Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدان - رئیس پلیس راهور استان همدان گفت: امسال بیش از ۹ هزار خودرو به دلیل توقف در پیاده‌رو جریمه و ۳۰۰ دستگاه به پارکینگ منتقل شدند.

سرهنگ علی فکری در گفتگو با خبرنگار مهرگفت: از این هفته برخورد با موتورسیکلت‌هایی که به پیاده‌راه بوعلی وارد می‌شوند، تشدید می شود.

رئیس پلیس راهور استان همدان گفت: با پیاده راه شدن خیابان بوعلی ورود و عبور موتورسیکلت در آن ممنوع اعلام و سعی شده تا حد امکان این ممنوعیت ورود موتورسیکلت به پیاده راه توسط موانع فیزیکی انجام پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در برخی موارد به علت نقص در موانع فیزیکی، موتورسیکلت ها وارد پیاده راه بوعلی می شوند که بر خلاف قانون بوده و وظیفه پلیس راهور نیز برخورد با تخلفات رانندگی است، گفت: تردد موتورسیکلت در پیاده راه بوعلی و به صورت کلی پیاده روهای سطح شهر علاوه بر ایجاد مزاحمت برای شهروندان خطر بروز تصادفات را نیز افزایش می‌دهد.

وی افزود: موتورسیکلتهایی که در پیاده راه بوعلی حضور دارند چه در حال تردد و چه در حالت توقف به استناد ماده ۱۳ و ۲۰ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی به مدت یک هفته توقیف و در صورت تکرار تخلف مدت توقیف تا یک ماه افزایش خواهد یافت.

سرهنگ فکری مبلغ جریمه تردد در پیاده رو را ۶۵۰ هزار ریال و توقف در پیاده رو را ۴۰۰ هزار ریال اعلام کرد و ادامه داد: امسال در استان همدان بیش از ۹ هزار خودرو به دلیل توقف در پیاده‌رو جریمه و ۳۰۰ دستگاه به پارکینگ منتقل شدند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۶۲۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) آب‌گرفتگی پارکینگ و کارخانه مدیران خودرو در بم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   منبع: باشگاه خبرنگاران

دیگر خبرها

  • آب‌گرفتگی پارکینگ و کارخانه مدیران خودرو در بم
  • (ویدیو) آب‌گرفتگی پارکینگ و کارخانه مدیران خودرو در بم
  • هشدار رادان به روسای پلیس: در توقیف خودروی بی‌حجاب‌ها زدوبندی برای یدک‌کشی و پارکینگ ایجاد نشود
  • هشدار رادان به روسای پلیس: در توقیف خودروی بی‌حجاب‌ها زدوبندی برای یدک‌کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)
  • هشدار رادان به پلیس: در توقیف خودروی بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)
  • هشدار رادان به رؤسای پلیس: در توقیف خودرو بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود
  • هشدار مهم سردار رادان به رؤسای پلیس درباره توقیف خودروها
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • خودرو‌های متخلف طرح نور که راننده دارد با جرثقیل حمل نمی‌شود
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین