Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس موسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی شعبه مرند با اشاره به این‌که 30 درصد نیاز کشور به واکسن نیوفلورازی، در این شعبه تولید می‌شود، گفت: تولید نیمه‌صنعتی واکسن گامبورو، تولید نیمه‌صنعتی واکسن نیوکاسل 0.1 سی سی، تولید نیمه‌صنعتی واکسن آنفلوآنزای عیار بالا نیز در دستور کار این شعبه قرار دارد.

به گزارش ایسنا، دکتر علی آمقی رودسری با اشاره به چگونگی میزان تولیدات و طرح‌های تحقیقاتی موسسه رازی شعبه شمال غرب کشور(مرند) در سال گذشته، اظهار کرد: با توجه به نیاز کشور به واکسن نیوفلورازی که میزان آن حدود یک میلیارد دز در سال است، 30 درصد این مقدار در موسسه رازی شعبه مرند تولید می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس موسسه رازی شعبه مرند افزود: ظرفیت تولید واکسن نیوفلورازی در این شعبه سالانه بیش از 500 میلیون دز است که در صورت تحقق منابع مالی مربوط به توسعه، می‌تواند به 700 میلیون دز در سال نیز افزایش پیدا کند.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی این شعبه برای تولید محصولات جدید خاطرنشان کرد: تولید نیمه‌صنعتی واکسن گامبورو، تولید نیمه‌صنعتی واکسن نیوکاسل 0.1 سی‌سی، تولید نیمه‌صنعتی واکسن آنفلوآنزای عیار بالا از جمله برنامه‌هایی است که در دستور کار موسسه رازی شعبه مرند قرار دارد.

دکتر آمقی با اشاره به چگونگی همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان در این موسسه گفت: با توجه به سیاست‌های موسسه رازی مرکز در این خصوص، شعبه مرند نیز از هرگونه همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیانی که در زمینه تولید واکسن های کشته طیور فعال هستند، استقبال می‌کند.

وی ضمن اشاره به برنامه‌های موسسه رازی شعبه مرند در سال جاری اظهار کرد: با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری در رابطه با اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، اهدافی در این رابطه تدوین و اتخاذ شده که در دستور کار این موسسه قرار گرفته است.

رئیس موسسه رازی شعبه مرند افزود: افزودن آنتی‌ژن‌های مربوط به بیماری‌های سندرم افت تخم مرغ، برونشیت و گامبورو و همچنین ترکیبات مختلف این 3 آنتی‌ژن و آنتی‌ژن‌های آنفلوآنزا و نیوکاسل، تولید نیمه‌صنعتی واکسن نیوکاسل0.1 سی سی و تولید نیمه‌صنعتی واکسن آنفلوآنزای عیار بالا از جمله برنامه‌های این موسسه در سال جاری محسوب می‌شود.

بر اساس اعلام روابط عمومی موسسه رازی، وی بررسی اکومورفوتیک عقرب‌های استان آذربایجان شرقی و استان اردبیل، جداسازی و شناسایی گونه‌های بابزیا در نشخوارکنندگان استان آذربایجان شرقی، کار بر روی ادجوانت‌های جایگزین برای تولید واکسن‌های روغنی طیور، مقایسه عملکرد واکسن نیوفلورازی در جوجه‌های گوشتی و تخم‌گذار و نیز تعیین زمانبهینه تزریق واکسن نیوفلورازی در جوجه‌های گوشتی و تخم‌گذار را از مهمترین طرح‌های تحقیقاتی در موسسه رازی شعبه مرند عنوان کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۶۴۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین مسئول ویژه برای پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی

ایسنا/اردبیل مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از تعیین مسئول و کمیته ویژه برای پیگیری و حل مشکلات سرمایه گذاران و واحدهای تولیدی خبر داد.

هاشم علایی ۷ فروردین با اشاره به نامگذاری سال جدید به عنوان جهش تولید با مشارکت مردم و تأکید مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری بر حل مشکلات سرمایه‌گذاران، اظهار کرد: طی چند سال اخیر، شعار سال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان حمایت از تولید و اشتغال نامگذاری می شود که موضوع نشان از اهمیت توجه به تولید و سرمایه گذاری در کشور دارد.

وی ادامه داد: در راستای تحقق شعار سال، این شرکت مبادرت به تشکیل کمیته تسهیل و رفع موانع تولید و تعیین مسئول ویژه برای پیگیری و رفع مشکلات واحدهای تولیدی کرده است.

علایی، کارآفرینان و صنعتگران را ولی نعتمان کشور برشمرد و افزود: واحدهای تولیدی به عنوان جهادگران اقتصادی، نقشی بسیار مهم و اساسی در خودکفایی و تامین نیازهای کشور برعهده دارند که باید تلاش شود زمینه‌های حل مشکلات آنان و در نتیجه رونق و جهش تولید در کشور برآورده شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل با اشاره به بازدیدهای مستمر از واحدهای تولیدی، اظهار کرد: در سال گذشته، بیش از ۱۳۰ بازدید از شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان انجام شد تا مشکلات واحدهای تولیدی به صورت میدانی مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: طی چند سال گذشته، قدم‌های بسیار مناسبی برای جهش تولید در صنعت استان برداشته شده است که تلاش خواهیم کرد از تمامی ظرفیت‌های ممکن، برای حمایت از سرمایه گذاران استفاده کنیم.

علایی ادامه داد: مطمئناً با عمل به شعار سال، این شرکت با برنامه ریزی‌های خود در ابتدای سال و با همراهی واحدهای صنعتی، مدل‌های حمایتی مختلف را در سرلوحه برنامه‌های خود قرار خواهد داد تا موجبات افزایش رضایتمندی صنعتگران و کارآفرینان و رشد و توسعه همه جانبه استان، مهیا شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سازندگان واکسن برکت از قهرمانان ملی هستند/ روایتی متفاوت از یک دستاورد علمی
  • توزیع ۶ هزار دز واکسن نیوکاسل بین پرورش دهندگان بومی در قاینات
  • مشکلات بیمارستان رازی شهر ایلام رفع شود
  • تعیین مسئول ویژه برای پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی اردبیل
  • تکمیل طرح‌های نیمه تمام استان به ۱۱۷ همت اعتبار نیاز دارد
  • ۶۰ درصد نیاز به تجهیزات پزشکی از طریق واردات و ۴۰ درصد آن از طریق تولید تامین می‌شود
  • تولید قطعات صنعتی با چاپگر‌های سه بعدی فلزی در کشور
  • ریشخند فولاد مبارکه به تحریم‌ها
  • تعیین مسئول ویژه برای پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی
  • راه کار موسسه خودکفایی صنعتی کشور با استفاده از ظرفیت و تفکر نخبگان بومی است