Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-30@15:44:41 GMT

۲۰۰۰ کیلوگرم مرفین در شرق کرمان کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۹۶۴۲۵۴

۲۰۰۰ کیلوگرم مرفین در شرق کرمان کشف شد

کرمان- فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف محموله ۲ تنی مرفین در نرماشیر خبر داد و گفت: ارزش ریالی این میزان مواد مخدر، حدود ۲۰ میلیارد ریال است.

به گزارش قدس آنلاین، سردار رضا بنی اسدی فر افزود: در رابطه کشف محموله مرفین در نرماشیر یک دستگاه تریلر توقیف و یک متهم دستگیر شد.

وی ادامه داد: اقدامات بعدی برای شناسایی سرشبکه های این محموله و دستگیری سایر متهمان توسط پلیس با هماهنگی دستگاه قضایی در دست انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار بنی اسدی فر اضافه کرد: برای تولید این میزان مرفین، باید حدود ۲۰ تن تریاک استحصال شود تا ۲ تن مواد مخدر مرفین از آن استخراج شود.

وی بیان کرد: صبح امروز ماموران فرماندهی انتظامی استان کرمان در شهرستان نرماشیر در راستای مبارزه با مواد مخدر و کنترل مبادی ورودی شرقی استان موفق به کشف این محموله شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمان اظهار کرد: ماموران انتظامی نرماشیر با کنترل محورهای اصلی و فرعی ورودی این شهرستان و انجام کار اطلاعاتی موفق به کشف این محموله بزرگ مواد مخدر شده اند.

سردار بنی اسدی فر ادامه داد: این محموله از مرزهای شرقی کشور بارگیری شده و در حال حمل به سمت استان های مرکزی کشور بود که در استان کرمان کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به موقعیت جغرافیایی استان کرمان گفت: این استان با قرار گرفتن در کریدور ترانزیت مواد مخدر همواره به عنوان خط مقدم مبارزه با مواد مخدر و جلوگیری از ورود این مواد به داخل کشور و نیز جلوگیری از انتقال این مواد به سایر کشورها به شمار می رود.

سردار بنی اسدی فر ادامه داد: سیاست پلیس در استان کرمان مبتنی بر مبارزه قاطع، هدفمند و جدی با پدیده قاچاق مواد مخدر است و این سیاست در هفته مبارزه با مواد مخدر با جدیت و قاطعیت بیشتری دنبال می شود.

وی بر همکاری همه دستگاه ها با پلیس در راستای مبارزه جدی تر با پدیده مواد مخدر تاکید و بیان کرد: اقدامات فرهنگی و اجتماعی یکی از مکمل های اصلی اقدامات مبارزه ای با مواد مخدر به شمار می رود و در این رابطه همه دستگاه ها باید به وظایف خود آشنا بوده و آن را اجرایی کنند.

منبع: ایرنا

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۶۴۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان

سردار  علی اکبر جاویدان  فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت : با دریافت خبری توسط مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان مبنی بر اینکه قاچاقچیان مواد مخدر قصد دارند از طریق محور‌های مواصلاتی استان محموله‌ای را از بندرعباس به سمت خمیر انتقال دهند، به سرعت چندین تیم اطلاعاتی و عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان خمیر به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی از هماهنگی‌های درون و برون سازمانی برای اجرا دقیق و هدفمند عملیات خبر داد و افزود: پس از چند ساعت کار اطلاعاتی، سرانجام یک دستگاه خودروی پژو توسط مأموران شناسایی و تحت تعقیب و مراقبت قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان گفت: راننده خودرو و سرنشین با بی توجهی به دستورات پلیس از محل متواری که پس از طی مسافتی با شلیک چند تیر هوایی و لاستیک عقب، خودرور متوقف و سرنشین آن دستگیر و در بازرسی از آن ۱۴۷ کیلو و ۷۵۰ گرم تریاک کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی افزود: در عملیاتی دیگر نیز مأموران انتظامی شهرستان جاسک با اشراف اطلاعاتی یک قاچاقچی مواد مخدر را که با یک دستگاه موتورسیکلت قصد حمل مواد مخدر از تنگه راگب و گذراندن از پشت ایست و بازرسی (بونجی) را داشت با استفاده از قانون به کارگیری سلاح و شلیک چندتیر هوایی دستگیر و ضمن توقیف موتورسیکلت در بازرسی از آن، مقدار ۹۸ کیلوگرم حشیش کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به دستگیری دو متهم و پیگیری جهت دستگیری دیگر متهم خودروی پژو، گفت: در این دو عملیات ۲۴۵ کیلو و ۷۵۰ گرم تریاک و حشیش کشف شد.

 سردار جاویدان در پایان ضمن هشدار در خصوص آثار سوء اعتیاد در جامعه، از شهروندان خواست تا ضمن تعامل با پلیس در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت مجرمانه مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ و سامانه ۱۲۸ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان در کرمانشاه
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه