Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@21:48:43 GMT

کارگاه کمپین تبلیغاتی شاد باشیم

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۹۶۲۲۱۸

کارگاه کمپین تبلیغاتی شاد باشیم

کارگاه کمپین تبلیغاتی شاد باشیم با حضور ۶۰ هنرمند و طراح حرفه‌ای 14 تیر ماه آغاز به کار کرده و به مدت سه روز ادامه داشت.

به گزارش مشرق به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران کارگاه‌ ملی طراحی گرافیک و کاریکاتور شاد باشیم با موضوع دهه کرامت، در آستان مقدس حضرت معصومه(س)، در ادامه سلسله کارگاه های سازمان زیبا سازی در خصوص کمپین های فرهنگی، اینبار با موضوع دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه(س) تا ولادت حضرت رضا(ع) و همچنین بزرگداشت شاهچراغ در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارگاه پانزدهمین دوره از سری کارگاه های برگزار شده سازمان زیباسازی با موضوعات مختلف فرهنگی و هنری است که از دوسال پیش تا کنون شروع شده و آخرین کارگاه با عنوان کمپین تبلیغاتی شاد باشیم با همکاری سازمان اوقاف و امور خیریه و تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) انجام شده است.

در این کارگارگاه بالغ بر ۲۵۰رزومه به دبیرخانه ارسال شد، که از این تعداد ۶۰رزومه مورد تایید هیئت داوران قرار گرفت و برای شرکت در کارگاه از این افراد دعوت به عمل آمد.

محتوای کارگاه ها با توجه به دهه کرامت، ولادت حضرت رضا(ع)، ولادت حضرت معصومه(س) و بزرگداشت حضرت شاه چراغ، به بیانات حضرت رضا(ع) اختصاص پیدا کرده است؛ در این کارگاه‌ها از تمامی طراحان گرافیک و کاریکاتوریست های حرفه ای سراسر کشور دعوت شده است.

آثار برتر این شرکت کنندگان توسط اساتیدی همچون مصطفی اسداللهی، مسعودشجاعی طباطبایی، حسن موسی زاده و محمدرضا دوست محمدی انتخاب و جهت اکران در سازه های شهری بهره برداری خواهد شد.

کارگاه ملی طراحی گرافیک و کاریکاتور دهه کرامت به مناسب سالروز میلاد مسعود حضرت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) و همچنین بزرگداشت حضرت احمدبن موسی(ع) از ۱۴تا ۱۶تیرماه در شهر مقدس قم درحال برگزاری است.

آثار منتخب کمپین ۲۸تیرماه در سازه‌های تبلیغاتی کشور اکران می‌شود

علاوه بر این آثار منتخب کمپین شاد باشیم ویژه دهه کرامت، از 28 تیرماه در سازه های تبلیغاتی کشور اکران می شود. این آثار همزمان با دهه کرامت، با مضامین ویژه ولادت با سعادت حضرت امام رضا علیه السلام و حضرت معصومه سلام الله علیه و همچنین بزرگداشت شاهچراغ علیه السلام، بر روی سازه های فرهنگی شهر تهران و سایر نقاط کشور اکران می‌شود. افراد شرکت کننده در این کمپین به دنبال تهیه محتوا برای دهه کرامت و تکریم بانوی کریمه اهل بیت(ع) هستند.

اهدای سنگ مطهر مزار حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها به شرکت کنندگاه

در بازدید کلانتری، رئیس اداره روابط عمومی و تشریفات آستان حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها از این کارگاه از اهدا سنگ مطهر مزار حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها به حاضرین در کارگاه کمپین شاد باشیم خبرداد و گفت: در بازدیدی که از این کمپین داشتیم جمعی از خادمین آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها با اهدای سنگ مزار حرم و همچنین تسبیح متبرک به همراه زیارتنامه و نمک متبرک آستان، از شرکت کنندگان تقدیر کردند.

