Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون شطرنج گفت: مسابقات بین‌المللی شطرنج اردبیل جام شاه اسماعیل صفوی به صورت سالانه برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، مهرداد پهلوان‌زاده پیش از ظهر امروز در دیدار با استاندار اردبیل اظهار داشت: براساس هماهنگی‌های انجام شده و توافقات انجام شده با مسئولان استانی در اردبیلمسابقات بین‌المللی شطرنج اردبیل جام شاه اسماعیل صفوی در این استانبرگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر این اساس مسابقات بین‌المللی جام شاه اسماعیل صفوی در تقویم فدراسیون قرار گرفته و به صورت سالانه در استان اردبیل برگزار خواهد شد که زیرساخت‌های لازم برای برگزاری این مسابقات باید در این استان فراهم شده و نواقص و نارسایی‌های در این حوزه برطرف شود.

رئیس فدراسیون شطرنجبا اظهار رضایت از استعدادهای استان در شطرنج بیان کرد: اردبیل یکی از قطب‌های اصلی و مستعد برای شطرنج کشور خواهد بود که برای شکوفایی استعدادها در این استان باید برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شود که این امر مورد حمایت جدی قرار می‌گیرد.

استاندار اردبیل نیز در این نشست با ابراز رضایت از برگزاری مسابقات بین‌المللی فجر در اردبیل گفت: انتظار می‌رود روند میزبانی‌های بین‌المللی استان اردبیل از مسابقات ورزشی توسعه و گسترش یابد تا بتوانیم در زمینه توسعه ورزش و زیرساخت‌های آن در استان اقدامات اساسی را انجام دهیم.

مجید خدابخش تصریح کرد: اردبیل ظرفیت‌های بسیار بالایی در حوزه ورزش داشته و باید بتوانیم از این ظرفیت‌ها در راستای پرورش استعدادهای ورزشی در استان بهره‌برداری لازم را داشته و نوجوانان و جوانان را در سطح استان برای حضور در مسابقات مختلف ملی و بین‌المللی آماده‌سازی کنیم.

انتهای پیام/

R41374/P1357/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۶۳۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور هیات ایران در کنفرانس سالانه بین المجالس برای قدس در استانبول

هیات پارلمانی جمهوری اسلامی ایران به ریاست «مهدی زاهدی» در پنجمین کنفرانس سالانه بین المجالس برای قدس که با حضور ۸۰ هیات پارلمانی از قاره های مختلف در استانبول ترکیه در حال برگزاری است،شرکت کرد.

به گزارش ایسنا، نماینده جمهوری اسلامی ایران در این نشست، ضمن اشاره به جنایات وحشیانه و غیر قابل تصور رژیم جنایتکار صهیونیستی علیه مردم غزه و فلسطین، مکانیسم های غیر عادلانه  و تلاشهای مزورانه مدعیان حقوق بشر، دموکراسی و حامیان ارزشهای بین المللی غرب را به شدت مورد انتقاد قرار داد و اعلام کرد  که این اقدامات دولتهای غربی و در راس آن امریکا، یک رسوایی بزرگ برای بنیادهای فکری حقوق بشر ادعایی غرب و زوال سیاسی برای تمدنی است که الان نقاب آن برداشته شده و چهره واقعی خود را عریان ساخته و  موجب موج بیداری مردم غرب شده است که فلسفه وجودی تمدن غرب را با چالش جدی مواجه کرده است.

حضور هیات ایران در کنفرانس سالانه بین المجالس برای قدس در استانبول

نایب رئیس کمیته فلسطین در مجمع مجالس آسیایی در سخنرانی خود، خواستار ایجاد جبهه متحد دیپلماسی پارلمانی و اقدام عملی و واقعی جدی در حمایت از غزه  و محاکمه سران جنایتکار صهیونیستی در دادگاه های بین المللی با شدیدترین وجه و توقف فعالیتها و روابط  دیپلماتیک با رژیم صهیونیستی و تعطیلی سفارتخانه ها شد.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • دومی و ششمی تیم‌های ملی امید مردان و زنان در مسابقات شطرنج شهرهای آسیا
  • تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد
  • کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در اردبیل برگزار شد
  • ایران قهرمان کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل شد
  • گزارش تسنیم از مسابقات کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل + فیلم
  • حضور هیات ایران در کنفرانس سالانه بین المجالس برای قدس در استانبول
  • قهرمانی تیم ساوالان اردبیل در مسابقات لیگ برتر فوتسال استان
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • جایگاه شایسته اردبیل در کشتی فرنگی احیا شود