Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-06@02:24:36 GMT

«با صبح»، توان جذب سلیقه‌های مخاطب را دارد

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۹۶۱۸۸۳

«با صبح»، توان جذب سلیقه‌های مخاطب را دارد

به گزارش ایلنا،مسعود فروتن با بیان اینکه «با صبح» به صورت یک مجله صبحگاهی از شبکه دو سیما ارائه می‌شود؛ اظهار داشت: این برنامه بخش‌های متنوعی دارد که می‌تواند سلیقه‌های مختلفی از بینندگان را با خود همراه کند. در «با صبح» اخبار روز در حوزه‌های مختلف دنبال می‌شود، در صفحه پزشکی با توجه به تخصص‌های مختلف علم طب به بحث‌های پزشکی پرداخته می‌شود، عکس‌ها و ویدئوهای ارسالی بینندگان پخش می‌شود و مهمان‌های مختلفی برنامه را همراهی می‌کنند که با توجه به ریتم پرسرعت آن امیدواریم موفق بوده باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجری و کارگردان برنامه تلویزیونی «یادگاری» همچنین اضافه کرد: من هم سعی می‌کنم اجرای سریع تری در برنامه صبحگاهی «با صبح» داشته باشم تا برنامه‌ای سرحال و با نشاط روانه آنتن شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های گفت‌و‌گو محور باید جذابیت لازم را داشته باشند تا مخاطب را با خود همراه کنند، گفت: نباید اجازه داد گفت‌و‌گو یکنواخت و خسته کننده شود. می‌توان با ایجاد میان برنامه و فضاهای مختلف ریتمی جدید و شکلی متنوعی به برنامه داد تا از دلزدگی در مخاطب به میزان قابل توجهی کاسته شود.

مسعود فروتن در حال حاضر اجرای برنامه رادیویی «یار مهربان» با محوریت کتابخوانی و معرفی تازه‌های نشر، اجرای برنامه‌ای عصرگاهی در شبکه گفت‌و‌گو، خوانش کتاب‌های صوتی مختلف از جمله کتاب «زندگی نزیسته‌ات را زندگی کن» و نگارش یک داستان بلند را در دست دارد.

گفتنی است برنامه صبحگاهی با صبح» با هدف ایجاد شور و نشاط صبحگاهی تهیه شده به صورت زنده پخش می‌شود. آغاز یک روز پرانرژی، تاثیر سحرخیزی در بخش‌های مختلف زندگی در کنار ایجاد حس پویایی و تحرک از هدف هاییست که این برنامه صبحگاهی در پی رسیدن به آن است.

برنامه «با صبح» کاری است از گروه اجتماعی فرهنگی شبکه دو به تهیه کنندگی جعفر فرید‌زاده که از شنبه تا چهارشنبه ساعت7:00صبح از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۶۱۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه همخوانی قرآن در بنا‌های تاریخی قزوین

علیرضا خزائلی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین گفت: گروه همخوانی قرآن مدرسه علمیه دارالسلام به منظور انس بیشتر مخاطبان با آیات قرآن و آشنایی با مفاهیم بلند آن و ورود این کتاب آسمانی به عرصه‌های مختلف زندگی از سال ۹۶ فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد.

وی با بیان اینکه این گروه ۲۲۰ نفره همگی از طلاب نوجوان و جوان هستند که آیات کلام الله مجید را همخوانی کردند، ادامه داد: این برنامه پیرو تاکید معاون محترم امور عمرانی استاندار و دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، با مشارکت اداره کل اوقاف و امورخیریه استان برنامه ریزی و اجرایی شد.

این مسئول گفت: این گروه به مدت ۲ روز در قزوین اقامت داشتند و در تعدادی از بنا‌های تاریخی شهر قزوین شامل دولتخانه صفوی، آستان مقدس امامزاده‌حسین (ع) و گلزار شهدای قزوین، کاروانسرای سعدالسلطنه، مسجدالنبی (ع)، حسینیه امینی‌ها و مدرسه علمیه صالحیه برنامه خود را تولید و ضبط کردند.

خزائلی به پخش این برنامه قبل از اذان مغرب از شبکه یک سیما اشاره کرد و گفت: تاکنون ۲۸ اثر فاخر تلویزیونی از این گروه تولید و در شبکه‌های مختلف تلویزیونی پخش شده که مورد توجه و تقدیر مقام معظم رهبری نیز قرار گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • نگاهی به مسایل اقتصادی کشور، در برنامه گفتگوی اقتصادی
  • اجرای برنامه همخوانی قرآن در بنا‌های تاریخی قزوین
  • برنامه تلویزیونی «امتداد» آماده نمایش شد/ بررسی فلسفی حوزه‌های مختلف فرهنگ عامه 
  • تبلیغات گل درشت در تلویزیون، سینما و شبکه نمایش خانگی به مرز فاجعه رسیده است/ تلویزیون شفاف‌سازی کند
  • ورزش صبحگاهی در شهر تویسرکان
  • تأثیر توسعه شبکه‌ های حمل و نقل جاده‌ ای بر رونق اقتصادی ایران
  • سریال‌های جدید تلویزیون/ از بدل علی مشهدی تا نمایش توان علمی کشور
  • همه آحاد جامعه به نوعی مخاطب دستگاه تعلیم و تربیت و وامدار معلمان هستند
  • شهرداری قزوین نگاه سلیقه‌ای نداشته باشد
  • «تهران ۲۰» به مطالبات مردم نزدیک‌تر می‌شود