Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین شهردار در ستاد مشهد 2017گفت: مشهد باید به یک مرکز تعاملات و تبادلات بین‌المللی تبدیل شود. 

علی اصغر عنابستانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه عکاسان خبری در خصوص ارزیابی خود از این نمایشگاه اظهارکرد: اصولا هنر همیشه مورد توجه و جذاب بوده است به ویژه اگر از قاب عکاسی به آن بپردازیم و معمولا عکاسی جزء هنرهای ویژه محسوب می‎شود و همچنین تاثیر خود را بر روی مخاطب می‌گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در اینجا استفاده از تجلی هنر برای معرفی مشهد و آن هم وقایع و رخدادهای آن مدنظر است و این مورد بسیار حائز اهمیت است.

جانشین شهردار در ستاد مشهد 2017 با اشاره به اینکه سال 2017 مشهد پایتخت فرهنگی جهان اسلام نام دارد و وقایع مختلفی و همچنین اتفاقات بین‌المللی خوبی در این شهر رخ می‌دهد مطرح کرد: قاعدتا عکاسی و ارائه هنرمندانه این وقایع به دنیا می‌تواند تاثیر بسیار مثبتی برای تثبیت این عنوان پایتخت فرهنگی در جهان اسلام محسوب شود.

عنابستانی ادامه داد: ستاد شهری و دوستان ما در شهرداری مبنای کار را بر این اساس قراردادند که در سال 2017 مشهد در یک شرایطی قرار بگیرد که در حوزه‌های مختلف به عنوان برند در دنیای اسلام دیده و شناخته شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از مبناها بر این اساس است که مشهد تبدیل به مرکز تعاملات و تبادلات بین‌المللی شود، عنوان کرد: خصوصیات مشهد برای این موضوع قابل قبول بوده است و از ظرفیت‌های بسیار خوبی نیز برخوردار است که می‌تواند به مرکز تعاملات و تبادلات بین‌المللی تبدیل شود.

جانشین شهردار در ستاد شهری در خصوص فعالیت‌های انجام شده در مشهد 2017 بیان کرد: تلاش شده است که اجلاسیه‌های مختلفی را در مشهد در سطح بین‌المللی برگزار کنیم و از نیمه دوم سال گذشته که سال 2017 شروع شده است و قبل از آن ما برنامه برگزاری اجلاسیه «ایکاس» جاده ابریشم را با همکاری دانشگاه فردوسی داشتیم.

عنابستانی ادامه داد: بعد از آن، اجلاسیه «جوانان جهان اسلام» را نیز در دستور کار خود داشتیم و بعد از آن اجلاسیه «جامعه جهانی ایمن» در مشهد را داشتیم و بعد از آن اجلاسیه «شهرداران جهان اسلام» را در نظر گرفتیم و همچنین اجلاسیه بین‌المللی ارائه « آموزش الگوی قرآن کریم» به مدل مشهدی به جهان اسلام را داشتیم و بعد از آن مشارکت ویژه و فعالی را در برگزاری مجمع عمومی اتحادیه رادیو و تلوزیون جهان اسلام، در نظر گرفتیم.

وی در ادامه افزود: همه این موارد بر این هدف است که رفت و آمدهای بین‌المللی در مشهد شکل بگیرد و مشهد به برند آمد و شد بین‌المللی در دنیای اسلام تبدیل شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۶۲۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فلسطین به مسأله اول جهان تبدیل شده است

ایسنا/البرز نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: طوفان جنبش دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا و برخورد با آن، خط بطلانی بر حقوق بشر آمریکایی و عامل فروپاشی اندیشه استکبار جهانی بود.

آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی در خطبه‌های نماز جمعه (۱۴ اردیبهشت ماه) کرج با اشاره به اینکه فلسطین و غزه به مسأله اول جهان تبدیل شده است، بیان کرد: هر انسان آگاه و با وجدانی نسبت به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه سکوت نخواهد کرد و طوفان جنبش دانشجویی نمونه‌ای از بینش درست دانشجویان در جهان است و کسانی به میدان آمدند که از نخبگان و برگزیدگان علمی بودند.

وی ادامه داد: برخی در داخل کشور که با بهانه‌جویی‌های غیر واقعی برای کشور آشوب ایجاد می‌کردند، حالا در برابر این رفتارهای استکبار جهانی لب به سکوت بسته‌اند که جای تأسف دارد.

او با اشاره به اینکه شرکت در انتخابات همواره وظیفه‌ای ملی و شرعی بوده است، افزود: در مرحله دوم انتخابات، شهروندان کرجی با مشارکت پرشور می‌توانند نماینده‌ای قوی را با پشتوانه خوب مردمی راهی مجلس کنند.

حسینی همدانی تنها راه پیشرفت و توسعه هر کشوری را اعتماد به نخبگان جامعه و باور توانستن دانست و گفت: استکبار جهانی در ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۳۷۴ و با هدف ضربه زدن به جمهوری اسلامی، تحریم‌ها را آغاز کرد تا به خیال خام خود بتواند ایران اسلامی را با شدیدترین تحریم‌ها به انزوا و تسلیم بکشاند؛ ولی اعتماد ملی و خودباوری، ایران را در این تحریم‌ها سربلند کرد. در اردیبهشت ماه ۱۳۹۷ هم با خروج از برجام نتوانستند به اهداف شوم خود دست یابند.

امام جمعه کرج با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی در جهان به‌عنوان جنایتکار جنگی شناخته شده است، افزود: هر عدالت‌خواه و حق‌جویی در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی ساکت نخواهد ماند و باید علاوه بر این رژیم، تامین‌کنندگان مالی و اسلحه برای این غده سرطانی هم به‌عنوان جنایتکار جنگی شناخته شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • (تصاویر) اگر نقاشی کودکان واقعیت داشت جهان چه شکلی می‌شد؟
  • مالزی میزبان کنفرانس بین‌المللی «آموزش معاصر در جهان اسلام» است
  • امتیاز ویژه برنامه اعزام به خارج از کشور در «ایران هلث» اعطا می‌شود
  • امتیاز ویژه برنامه اعزام به خارج از کشور در «ایران هلث» اعطاء می‌شود
  • اعطای امتیاز ویژه به شرکت‌های برتر حاضر در «ایران هلث»
  • رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی معرفی شد
  • رییس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب شد
  • مالزی، میزبان کنفرانس بین‌المللی «آموزش معاصر در جهان اسلام»
  • دبی، میزبان بزرگ‌ترین پروژه‌های خاورمیانه
  • فلسطین به مسأله اول جهان تبدیل شده است