Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بولتن نیوز»
2024-05-02@00:26:02 GMT

مشخصات پژو ۵۰۸ ایران‌خودرو + گزارش تصویری

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۹۶۱۷۷۴

به گزارش بولتن نیوز، سدان‌های سایز متوسط یکی از محبوب‌ترین کلاس‌های خودرویی هستند که البته انواع توانمندی از برند‌های مختلف در این کلاس حضور دارند. این دسته از خودروها علاوه بر فضای داخلی مناسب، ازموتور با توان کافی و امکانات رفاهی خوبی بهره می‌برند که بدین ترتیب نیاز‌های عموم خانواده‌ها را تأمین خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پژو ۵۰۸ جدید جی‌تی لاین، استایلی جسورانه دارد که به آن ظاهری به‌روز و مدرن می‌بخشد. جلوپنجره این خودرو دارای خطوط عمودی و افقی زیبایی از جنس کروم است که نشان شیر پژو را بر پیشانی دارد. همچنین کاپوت خودرو دارای خطوط افقی است که ظاهری قدرتمند را نمایش می‌دهد. به‌علاوه سپر عقب پژو ۵۰۸ جدید جی تی لاین حسی اصیل به آن می‌دهد.

نشان GT-LINE را می‌توان روی جلوپنجره، بال چپ و پشت خودرو مشاهده نمود که همراه با رینگ‌های آلومینیومی ۱۸ اینچی و اگزوز دوگانه، شمایل بی‌نظیر پژو ۵۰۸ جدید جی تی لاین را تکمیل می‌کنند.

هنگامی‌که پشت فرمان پژو ۵۰۸ جدید جی‌تی لاین می‌نشینید، تخصص پژو را در هندلینگ بی‌نظیر خودرو حس خواهید کرد. بدنه، شاسی، سیستم تعلیق، فرمان و تایرها، با موتور توربوی THP با قدرت ۱۶۳ اسب بخار که دارای استاندارد Euro۵ است، ترکیب‌شده‌اند و با گیربکس شش سرعته اتوماتیک و شیفتر پشت فرمان، تجربه رانندگی لذت بخشی را به ارمغان می‌آورند.

فناوری توربو THP، قدرت بیشتری را در دور موتور پایین (۲۴۰ نیوتن متر در دور موتور ۱۴۰۰) تولید می‌کند تا شما امکان رانندگی راحت، کم‌مصرف و تندوتیز را هم‌زمان در اختیار داشته باشید.

تمامی جزئیات برای آسایش بیشتر در رانندگی طراحی‌شده‌اند. نمایشگر هدآپ، سیستم استارت بدون کلید (keyless)، ترمزدستی برقی، سیستم تشخیص نقطه کور و مانیتور لمسی بزرگ ۷ اینچی همراه با سیستم چندرسانه‌ای، رانندگی را برای شما آسان‌تر نموده و همچنین، بالاترین سطح امنیت در جاده را تضمین می‌کند.

داخل اتاق پژو ۵۰۸ جدید جی تی لاین، کیفیت قطعات، توجه و تمرکز بر جزییات و طراحی را حس می‌کنید که هنرمندانه اجزا را کنار هم چیده است تا علاوه بر زیبایی چشم‌نواز خطوط و زوایا، راحتی سرنشین را حداکثر کند. صندلی ماساژور دار با مرغوب‌ترین نوع چرم ناپا ترامونتان و دوخت قرمز طراحی‌شده است و دارای گرم‌کن و پشتی قابل تنظیم است. دوخت قرمز بر روی کف‌پوش خودرو و همچنین بر روی چرم اهرم دنده‌اتوماتیک هماهنگی خارق‌العاده‌ای را در جزئیات ارائه می‌کند.

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۶۱۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکمل های بهبود کیفیت سوخت، به خودروها آسیب می زند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، دستورانی افزود: طبق ارزیابی های فنی سازمان ملی استاندارد ایران و اعلام وزارت نفت، سوخت تحویلی به جایگاه‌های کشور منطبق بر استانداردهای مصوب است و استفاده از مکمل های بهبود کیفیت سوخت خودرو مجاز نمی باشد.


وی گفت: بنا به گزارش سازمان ملی استاندارد ایران، استاندارد ملی و بین المللی در خصوص مواد افزودنی به سوخت با عنوان مکمل سوخت (After Market) و یا عناوین دیگر وجود ندارد و این مکمل ها تحت نظارت استاندارد نیست.


مدیرکل استاندارد خراسان جنوبی با اشاره به اینکه استفاده از این فرآورده‌ها منجر به آسیب دیدگی خودرو می شود، بر عدم استفاده از این دسته از محصولات تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • خودرو کی ام سی KMC T9 + مشخصات، تصاویر و قیمت جک T9 پیکاپ
  • مکمل های بهبود کیفیت سوخت، به خودروها آسیب می زند
  • تعیین مشخصات خودرو برقی مناسب ناوگان تاکسیرانی
  • مشخصات خودرو برقی مناسب ناوگان تاکسیرانی تعیین شد
  • نخستین گواهینامه تایید نوع و تطابق تولید خودرو در قزوین صادر شد
  • آپشن جدید خودرو‌های آمریکا
  • هزینه گران مقابله با پهپادهای ایران روی دست آمریکا | تصویر و مشخصات سلاح های موشکی و لیزری
  • سیستم‌های صوتی XTRIM VX | تجربه حضور در یک کنسرت اختصاصی
  • هم زمان با حضور شرکت جک در نمایشگاه خودرو پکن: 2 خودرو جدید کرمان موتور که امسال وارد بازار ایران می شوند مشخص شدند (+عکس ،اسامی و مشخصات)
  • اعلام مشخصات تاکسی‌های برقی/ سقف تعداد تاکسی‌های برقی متناسب با زیرساخت شهر‌ها