Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین؛ اسداله درویش امیری در اجلاس معاونین بهداشت دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی کشور در زنجان، آموزش عالی را از مهم ترین شاخص های توسعه استان برشمرد و افزود: آموزش عالی در استان زنجان از جایگاه ممتازی برخوردار است و وجود دانشگاه تحصیلات تکمیلی و دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان در کنار دانشگاه زنجان ظرفیت این بخش استان را در سطح کشور توسعه داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار زنجان از وجود ۶۵ هزار دانشجو در استان زنجان خبر داد و اظهار کرد: ۳ هزار و ۵۰۰ عضو هیات علمی در دانشگاه های استان فعالیت دارند و ظرفیت های خوبی در بخش برق، الکترونیک و آی تی استان وجود دارد، به گونه ای که استان در شمال غرب کشور، قطب اصلی این بخش است.
درویش امیری افزود: در سال های ۶۷ و ۶۸ دانشگاه علوم‌ پزشکی در استان زنجان پایه گذاری شد و با اینکه جزو دانشگاه‌ های جوان در بین دانشگاه‌ های علوم‌ پزشکی کشور بوده؛ اما با تلاش جامعه پزشکی استان هم اینک جزو دانشگاه های تیپ یک کشور و محل دبیرخانه منطقه ۶ کلان دانشگاه های علوم پزشکی محسوب می شود.
مقام عالی اجرایی استان، با بیان اینکه تجهیزات و استانداردهای دانشگاه علوم پزشکی به‌روز و استاندارد است، یادآور شد: تیم مدیریتی این دانشگاه توانسته اقدامات بزرگی را در حوزه بهداشت و درمان استان محقق کند که یکی از گام های مهم آن، در بخش بهداشتی و ایجاد مراکز مختلف بهداشتی و درمانی بوده است.
وی به مبادله تفاهم نامه سه جانبه برای ساخت ۲۲۶ پایگاه و مرکز بهداشتی-درمانی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: این میزان پروژه در هشت شهرستان استان در حال اجرا بوده و برخی از آن ها نیز به اتمام رسیده که مردم از آن خدمات استفاده می کنند.
درویش امیری خدمات دولت به ویژه در حوزه بهداشت و درمان را مطلوب دانست و تاکید کرد: با تلاش های دولت، امروز بیش از ۱۰ میلیون ایرانی در سال، مشمول خدمات بهداشتی و درمانی هستند و ارائه این خدمات از اقدامات بزرگ دولت تدبیر و امید محسوب می شود.
درویش امیری از مسئولان وزارت بهداشت و درمان خواست تا در احداث و تکمیل بیمارستان در شهرستان های خرمدره و خدابنده مساعدت و همکاری لازم را داشته باشند.

46

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۶۲۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چارت سازمانی مرکز بهداشت گلشن تصویب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، علی نویدیان در این خصوص، افزود: ابلاغ چارت سازمانی مرکز بهداشت شهرستان تازه تأسیس گلشن پس از ماه‌ها تلاش و پی گیری توسط دانشگاه علوم پزشکی زاهدان انجام شد.

وی ادامه داد: چارت سازمانی مرکز بهداشت گلشن، مهمترین کار زیربنایی حوزه سلامت در شهرستان گلشن است که باعث ایجاد و راه اندازی واحدهای مختلف بهداشتی و درمانی خواهد شد.

وی ضمن ابراز خرسندی از تصویب چارت سازمانی مرکز بهداشت گلشن در نقشه سلامت کشور گفت: تصویب این چارت علی رغم جذب اعتبارات اختصاصی برای این مرکز بهداشت، منجر به اختصاص ردیف استخدامی خواهد شد.

نویدیان ابراز امیدواری کرد که با فعالیت مرکز بهداشت گلشن، زمینه رشد و تعالی بهداشت و درمان آن منطقه را شاهد باشیم.

کد خبر 6095461

دیگر خبرها

  • چارت سازمانی مرکز بهداشت گلشن تصویب شد
  • کشف لوازم آرایشی و بهداشتی غیر مجاز در کاشان
  • کشف بیش از دو هزار کالای آرایشی و بهداشتی تقلبی در فروردین ماه
  • مبادله ۴۰ تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری فارس و هیئت‌های خارجی
  • مبادله بیش از ۴۰ تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری بین استان فارس و هیات‌های خارجی
  • کشف و ضبط ۱۲۰۰ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی غیرمجاز در کاشان
  • یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط‌ جنین در یزد
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد
  • رشد ۴۶ درصدی ساخت خوابگاه‌های متاهلی در دانشگاه‌های علوم پزشکی