Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه شورای راهبردی اداره ورزش و جوانان شهرستان ری با موضوع غنی سازی اوقات فراغت برگزار گردید. به گزارش خبرگزاری صداوسیما ،در این جلسه که مجتبی جانعلی معاون مدیرکل و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری، محسن سبزعلی و نادر فلاح از پیشکسوتان ورزش ری، محمد سیانکی مجری ورزشی صدا و سیمای جمهوری اسلامی و معاونان ورزشی و جوانان اداره حضور داشتند در خصوص مسائل مختلف بحث و بررسی صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجتبی جانعلی در این جلسه اظهار داشت: بحث غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان با توجه به تعطیلی مدارس در تابستان در جهت رشد فکری و جسمی آنان بسیار حائز اهمیت می باشد.در سال گذشته جهت فعال سازی مدارس فوتبال بیش از 38 تیم فوتبال را تجهیز نمودیم و ان شا الله در سال جدید با اجرای برنامه های متنوع در جهت جذب بیشتر نوجوانان و جوانان پیش خواهیم رفت.رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری در خصوص افتتاحیه طرح اوقات بیان داشت: مراسم افتتاحیه طرح اوقات فراغت با حضور کلیه ادارات سطح شهرستان در یکی از پارک ها و با اجرای برنامه های ورزشی، جنگ شادی، سخنرانی توسط فرماندار محترم شهرستان برگزار خواهد شد،جشنواره های ورزشی مختص آقایان و بانوان در تابستان، مسابقات همگانی و خانوادگی، مسابقات قرآن و فرهنگی، فعال سازی ایستگاه های اوقات فراغت، همکاری با ارگان های دیگر در خصوص غنی سازی اوقات فراغت و در نهایت برگزاری نمایشگاه بزرگ فرهنگی ورزشی به مناسبت هفته دولت از جمله برنامه هایی بود که معاون مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در جلسه بیان نمود.در ادامه جلسه اعضاء در خصوص واگذاری چند سالن به پایگاه های قهرمانی، اختصاص زمینی جهت ساخت خوابگاه ورزشی، ابلاغ اعضای شورای راهبردی و مسائل دیگر به بحث و بررسی پرداختند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۶۳۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات حفر چاه عمیق زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان پلدشت گفت: بر اساس مصوبه سفر استاندار آذربایجان غربی به این شهرستان عملیات حفر چاه عمیق برای آبیاری زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت آغاز شد.    محمدزاده گفت: برای حفر این چاه عمیق ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته است که در مدت ۲۰ روز عملیات حفر این واه به پایان خواهد رسید.    رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان پلدشت خاطر نشان کرد: بعد از اتمام عملیات حفر چاه. اداره کل ورزش و جوانان استان برای لوله کشی دور ورزشگاه انقلاب جهت آبیاری چمن ورزشی ۶۰۰ میلیون تومان دیگر هزینه خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره ملی منتظران در شهرستان قصرقند
  • معلمان ورزش در خط مقدم پرورش قهرمانان ورزشی هستند
  • سرانه فضای‌ورزشی مهاباد ۳۵ سانتی‌مترمربع است
  • استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صدرا
  • انتصاب مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس
  • آغاز عملیات حفر چاه عمیق زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت 
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی