌اند و فرزند مدرسه‌ای دارند، افراد شامل این گروه نیز می‌توانند از 20 تیرماه به مدت 10 روز به دفاتر کفالت مراجعه کنند، تفاوت این گروه با گروه قبل این بوده که سرشماری‌شدگان گروه قبل با مراجعه به همان دفاتر کفالت که پیش از این در آنجا سرشماری شده‌اند، می‌توانند بدون پُر کردن پرسشنامه و مراحل اولیه برگه حمایت تحصیلی و سنجش سلامت را اخذ کنند اما این گروه به دلیل اینکه تابحال در هیچ طرحی شرکت نکرده‌اند با مراجعه به هر شعبه دفاتر کفالت در ابتدا نوبت‌دهی شده و سپس مشخص می‌شود در چه تاریخی و به کدام دفتر کفالت جهت اخذ برگه حمایت تحصیلی و سنجش سلامت مراجعه کنند.

انتهای پیام/.

ما را در تلگرام، فیسبوک و توئیتر دنبال کنید.

R36461/P36461/S8,87,91/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۶۱۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی از امروز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، ثبت‌نام کتاب‌های درسی پایه‌های تحصیلی آمادگی ۲ (استثنائی)، اول ۲ (استثنائی)، اول ۳ (استثنائی)، اول تکمیلی (استثنائی)، دوم تا ششم، هشتم و نهم، یازدهم و دوازدهم  امروز آغاز  شد. ثبت سفارش و توزیع کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ تمامی دوره‌های تحصیلی از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir یا سامانه irtextbook.ir و برابر جدول تقویم زمانی زیر انجام می‌شود. لازم است مدارس ضمن اطلاع رسانی به دانش‌آموزان به شرح جدول تقویم زمانی زیر نسبت به ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ بر فرض قبولی دانش‌آموز در سال تحصیلی جاری اقدام کنند. در صورت عدم موفقیت دانش آموز در پایه فعلی در زمان اصلاح سفارش امکان تغییر پایه وجود خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • بعضی استان‌ها مدرسه اوتیسم ندارند/ نحوه استخدام معلم در مدارس اوتیسم
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد 
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش آموزان
  • ثبت سفارش کتب درسی دانش‌آموزان در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای این پایه‌ها آغاز شد | دانش آموزان به این سایت مراجعه کنند
  • معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی از امروز
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی از فردا
  • ۵ اردیبهشت؛ آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید