Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از کشف یک محموله لوازم یدکی خودرو به ارزش سه میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل ازصاحب نیوز؛فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از کشف یک محموله لوازم یدکی خودرو به ارزش سه میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ حمید امیرخانی گفت: ماموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده مشکوک و آن را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در بازرسی بعمل آمده مشخص شد محموله کامیون تعداد 671 کارتن انواع لوازم یدکی خودرو می باشد و راننده آن مدارک مثبته گمرکی لازم را ندارد.

سرهنگ امیرخانی با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان مربوطه سه میلیارد ریال اعلام شده است افزود:در این خصوص راننده دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا خاطر نشان کرد: قاچاق کالا به تولیدات داخلی کشور ضربه مستقیم می زند که از تمام مردم تقاضا می شود هر گونه اخبار در خصوص کالای قاچاق را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

توقیف بیش از ۲۰۰ کیلو گرم مواد افیونی در شهرضا
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از کشف مقدار 234 کیلو گرم مواد افیونی توسط ماموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا خبر داد.

سرهنگ جهانگیر کریمی گفت: ماموران انتظامی مستقر درایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودروهای عبوری از ایستگاه به یک کامیون کشنده دانگ فنگ مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو مقدار 234 کیلو گرم تریاک که به طرز حرفه ای در اتاق بار کامیون جاساز شده بود کشف شد.

معاون اجتماعی پلیس اصفهان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی شبانه روز در سرتاسر مرزهای جغرافیایی کشور عزیزمان با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد افیونی برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.

پرونده سارق حرفه ای اماکن خصوصی نجف آباد بسته شد
فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد از دستگیری یک سارق حرفه ای اماکن خصوصی وکشف بیش از 150میلیون ریال اموال مسروقه خبر داد.

سرهنگ محمدرضا خدادوست گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی در شهرستان نجف آباد بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود : ماموران پلیس آگاهی این شهرستان با راه اندازی گشت های آشکار و پنهان و انجام یکسری اقدامات خاص موفق شدند سارق را شناسایی و دستگیر کنند.

این مسئول انتظامی تصریح کرد: این سارق در بازجوئی های تخصصی بعمل آمده به سرقت 150 میلیون ریال اموال از اماکن خصوصی شهروندان اعتراف کرد.

سرهنگ خدادوست ادامه داد: در این خصوص پرونده تشکیل و متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد از شهروندان خواست: در صورت برخورد با هر گونه مورد مشکوک بلافاصله موضوع را از طریق تماس با تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

تخطی از سرعت مطمئنه یک کشته و یک مجروح برجای گذاشت
فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان از واژگون شدن یک دستگاه سواری پراید و فوت راننده و مجروحیت فرد دیگری خبر داد.

سرهنگ حسین بساطی گفت : ماموران انتظامی شهرستان گلپایگان از انحراف یک سواری پراید و واژگونی آن مطلع که بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی افزود: متاسفانه در اثر این حادثه رانندگی راننده پراید فوت و یک عابر پیاده نیز مجروح شد.

این مسئول انتظامی بیان کرد: کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی علت وقوع این حادثه رانندگی را تخطی از سرعت مطمئنه و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه اعلام کرده اند.

کشف ۲۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در سمیرم

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم از کشف یک محموله لوازم خانگی قاچاق به ارزش 200 میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ غلامرضا براتی گفت: ماموران ایستگاه ایست و بازرسی حین کنترل خودروهای عبوری از ایستگاه به یک سواری پارس مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو تعداد 13 دستگاه انواع تلوزیون ال ای دی ، چهار دستگاه جارو برقی و سه دستگاه مخلوط کن برقی فاقد مدارک مثبته گمرکی کشف شد.

این مسئول انتظامی بیان کرد: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان مربوطه 200 میلیون ریال اعلام شده است .

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم در پایان با اشاره به دستگیری راننده و تحویل او به مراجع قضائی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با قاچاقچیان کالا برخورد قانونی می کند و از شهروندان خواست تا هر گونه مورد مشکوک را به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری عامل ایجاد مزاحمت در فضای مجازی
فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از دستگیری فردی که در فضای مجازی برای یکی از شهروندان مزاحمت ایجاد کرده بود خبر داد.

سرهنگ علی جعفری نژاد گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فرد ناشناسی از طریق یکی از نرم افزارهای فضای مجازی اقدام به انتشار تصاویر و درج مطالب توهین آمیز علیه او کرده است بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتا این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی های تخصصی در فضای مجازی توسط تیم کارشناسی متهم شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی دستگیر شد.

این مسئول انتظامی ادامه داد: متهم در بازجویی های پلیسی به بزه انتسابی معترف و انگیزه خود از این عمل مجرمانه را انتقام وخصومت شخصی از فرد شاکی عنوان کرد.

سرهنگ جعفری نژاد با اشاره به اینکه متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد به افرادی که اقدام به انتشار خلاف واقع و توهین آمیز نسبت به اشخاص در سایت ها و شبکه های مجازی می کنند هشدار داد و خاطرنشان کرد: طبق ماده 18 قانون جرائم رایانه ای هر کس بوسیله سامانه های رایانه ای یا مخابرات اکاذیبی را منتشر کند افزون بر اعاده حیثیت به حبس و جزای نقدی محکوم می شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۶۳۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ تن عسل فاقد مجوز کشف شد

سرهنگ مریمی فرمانده انتظامی شهرستان طبس گفت: مأموران یگان امداد شهرستان طبس هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در جاده‌ها به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از کامیون، مقدار ۱۰ هزار کیلوگرم عسل فاقد مجوز بهداشتی کشف شد که ارزش ریالی آن بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بیش از ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ مریمی بیان کرد: مأموران در این رابطه یک متهم را دستگیر کردند که متهم به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان طبس تصریح کرد: پلیس با افرادی که برای سوددهی بیشتر سلامت افراد جامعه را به خطر می‌اندازند، برخورد جدی خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • دستگیری عامل قمه کشی و شرارت در ایوان
  • کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه
  • رفع تصرف ۷۰۰ میلیارد ریال اراضی ملی در استهبان
  • کشف سکه‌های تاریخی از یک متهم در مسافرخانه ای در فسا
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان
  • ۱۰ تن عسل فاقد مجوز کشف شد