کلانتری با اشاره به اینکه همزمان با سومین روز از برگزاری کارگاه کمپین شاد باشیم که به مناسبت دهه کرامت و با موضوع ولادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و میلاد حضرت امام رضا علیه السلام برگزار شده است، ادامه داد: اقدام سازمان زیباسازی در این زمینه ستودنی است.

دراین بازدید حجت الاسلام و المسلمین صبایی مقدم رئیس اداره مراسم و محافل آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها با اشاره به اینکه فعالیت های شرکت کنندگان در این کمپین با خدمت خادمان حرم و افرادی که جانشان را در راه اهداف اهل بیت علیه السلام داده اند، برابری می کند، گفت: فعالیت شرکت کنندگان در این کمپین قطعا تاثیرگذاری بسیاری در ترویج و تبلیغ سختان و فرمایشات اهل بیت(ع) دارد.

طرح ها بعد از داوری در سراسر کشور اکران خواهند شد

مسعود رحمتی، مدیر کل روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه ظهر روز 16 تیرماه از کارگاه کمپین شاد باشیم بازدید کرد. او در حاشیه بازدید از این کارگاه گفت: طرحهای این کمپین بعد از داوری همزمان با دهه کرامت در سراسر کشور اکران خواهند شد.

او با اشاره به اینکه کمپین شاد باشیم به مناسبت دهه کرامت و با موضوع ولادت با سعادت حضرت امام رضا علیه السلام و حضرت معصومه سلام الله علیها برگزاری شده است، ادامه داد: دیدار و گفت و گو با اساتید، طراحان و کاریکاتوریستها نشان می دهد روند فعالیت های کارگاه و طرحهای در حال انجام و همچنین نحوه برگزاری کارگاه از سوی سازمان زیباسازی به خوبی انجام شده است.

به گفته او بعد از انجام موفق کمپین سبک زندگی قرآنی در ماه مبارک رمضان بر آن شدیم تا این طرح را ادامه دهیم. از این رو با توجه به تشکیل ستاد مشترک دهه کرامت و همراهی و همکاری سازمان زیباسازی شهرداری تهران و تولیت آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها این فعالیت شکل گرفت.

رحمتی با تقدیر از اقدامات سازمان زیباسازی در برگزاری این کارگاه، گفت: موفقیتی که در برگزاری این کمپین ها دیده می شود به علت هم افزایی سازمان ها و دستگاه‌های فرهنگی کشور است؛ همین موارد باعث خواهد شد از موازی کاری و اسراف در هزینه ها در فعالیت های فرهنگی و مذهبی به حد چشمگیری کاسته شود.

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۶۲۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی: تحت تأثیر هیاهوی سیاسی و تبلیغاتی بانیان شرایط موجود در منطقه و جهان قرار نمی‌گیریم

به گزارش خبرآنلاین، ناصر کنعانی در یک موضع گیری رسانه‌ای تصریح کرد: جای تأسف است که مدعیان و منادیان حقوق و موازین بین‌المللی در قبال حمله اخیر به مقر دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در دمشق توسط رژیم صهیونیستی که نقض فاحش مفاد منشور ملل متحد و کنوانسیون‌های بین‌المللی محسوب می‌شود، موضع منفعلانه و تشویق کننده برای رژیمِ متجاوز اختیار کردند و در ادامه نیز اقدام مشروع و پاسخ متناسب و بازدارنده جمهوری اسلامی ایران علیه مبدأ تجاوز مسلحانه را محکوم کردند!

وی خاطرنشان کرد: ابراز نگرانی برای صلح و ثبات امنیت در منطقه و جهان از سوی دولت‌هایی مثل آمریکا و چند کشور اروپایی که در طول بیش از نیم قرن گذشته بانی و حامی بزرگترین جنگها و اشغالگری‌ها و ناامنی‌ها در منطقه غرب آسیا بوده‌اند و رژیم اشغالگر، آپارتاید و جنایتکار اسرائیل را مافوق همه قوانین و قطعنامه‌های بین‌المللی تحت حمایت و مصونیت قرار داده‌اند، مضحک است.

