Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل سازمان تامین اجتماعی استان خوزستان گفت: در استان خوزستان بیش از ۵۱۳ میلیارد تومان جرایم نهفته وجود دارد که در این زمینه سازمان ۱۳ هزار تقاضا را دریافت کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، محمود یارعلی​زاده امروز در نشست خبری با بیان اینکه 2.3 مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی مجرد هستند، اظهار داشت: از 4 میلیون و 600 هزار نفر جمعیت استان خوزستان 2 میلیون و 800 هزار نفر از مستمری‌بگیران سازمان به شمار می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به گردش مالی سازمان در سال گذشته افزود: 563 میلیارد تومان با تراز مثبت 2.6 گردش مالی سازمان تامین اجتماعی استان خوزستان بودههمچنین 89 درصد منابع تامین اجتماعی استان را فقط حق بیمه تشکیل می‌دهد.

مدیرکل سازمان تامین اجتماعی استان خوزستان به بخشودگی جرائم با هدف بهبود فضای کسب و کار اشاره کرد و گفت: در استان خوزستان بیش از 513 میلیارد تومان جرایم نهفته وجود دارد که در این زمینه سازمان 13 هزار تقاضا را دریافت کرده است.

وی با اشاره به اینکه این میزان از تقاضاها در حدود 10 درصد تقاضاهای کشور و یک سوم مبلغ کل کشور است، بیان کرد: چند روز آینده شعبه 7 تامین اجتماعی اهواز افتتاح می‌شود.

یارعلی‌زاده عنوان کرد:14 کارگزاری فعال داریم و پیگیر احداث 8 کارگزاری دیگر با هدف کاهش ازدحام مراجعه‌کنندگان در کارگزاری‌ها هستیم.

اختصاص 7.2 میلیارد تومان به منظور بهبود وضعیت ساختمانی مراکز بستری و سرپایی

صادق جلیلی مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان خوزستان نیز در این جلسه اظهار داشت: بیمارستان تامین اجتماعی در حال ساخت دزفول با 48درصد و بیمارستان آبادان نیز با 60درصد پیشرفت فیزیکی همراه است.

وی افزود: در حدود 500تخت فعال در سطح استان داریم که در سال گذشته بیش از 5میلیون و 700هزار نفر مورد ویزیت عمومی و تخصصی قرار گرفته‌اند.

مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان خوزستان اضافه کرد: اعتباری که در بخش درمان مستقیم هزینه شد حدود 373میلیارد تومان و نیز اعتبار هزینه شده در بخش درمان غیرمستقیم 834 میلیارد تومان در سال گذشته برآورد شده است.

وی با بیان اینکه 359 قلم تجهیزات پزشکی برای استان خریداری شد، گفت: 30آمبولانس فعال داریم که بر اساس پیش‌بینی‌ها امسال 10 دستگاه دیگر به ناوگان آمبولانسی افزوده می‌شود.

جلیلی به ارتقای دو بخش هتلینگ بیمارستان امیرالمومنین اشاره و عنوان کرد: به منظور بهبود وضعیت ساختمانی مراکز بستری و سرپایی 7 میلیارد و 200میلیون تومان اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه 3 درمانگاه اهواز با هدف ارائه خدملات بیشتر 2 شیفته می‌شوند، ادامه داد: با توجه به اینکه بیمارستان امیرکبیر با استانداردهای وزارت بهداشت مغایرت دارد تکمیل این بیمارستان با استانداردهای لازم زمان برده است. داروخانه این بیمارستان به‌زوردی به بخش خصوصی واگذار می‌شود.

مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان خوزستان تصریح کرد: مراکز درمانی تامین اجتماعی را در تمام استان باید گسترش داد به همین دلیل مکاتباتی در این زمینه انجام شده؛ شهرستان‌هایی از جمله هندیجان، رامشیر و حمیدیه نیازمند این مراکز هستند.

به گزارش تسنیمفاطمه زورمند روزنامه‌نگار کیهان و عضو هیئت مدیره خانه مطبوعات استان خوزستان در این جلسهبه وجود برخی مشکلات در تعاملات رسانه‌های استان با سازمان تامین اجتماعی استان خوزستان به ضرورت برگزاری جلسه‌ای با هیئت مدیره خانه مطبوعات استان اشاره کرد که با استقبال مدیرکل تامین اجتماعی خوزستانروبه‌رو شد.

انتهای پیام/

R41468/P1357/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۶۳۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۱۵۵ زندانی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛  رئیس سازمان زندان‌های کشور در مراسم آزادی این زندانیان گفت: ۵۰ نفر از این زندانیان، از محکومان جرایم مالی مانند مهریه و نفقه بودند که با کمک ستاد دیه استان آزاد شدند.

غلامعلی محمدی افزود: ۱۰۵ زندانی دیگر نیز با کمک حقوقی و قضایی به مناسب سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان، آزاد شدند.

وی افزود: اصلاح و تربیت مددجویان، مهمترین ماموریت و هدف سازمان زندان‌ها است.

محمدی گفت: تلاش برای آزادی زندانیان جرایم مالی نیز در دستور کار است که ستاد دیه هرمزگان در این زمینه فعالیت خوبی داشته است.

بیشتر بخوانید؛ بهره برداری از ۱۲ طرح و اهدای جهیزیه در زندان‌های هرمزگان

در این مراسم که در سالن آمفی تئاتر زندان مرکزی بندرعباس برگزار شد، به ۱۲ نفر از زندانیان به نمایندگی از دیگر زندانیان، حجم آزادی اهداء شد.

دیگر خبرها

  • ثبت دستمزد واقعی در لیست‌های بیمه‌ای حق کارگران است
  • اختتامیه ۲۱ المپیاد کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی در سی سخت
  • این زن بخاطر نوع لباسش به ۱۱سال زندان محکوم شد
  • آزادی ۱۵۵ زندانی در هرمزگان
  • شناسایی ۵۰۰ کارگاه‌‌ کوچک فاقد بیمه کارگران در مرکزی
  • نام‌نویسی افراد تحت تکفل بیمه‌شدگان تامین اجتماعی «غیرحضوری» شد
  • صدور کیفرخواست پرونده قتل پزشک ماهشهری
  • اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟
  • افزایش حقوق بازنشستگان قطعی شد؟ /پاسخ سخنگوی دولت
  • شاکری: تامین اجتماعی آمار بیمه کارگران ساختمانی را شفاف ارائه دهد + فیلم