Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی صفایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز، از برقراری پرواز تبریز ـ هامبورگ ـ تبریز در آینده نزدیک از فرودگاه تبریز خبرداد و اظهار کرد: در پی درخواست‌های مکرر مردمی و تشکیل جلسات متعدد با شرکت هواپیمایی قشم ایر، مقدمات انجام این پرواز محیا شده و به‌زودی شاهد انجام آن از فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این پرواز میتواند پلی میان تبریز و اروپا باشد که براساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته با هواپیمای A 319 انجام خواهد شد.

صفایی در تشریح روند هماهنگی‌ها و جلسات انجام شده برای این پرواز گفت: برنامه‌ریزی برای انجام پرواز تبریز ـ هامبورگ ـ تبریز از حدود 6 ماه قبل توسط شرکت هواپیمایی قشم ایر آغاز شد و با توجه به فراهم بودن زیرساخت‌های فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز، انجام آن در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به همکاری شهرداری تبریز برای تحقق این امر اظهار داشت: با توجه به انتخاب شهر تبریز به عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام در سال 2018، نشست‌ها و جلسات متعددی با حضور شهردار کلانشهر تبریز و مسؤولان استانی همچنین فعالان حوزه گردشگری در این زمینه انجام گرفت که برقرای این پرواز می‌تواند نقطه عطفی در این راستا باشد.

هم‌اکنون از فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز پروازهای متعدد خارجی به مسیرهای استانبول ،ازمیر، اسپارتا ، آدنا، نجف، بغداد و پروازهای داخلی به مسیرهای تهران، مشهد، اصفهان، اهواز، شیراز، بندرعباس، عسلویه، کیش و کرمان برقرار است.

انتهای پیام/خ

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۶۲۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پروازهای حج تمتع فرودگاه ارومیه از ۱۸ خرداد

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌غربی از آغاز پروازهای حج تمتع فرودگاه ارومیه از هجدهم خرداد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های استان، محمدعلی نائل قراملکی با اشاره به پروازهای حج اظهار کرد: نخستین پرواز مربوط به حج تمتع امسال از فرودگاه بین‌المللی شهید باکری ارومیه روز هجدهم خرداد انجام خواهد شد.

وی افزود: عملیات رفت زائران از هجدهم تا بیست‌ویکم خرداد صورت خواهد گرفت.

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌غربی گفت: در این چهار روز ۱۹۲۰ نفر در قالب ۱۵ کاروان توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به فرودگاه جده منتقل خواهند شد.

قراملکی تاکید کرد: تمهیدات لازم برای حضور زائران و همچنین همراهان آنها اندیشیده شده است و امیدواریم با این تمهیدات مشکلی در روزهای بدرقه حجاج در فرودگاه شهید باکری ارومیه نداشته باشیم.

کد خبر 751280

دیگر خبرها

  • آغاز پروازهای حج تمتع فرودگاه ارومیه از ۱۸ خرداد
  • کشف بیش از ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز
  • احزاب آذربایجان‌ شرقی لیست‌های انتخاباتی خود را اعلام کردند
  • بازگشت ۱۵۰۰ حاجی از خانه خدا
  • بازگشت 1500 حاجی از خانه خدا
  • ۱۵۰۰ زائر عمره‌گزار وارد کشور شدند
  • ۱۵۰۰ زائر عمره‌گزار وارد کشور شدند           
  • ۱۵۰۰ عمره‌گزار ایرانی از فرودگاه جده بازگشتند
  • بازگشت عمره گزاران یزدی به استان
  • شلیک‌های هوایی پرواز‌های خرم آباد را لغو کرد