کنعانی تصریح کرد: شایسته بود سران اتحادیه اروپا و اعضای گروه هفت به جای حمایت کور از رژیم صهیونیستی، ضمن قدردانی از جمهوری اسلامی ایران به دلیل اقدام متناسب و مشروع در تنبیه متجاوز، دست از حمایت از رژیمی که تهدید کننده صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی است، بردارند و با مردم مظلوم فلسطین و خانواده‌های بیش از یکصد هزار شهید، مجروح و مفقود فلسطینی بعنوان قربانی شش ماه نسل‌کُشی و جنایات رژیم اسرائیل در نوار غزه و کرانه غربی فلسطین ابراز همدردی و همبستگی می‌کردند.

سخنگوی وزارت امور خارجه خاطرنشان ساخت: مقامات اروپا و کشورهای عضو گروه هفت به خوبی می‌دانند که ریشه اصلی بحران و بی‌ثباتی در غرب آسیا و البته در مقیاسی وسیع‌تر در جهان، اشغال فلسطین و جنایات رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی طی چندین دهه و محروم کردن مردم مظلوم فلسطین از حقوق اولیه و مسلّم خویش است و تردیدی نیست که چشم بستن بر حقایق آشکار و اتهام زنی‌های بی پایه به دیگران توسط آمریکا و اروپا، مشکلی را از امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی حل نخواهد کرد.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی افزود: اگر آمریکا و اتحادیه اروپا و کشورهای عضو گروه هفت واقعا به دنبال ثبات و آرامش پایدار در غرب آسیا و دریای سرخ هستند، به جای اتهام‌زنی به دیگران، باید در مقابل تجاوزات و گردن کشی‌های رژیم صهیونیستی بایستند. بدیهی است تا زمانیکه اراده‌ای برای توقف جنایات رژیم اسرائیل و نقض فاحش مقررات بین‌المللی توسط صهیونیست‌ها نباشد، چشم انداز روشنی در مسیر صلح پایدار در منطقه و جهان متصور نیست و مسئول تداوم بی‌ثباتیها و ناامنی‌ها نیز کسی غیر از رژیم صهیونیستی و حامیان و مشوقان این رژیم نبوده و نخواهند بود.

سخنگوی وزارت خارجه تاکید کرد :دولت و قوای مسلح جمهوری اسلامی ایران در عین تداوم مسئولیت پذیری نسبت به‌ صلح و امنیت منطقه‌ای و جهانی و پایبندی به قوانین و مقررات بین‌المللی، در دفاع از امنیت و منافع ملی و پاسخ قاطع، پشیمان کننده و بازدارنده به متجاوزان ذره‌ای تردید نخواهند کرد و تحت تأثیر هیاهوی سیاسی و تبلیغاتی بانیان شرایط موجود در منطقه و جهان قرار نمی‌گیرند.

310310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896811

دیگر خبرها

  • آغاز برنامه‌ها برای برگزاری جشن‌های دهه کرامت در کشور
  • کنعانی: تحت تأثیر هیاهوی سیاسی و تبلیغاتی بانیان شرایط موجود در منطقه و جهان قرار نمی‌گیریم
  • حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع)، مصادیق بارز کرامت
  • آغاز برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری جشن‌های دهه کرامت سال ۱۴۰۳ از مشهد مقدس
  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت در تهران
  • رئیسی: ۸۴۰۰ کارخانه و کارگاه نیمه‌راکد و راکد در سراسر کشور احیا شدند
  • معصومه باقری نخستین بانوی ایرانی قضاوت کننده در المپیک پاریس
  • نمایشگاه گروهی «وعده صادق» با محوریت «کودک، جنگ، غزه» در فرهنگسرای اندیشه
  • نوستالوژی؛ تیزر تبلیغاتی با حضور لیونل مسی و کوبی برایانت
  • قضاوت داور بانوی تکواندو در المپیک ۲۰۲۴ پاریس